Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak możliwości resetu, przywrócenia do ust. iPad Pro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pppawel

Pppawel
  • 3 postów

Napisano 30 listopada 2020 - 18:03

Witam,

mam problem z najnowszym iPadem pro - nie mogę znaleźć funkcji resetu w ustawieniach ogólnych. Ktoś ma jakiś pomysł ? <_<  Oprogramowanie 14.1

 

 

 



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 30 listopada 2020 - 18:23

Ustawienia -> Ogólne -> Wyzeruj (na samym dole)

Opcja może być niedostępna, jeśli iPad jest zarządzany przez organizację. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 Pppawel

Pppawel
  • 3 postów

Napisano 30 listopada 2020 - 18:25

Ustawienia -> Ogólne -> Wyzeruj (na samym dole)

Opcja może być niedostępna, jeśli iPad jest zarządzany przez organizację. 

iPad został zamówiony jako powystawowy w Cortlandzie wiec to by się zgadzało. Czy mogę coś z tym zrobić ?



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 30 listopada 2020 - 18:27

Skontaktować się z Cortlandem i poprosić, żeby się ogarnęli.
1. Czy jest coś w Profilach? (Ustawienia -> Ogólne -> Profile)

2. Kto jest zalogowany do iCloud?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 Pppawel

Pppawel
  • 3 postów

Napisano 30 listopada 2020 - 18:33

Skontaktować się z Cortlandem i poprosić, żeby się ogarnęli.
1. Czy jest coś w Profilach? (Ustawienia -> Ogólne -> Profile)

2. Kto jest zalogowany do iCloud?

Nie ma żadnego aktywnego profilu; brak zalogowania do iCloud. Nie mogę usunac natomiast żadnej aplikacji.  



#6 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 02 grudnia 2020 - 00:42

Czy to MDM (tu raczej nie), czy profil rodzica, tak czy inaczej, porada #0 @winmaciek pozostaje w mocy: poproś Cortland o resztki profesjonalizmu.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#7 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 02 grudnia 2020 - 07:27

Jeśli jest to iPad powystawowy to możliwe, że ma zainstalowane oprogramowanie demo, wtedy nie ma opcji wyzerowania, galeria jest pełna pięknie wyglądających zdjęć itd.

Podłącz go pod komputer, wprowadź w tryb DFU i odtwórz oprogramowanie.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych