Kwestia podobna, więc nie będę zakładać nowego tematu.
Obecnie mam jeszcze ponad tydzień do zakupu AppleCare+ dla nowego IP12. Nawet ceny spadły ciut w dół z uwagi na wczorajszą premierę IP13.
1) Rozumiem, że w dalszym ciągu nasze serwisy bez przeszkód zajmują się urządzeniami w ramach AC+ i nie będę musiał jechać do kraju zakupu gwarancji? Chcę dokonać zakupu poprzez Szwajcarię lub Wielką Brytanię, bo tam mam kogoś z kartą kredytową.
2) Gdyby doszło do uszkodzenia innego niż zbite szkło (np. zalanie, przepalenie) i nie da się tego po prostu naprawić, to wówczas dochodzi do wymiany IP na nowy w cenie 99$ ?
3) Co sądzicie o "theft and loss"? Z tego, co się zorientowałem, to ten dodatek jest dostępny w Wielkiej Brytanii i Niemczech. Czy to również działałoby w Polsce? Czy jest sens dokupić? Musiałby się wydarzyć przysłowiowy cud, żebym go zgubił lub mi go skradziono. Natomiast i tak wymienią mi go na nowy przy poważniejszym uszkodzeniu w ramach AppleCare+ za dopłatą dla "pozostałych uszkodzeń".
I wybaczcie, jeżeli odpowiedzi na te pytania są dla kogoś wręcz oczywiste. Pierwszy raz chcę dokonać zakupu AppleCare+
Użytkownik catch_a edytował ten post 15 września 2021 - 10:46