Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Dane z chmury iCloud po zaprzestaniu płacenia / redukcji pakietu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Zielony_M

Zielony_M
  • 266 postów
  • Skąd0-22

Napisano 10 grudnia 2020 - 21:30

Witajcie,

 

Szukałem, i nie znalazłem - nawet na stronach wsparcia Apple.

Jaka jest polityka w kwestii danych w chmurze po zaprzestaniu opłacania za dany pakiet? Trzymają x dni i kasują?

 

Dajmy na to:

Opłacana z zasilanego giftcardem (konto US) Apple ID chmura 200GB.

Mamy na niej np. 150GB danych - wszelakich, zdjęć, pliki iCloud Drive.

Kończą się środki na koncie, i chmura zostaje zredukowana do darmowego 5GB - nowe dane nie są synchronizowane.

Ale... dp całości tj. 150GB danych mam dostęp spod iCloud.com - jak długo? Ktoś przerabiał temat?

Nie chciałbym, aby mnie to wykasowali, albo chociaż ostrzegli przed tym faktem.

 

Oczywiście najpewniej doładuję konto, i uzyskam pełny pakiet 200GB i do dyspozycji wolne GB. Ale co gdyby tego nie zrobić?

Dostęp do naszych pełnych danych będzie nieograniczony (nie sądzę), tyle, że nowe rzeczy nie będą się synchronizować?

 

Ciekawe czy jeśli kasują (bo przespało się termin doładowania/zgrania danych gdzieś indziej) to jest realna szansa uzyskać dostęp po ponownym opłaceniu czy kasują na amen?

 

Pozdrawiam!

 

 

Załączone pliki






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych