Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Trzeszcący górny głośnik iPhone 11 Pro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukasson

lukasson
  • 1 postów

Napisano 23 grudnia 2020 - 22:42

Dzień dobry, mam problem z górnym głośnikiem w moim 11 pro, głośnik został wymieniony wraz z całym panelem na gwarancji Apple w październiku od tego momentu zaczął się cyk. Po odebraniu telefonu dostrzegłem, że podczas rozmów na zestawie głośno mówiącym przez sieć, messeger czy face time  na pełnej głośności występują trzaski na wysokich tonach. Postanowiłem oddać telefon jeszcze raz do serwisu, dostałem odpowiedź po 3 dniach, że testy nie wykazały żadnych nieprawidłowości i to wina sofu oraz żebym nie przywracał teflonu z backupu. Niestety nic to nie dało problem występował nadal. Kolejną rada serwisu było sprawdzenie czy problem występuje w innej sieci bo możliwe, że to wina T-mobile. Sprawdziłem telefon na karcie Ograne oraz Play taki sam efekt. Następnym krokiem był telefon na infolinie apple Pan powiedział że może podjąć jakieś dodatkowe kroki diagnostyczne jeśli telefon będzie w serwisie kolejny raz oddałem telefon do serwisu oni przeprowadzili testy i powiedzieli, że nic nie wykryły, zadzwoniłem ponownie na infolinie i Pan powiedział, że nie ma żadnych dodatkowych testów niże te które każdy autoryzowany serwis może wykonać u siebie oznajmił, że przekieruje sprawę do inżynierów miał do mnie zadzwonić za 5 dni nie zadzwonił. Po 7 dnia zadzwoniłem do nich sam  Pan powiedział mi żebym wgrał sof (który serwisie za każdym razem wgrywały od nowa)  w trybie awaryjnym i spróbował nagrać ten dźwięk. Szczerze mówiąc nie wiem czy to w ogóle ma sens, chciałem zapytać czy ktoś miał taki problem i jak można go rozwiązać.



#2 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 24 grudnia 2020 - 11:48

Dzień dobry, mam problem z górnym głośnikiem w moim 11 pro, głośnik został wymieniony wraz z całym panelem na gwarancji Apple w październiku od tego momentu zaczął się cyk. Po odebraniu telefonu dostrzegłem, że podczas rozmów na zestawie głośno mówiącym przez sieć, messeger czy face time na pełnej głośności występują trzaski na wysokich tonach. Postanowiłem oddać telefon jeszcze raz do serwisu, dostałem odpowiedź po 3 dniach, że testy nie wykazały żadnych nieprawidłowości i to wina sofu oraz żebym nie przywracał teflonu z backupu. Niestety nic to nie dało problem występował nadal. Kolejną rada serwisu było sprawdzenie czy problem występuje w innej sieci bo możliwe, że to wina T-mobile. Sprawdziłem telefon na karcie Ograne oraz Play taki sam efekt. Następnym krokiem był telefon na infolinie apple Pan powiedział że może podjąć jakieś dodatkowe kroki diagnostyczne jeśli telefon będzie w serwisie kolejny raz oddałem telefon do serwisu oni przeprowadzili testy i powiedzieli, że nic nie wykryły, zadzwoniłem ponownie na infolinie i Pan powiedział, że nie ma żadnych dodatkowych testów niże te które każdy autoryzowany serwis może wykonać u siebie oznajmił, że przekieruje sprawę do inżynierów miał do mnie zadzwonić za 5 dni nie zadzwonił. Po 7 dnia zadzwoniłem do nich sam Pan powiedział mi żebym wgrał sof (który serwisie za każdym razem wgrywały od nowa) w trybie awaryjnym i spróbował nagrać ten dźwięk. Szczerze mówiąc nie wiem czy to w ogóle ma sens, chciałem zapytać czy ktoś miał taki problem i jak można go rozwiązać.

Ma sens, może być tak, że po przesłanym nagraniu wymienią sprzęt na nowy jeśli opisywana usterka zostanie wychwycona.

 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#3 krzyzakov

krzyzakov
  • 11 postów

Napisano 30 grudnia 2020 - 13:25

Dzień dobry, mam problem z górnym głośnikiem w moim 11 pro, głośnik został wymieniony wraz z całym panelem na gwarancji Apple w październiku od tego momentu zaczął się cyk. Po odebraniu telefonu dostrzegłem, że podczas rozmów na zestawie głośno mówiącym przez sieć, messeger czy face time  na pełnej głośności występują trzaski na wysokich tonach. Postanowiłem oddać telefon jeszcze raz do serwisu, dostałem odpowiedź po 3 dniach, że testy nie wykazały żadnych nieprawidłowości i to wina sofu oraz żebym nie przywracał teflonu z backupu. Niestety nic to nie dało problem występował nadal. Kolejną rada serwisu było sprawdzenie czy problem występuje w innej sieci bo możliwe, że to wina T-mobile. Sprawdziłem telefon na karcie Ograne oraz Play taki sam efekt. Następnym krokiem był telefon na infolinie apple Pan powiedział że może podjąć jakieś dodatkowe kroki diagnostyczne jeśli telefon będzie w serwisie kolejny raz oddałem telefon do serwisu oni przeprowadzili testy i powiedzieli, że nic nie wykryły, zadzwoniłem ponownie na infolinie i Pan powiedział, że nie ma żadnych dodatkowych testów niże te które każdy autoryzowany serwis może wykonać u siebie oznajmił, że przekieruje sprawę do inżynierów miał do mnie zadzwonić za 5 dni nie zadzwonił. Po 7 dnia zadzwoniłem do nich sam  Pan powiedział mi żebym wgrał sof (który serwisie za każdym razem wgrywały od nowa)  w trybie awaryjnym i spróbował nagrać ten dźwięk. Szczerze mówiąc nie wiem czy to w ogóle ma sens, chciałem zapytać czy ktoś miał taki problem i jak można go rozwiązać.

Nie zauważyłeś dłuższego czasu uruchomienia telefonu, albo aplikacji aparatu w trybie video?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych