Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone i AppleCare Plus - koszty wymiany


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 MxK

MxK
  • 335 postów
  • SkądBaltic Coast

Napisano 28 grudnia 2020 - 15:35

Cześć,

będę wysyłał uszkodzonego iPhone 11 Pro na gwarancji AppleCare Plus. Telefon jest praktycznie zupełnie zniszczony i pewnie będzie to wymiana na nowy telefon. Orientujecie się jakie są koszty takiej wymiany w ramach AC+? Serwis nie udzielił mi informacji, zrobią to dopiero po kontakcie z Apple, a to ma niby potrwać około tygodnia. Nie wiem czy cena za każdym razem jest inna, czy o co chodzi... 



#2 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 28 grudnia 2020 - 18:37

Opłaty powinny być (i są – sprawdziłem) wyszczególnione w "Terms & Conditions" odnośnych dla kraju, w którym zakupiono AC+. Nie wiem, czy mogą w jakichś wyjątkowych sytuacjach czynić odstępstwo od ustalonych tam kwot. Aż tak szczegółowo tych dokumentów nie studiowałem, bo, całe szczęście, nie miałem potrzeby.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 731 postów
  • Płeć:

Napisano 29 grudnia 2020 - 15:51

1. To zależy bardziej od kraju serwisowania. 

2. Stwierdzenie „praktycznie zupełnie zniszczony“ nie napawa optymizmem. Jeśli telefon jest zbyt zniszczony, to, przynajmniej teoretycznie, serwis może odmówić wymiany. 

3. Z tego, co kojarzę, to nie powinno być jakichś odstępstw od kwot. Są podane dwie: wymiana samego ekranu i wymiana urządzenia z powodu uszkodzenia. Na Twoim miejscu nastawiłbym się, że będzie z grubsza tyle, ile jest wymienione w warunkach. Powinno być to ok. 100 EUR.


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#4 catch_a

catch_a
  • 44 postów

Napisano 15 września 2021 - 10:39

Kwestia podobna, więc nie będę zakładać nowego tematu.
Obecnie mam jeszcze ponad tydzień do zakupu AppleCare+ dla nowego IP12. Nawet ceny spadły ciut w dół z uwagi na wczorajszą premierę IP13.

1) Rozumiem, że w dalszym ciągu nasze serwisy bez przeszkód zajmują się urządzeniami w ramach AC+ i nie będę musiał jechać do kraju zakupu gwarancji? Chcę dokonać zakupu poprzez Szwajcarię lub Wielką Brytanię, bo tam mam kogoś z kartą kredytową.

2) Gdyby doszło do uszkodzenia innego niż zbite szkło (np. zalanie, przepalenie) i nie da się tego po prostu naprawić, to wówczas dochodzi do wymiany IP na nowy w cenie 99$ ?

 

3) Co sądzicie o "theft and loss"? Z tego, co się zorientowałem, to ten dodatek jest dostępny w Wielkiej Brytanii i Niemczech. Czy to również działałoby w Polsce? Czy jest sens dokupić? Musiałby się wydarzyć przysłowiowy cud, żebym go zgubił lub mi go skradziono. Natomiast i tak wymienią mi go na nowy przy poważniejszym uszkodzeniu w ramach AppleCare+ za dopłatą dla "pozostałych uszkodzeń".

 

I wybaczcie, jeżeli odpowiedzi na te pytania są dla kogoś wręcz oczywiste. Pierwszy raz chcę dokonać zakupu AppleCare+


Użytkownik catch_a edytował ten post 15 września 2021 - 10:46


#5 Martinez87

Martinez87
  • 139 postów

Napisano 19 września 2021 - 00:27

Ooo podłączam się trochę do pytania kolegi Catch_a. Mam możliwość zakupu AppleCare+ do swojego iPada Pro. Jak podchodzą do tego serwisy w PL (mam też na myśli obsługę tych 2 incydentów w roku)? Pytam o takie praktyczne doświadczenia, ktoś korzystał?

#6 catch_a

catch_a
  • 44 postów

Napisano 19 września 2021 - 17:41

No nikt niestety nie odpowiedział, ale ogólnie z sieci wywnioskowałem, że applecare+ dla iPhone jest wciąż honorowane w Polsce.

Nie musiałem samodzielnie korzystać z poradnika https://myapple.pl/f...?hl=applecare tylko poprosiłem zaufaną osobę ze Szwajcarii o dokonanie zakupu swoją kartą po zalogowaniu na moje AppleID. Wszystko poszło dziś bez najmniejszego problemu. Obecny status realizacji poniżej:

d894ff6a30fbc.png



#7 Martinez87

Martinez87
  • 139 postów

Napisano 19 września 2021 - 21:56

Napisałem maila do wszystkich autoryzowanych serwisów z WWA i zobaczymy co mi odpiszą w kwestii uznawania AppleCare+.

Jeden już odpisał że absolutnie nie.



#8 Martinez87

Martinez87
  • 139 postów

Napisano 20 września 2021 - 16:20

Ok, wysłałem zapytanie do 5 serwisów autoryzowanych w WWA i sytuacja wygląda następująco:

 

ESPO - realizuje naprawy w ramach AppleCare+

iMAD - realizuje naprawy w ramach AppleCare+

iDream - odpisał „Jeżeli zgodnie z warunkami, naprawa na terenie Polski jest nimi objęta- oczywiście realizujemy takie naprawy”

Cortland - realizuje naprawy w ramach AppleCare+

Helpi - odpowiedziało że AppleCare+ nie ma na polskim rynku i żaden autoryzowany serwis nie uzna naprawy w ramach tego programu. 


  • chrobro i winmaciek lubią to

#9 Me_69

Me_69
  • 246 postów

Napisano 20 września 2021 - 18:15

Maqsimum Szczecin - realizuje naprawy / wymiany AppleCare+ tyle że teraz zaczyna pobierać opłaty wg kraju zakupu AC+. 
w zeszłym roku wymieniałem iPhone X (zbite plecki) za 0zł jeszcze rok wcześniej iPad Pro tez za 0zł. W lipcu pytałem o wymianę AW5 to już mówili o opłacie.


iPhone 6+ 128GB Silver / iPhone X 256GB Silver / AirPods

iPad Pro 12.9 (2017) 512GB + LTE / AppleTV 4 64GB


#10 catch_a

catch_a
  • 44 postów

Napisano 20 września 2021 - 18:53

Ok, wysłałem zapytanie do 5 serwisów autoryzowanych w WWA i sytuacja wygląda następująco:

 

ESPO - realizuje naprawy w ramach AppleCare+

iMAD - realizuje naprawy w ramach AppleCare+

iDream - odpisał „Jeżeli zgodnie z warunkami, naprawa na terenie Polski jest nimi objęta- oczywiście realizujemy takie naprawy”

Cortland - realizuje naprawy w ramach AppleCare+

Helpi - odpowiedziało że AppleCare+ nie ma na polskim rynku i żaden autoryzowany serwis nie uzna naprawy w ramach tego programu. 

Niezmiernie dziękuję. Na pewno niejednej osobie przyda się ta informacja. No i fajnie, że ulubiony serwis jest na liście i honoruje AC+.



#11 Martinez87

Martinez87
  • 139 postów

Napisano 20 września 2021 - 19:06

Niezmiernie dziękuję. Na pewno niejednej osobie przyda się ta informacja. No i fajnie, że ulubiony serwis jest na liście i honoruje AC+.

Nie ma za co ;) Po to jest to miejsce żeby sobie pomagać.
Który to ten ulubiony i czy z jakiegoś szczególnego powodu?



#12 catch_a

catch_a
  • 44 postów

Napisano 20 września 2021 - 19:17

W sumie to nie będzie jakaś szczególna reklama..ano iMad. Korzystałem już kilkukrotnie i zawsze miło, rzeczowo, w pełni naprawione bądź zupełnie wymienione na kolejny egzemplarz. Raz wyszło nawet tak, że inny punkt z listy powyżej odmówił serwisu w ramach gwarancji (coś latało w iP8 przy przełączniku wyciszania). Co prawda, była to jakby drobnostka, ale iMad zajął się nią kompleksowo.



#13 Martinez87

Martinez87
  • 139 postów

Napisano 20 września 2021 - 19:21

W sumie to nie będzie jakaś szczególna reklama..ano iMad. Korzystałem już kilkukrotnie i zawsze miło, rzeczowo, w pełni naprawione bądź zupełnie wymienione na kolejny egzemplarz. Raz wyszło nawet tak, że inny punkt z listy powyżej odmówił serwisu w ramach gwarancji (coś latało w iP8 przy przełączniku wyciszania). Co prawda, była to jakby drobnostka, ale iMad zajął się nią kompleksowo.

Oooo dobrze wiedzieć, dzięki za info. 



#14 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 21 września 2021 - 06:14

To ja tylko dopiszę, że u nas w serwisie również obsługujemy urządzenia w ramach AppleCare+.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#15 Martinez87

Martinez87
  • 139 postów

Napisano 21 września 2021 - 11:15

To ja tylko dopiszę, że u nas w serwisie również obsługujemy urządzenia w ramach AppleCare+.

I ja to szanuję  B)  ;)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych