Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie potrafię usunąć urządzenia z chmury rodzinnej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 raflip

raflip
  • 9 postów

Napisano 04 stycznia 2021 - 22:46

Witam wszystkich.

W 2018 zdecydowałem utworzyć chmurę rodzinna, bo młodsza córka dostała iPhone 6s Plus.

Wszytko było w najlepszym porządku do momentu wymiany tel u córki, stary tel wymeldowałem z iCloud, zameldowałem „nowy” (Iphone Xr ), stary tel pojechał do teściowej w Polsce (wiec nie mam fizycznego dostępu do niego).
Z dwa tygodnie temu chciałem małej zmienić czas na urządzeniu i tu się zaczęło
Na moim tel w chmurze rodzinnej ciagle pokazuje stary tel córki i nie potrawie go usunąć, trochę mnie to irytuje a już najbardziej komunikat ze tel nie meldował się już ponad 7 dni w sieci.
Wszystkie tel są/były z najnowszym iOS.

Czy ktoś już spotkał się z takim problemem i potrafi mi podpowiedzieć jak ten mój problem rozwiązać?

Mam zrobione dwa zrzuty ekranu jak to wyglada, ale na chwile obecna nie wiem jak dodać załącznik tutaj na forum

#2 kummer

kummer
  • 1 999 postów
  • SkądBydgoszcz,Osielsko

Napisano 05 stycznia 2021 - 06:43

https://support.appl.../pl-pl/HT201081

#3 raflip

raflip
  • 9 postów

Napisano 05 stycznia 2021 - 09:24

Niestety ale to nie działa, bo córka jest za młoda żebym mógł ja usunąć.

Chyba żeby zrobić na nowa rodzine i ja tam przenieść.

#4 kummer

kummer
  • 1 999 postów
  • SkądBydgoszcz,Osielsko

Napisano 05 stycznia 2021 - 22:47

Jeśli chodzi o urządzenie to tu
https://support.appl.../pl-pl/HT205064

#5 raflip

raflip
  • 9 postów

Napisano 05 stycznia 2021 - 23:19

Dzięki za chęć pomocy, ale to nic nie pomogło.
Wczoraj pierwszy raz zameldowałem się do chmury rodzinnej na laptopie, coś tam grzebałem i problem się rozwiązał :)
Najlepsze ze nie wiem jak.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych