Witam,
mam problem z najnowszym iPadem pro - nie mogę znaleźć funkcji resetu w ustawieniach ogólnych. Ktoś ma jakiś pomysł ? Oprogramowanie 14.1
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 30 listopada 2020 - 18:03
Witam,
mam problem z najnowszym iPadem pro - nie mogę znaleźć funkcji resetu w ustawieniach ogólnych. Ktoś ma jakiś pomysł ? Oprogramowanie 14.1
Napisano 30 listopada 2020 - 18:23
Ustawienia -> Ogólne -> Wyzeruj (na samym dole)
Opcja może być niedostępna, jeśli iPad jest zarządzany przez organizację.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Napisano 30 listopada 2020 - 18:25
Ustawienia -> Ogólne -> Wyzeruj (na samym dole)
Opcja może być niedostępna, jeśli iPad jest zarządzany przez organizację.
iPad został zamówiony jako powystawowy w Cortlandzie wiec to by się zgadzało. Czy mogę coś z tym zrobić ?
Napisano 30 listopada 2020 - 18:27
Skontaktować się z Cortlandem i poprosić, żeby się ogarnęli.
1. Czy jest coś w Profilach? (Ustawienia -> Ogólne -> Profile)
2. Kto jest zalogowany do iCloud?
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Napisano 30 listopada 2020 - 18:33
Skontaktować się z Cortlandem i poprosić, żeby się ogarnęli.
1. Czy jest coś w Profilach? (Ustawienia -> Ogólne -> Profile)2. Kto jest zalogowany do iCloud?
Nie ma żadnego aktywnego profilu; brak zalogowania do iCloud. Nie mogę usunac natomiast żadnej aplikacji.
Napisano 02 grudnia 2020 - 00:42
Czy to MDM (tu raczej nie), czy profil rodzica, tak czy inaczej, porada #0 @winmaciek pozostaje w mocy: poproś Cortland o resztki profesjonalizmu.
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
Napisano 02 grudnia 2020 - 07:27
Jeśli jest to iPad powystawowy to możliwe, że ma zainstalowane oprogramowanie demo, wtedy nie ma opcji wyzerowania, galeria jest pełna pięknie wyglądających zdjęć itd.
Podłącz go pod komputer, wprowadź w tryb DFU i odtwórz oprogramowanie.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych