Witam wszystkich.
W 2018 zdecydowałem utworzyć chmurę rodzinna, bo młodsza córka dostała iPhone 6s Plus.
Wszytko było w najlepszym porządku do momentu wymiany tel u córki, stary tel wymeldowałem z iCloud, zameldowałem „nowy” (Iphone Xr ), stary tel pojechał do teściowej w Polsce (wiec nie mam fizycznego dostępu do niego).
Z dwa tygodnie temu chciałem małej zmienić czas na urządzeniu i tu się zaczęło
Na moim tel w chmurze rodzinnej ciagle pokazuje stary tel córki i nie potrawie go usunąć, trochę mnie to irytuje a już najbardziej komunikat ze tel nie meldował się już ponad 7 dni w sieci.
Wszystkie tel są/były z najnowszym iOS.
Czy ktoś już spotkał się z takim problemem i potrafi mi podpowiedzieć jak ten mój problem rozwiązać?
Mam zrobione dwa zrzuty ekranu jak to wyglada, ale na chwile obecna nie wiem jak dodać załącznik tutaj na forum
Nie potrafię usunąć urządzenia z chmury rodzinnej
Rozpoczęty przez
raflip
, 04 sty 2021 22:46
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04 stycznia 2021 - 22:46
#3
Napisano 05 stycznia 2021 - 09:24
Niestety ale to nie działa, bo córka jest za młoda żebym mógł ja usunąć.
Chyba żeby zrobić na nowa rodzine i ja tam przenieść.
Chyba żeby zrobić na nowa rodzine i ja tam przenieść.
#4
Napisano 05 stycznia 2021 - 22:47
#5
Napisano 05 stycznia 2021 - 23:19
Dzięki za chęć pomocy, ale to nic nie pomogło.
Wczoraj pierwszy raz zameldowałem się do chmury rodzinnej na laptopie, coś tam grzebałem i problem się rozwiązał
Najlepsze ze nie wiem jak.
Wczoraj pierwszy raz zameldowałem się do chmury rodzinnej na laptopie, coś tam grzebałem i problem się rozwiązał
Najlepsze ze nie wiem jak.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych