Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak powiadomień i dźwięków odbieranych iMessage od jednego kontaktu


Najlepsza odpowiedź RomaszT , 20 listopada 2020 - 07:16

Cześć,

 

Poszperałem trochę na własną rękę i, jak to zwykle bywa, pojawiło mi się jeszcze więcej pytań niż odpowiedzi.

 

Szczerze powiedziawszy dzięki Twojemu postowi sam trochę się dowiedziałem o nieznanych mi dotychczas funkcjach iOS, mimo, że też mam spore doświadczenie z tymi sprzętami :). Znalazłem ciekawy zestaw porad/fix'ów, w którym być może znajdziesz rozwiązanie:

 

https://appletoolbox..._A_Few_Contacts

 

Powodzenia i daj znać czy udało Ci się rozwiązać problem!

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 19 listopada 2020 - 12:50

Panowie, generalnie jestem dość doświadczonym userem sprzętów Apple, ale zaskoczył mnie jeden problem, z którym nie potrafię sobie poradzić.

Opowiem w skrócie jak to jest.

 

Miałem iPhona i osoba X miała iPhona

Komunikacja przez iMessage odbywała się obustronnie prawidłowo (dżwięki i powiadomienia w obie strony)

 

Przestałem korzystać z iPhona i dezaktywowalem iMessage. Wlozylem karte do telefonu z Androidem.

Ja oraz osoba X zaczęliśmy prawidłowo odbierać SMS'y (z dźwiękami i powiadomieniami)

 

Zakupiłem nowego iPhona, przełożyłem karty, i ponownie aktywowałem iMessage

Osoba X otrzymuje na swoim iPhonie wiadomości iMessage ale nie są one komunikowane ani dżwiękiem ani powiadomieniem

(a wcześniej wszystko działało OK).

 

i teraz to co sprawdzilem na iPhonie osoby X:

- tryb nie przeszkadzac jest wylaczony

- wszystkie powiadomienia sa wlaczone

- wszystkie dzwieki sa wlaczone

- moj kontakt nie jest na liscie zablokowanych numerow

- moj kontakt nie jest zdublowany w ksiazce telefonicznej

- nie sa wlaczone ciche powiadomienia

- dzwieku i powiadomien brak jak wysylam zarowno na numer telefony jak i na adres icloud spięty z iMessage.

 

Ktoś ma jakieś pomysły dlaczego tak się stało i jak to naprawić?

 

EDIT: Dodam, ze ta nieprawidlowosc dotyczy tylko mnie. Inni posiadacze iPhonów wysyłające iMessage do osoby X generują normlanie powiadomienie i dźwięk.


Użytkownik radzion edytował ten post 19 listopada 2020 - 14:39

 iMac + MacBook Air + Time Capsule |  iPhone 12 Pro |  iPhone 11 Pro Max |  WATCH + Band(PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" +  Pencil


#2 RomaszT

RomaszT
  • 91 postów

Napisano 20 listopada 2020 - 07:16   Najlepsza odpowiedź

Cześć,

 

Poszperałem trochę na własną rękę i, jak to zwykle bywa, pojawiło mi się jeszcze więcej pytań niż odpowiedzi.

 

Szczerze powiedziawszy dzięki Twojemu postowi sam trochę się dowiedziałem o nieznanych mi dotychczas funkcjach iOS, mimo, że też mam spore doświadczenie z tymi sprzętami :). Znalazłem ciekawy zestaw porad/fix'ów, w którym być może znajdziesz rozwiązanie:

 

https://appletoolbox..._A_Few_Contacts

 

Powodzenia i daj znać czy udało Ci się rozwiązać problem!


  • radzion lubi to

#3 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 20 listopada 2020 - 18:46

Cześć,

 

Poszperałem trochę na własną rękę i, jak to zwykle bywa, pojawiło mi się jeszcze więcej pytań niż odpowiedzi.

 

Szczerze powiedziawszy dzięki Twojemu postowi sam trochę się dowiedziałem o nieznanych mi dotychczas funkcjach iOS, mimo, że też mam spore doświadczenie z tymi sprzętami :). Znalazłem ciekawy zestaw porad/fix'ów, w którym być może znajdziesz rozwiązanie:

 

https://appletoolbox..._A_Few_Contacts

 

Powodzenia i daj znać czy udało Ci się rozwiązać problem!

Dziękuję kolego! Przerobiłem w pierwszej kolejności punkt dotyczący ustawiań dzwonków i wibracji dla poszczególnych kontaktów.

U wspomnianej przeze mnie osoby X wszystko było ustawione prawidłowo, jednak nadal nie było notyfikacji ani dźwięków.

Po prostu, metodą gamonia ;) wszedłem w te opcje i wybrałem dokładnie to samo co było wyświetlone dla dźwięków i wibracji.

I nagle wszystko zadziałało! :) Dodam tylko, ze wchodząc w mój kontakt - rodzaj dzwięku i wibracji wyświetlał się prawidłowo, ale na szaro.

Po wybraniu - było na niebiesko. Nie sprawdzałem, czy tak jest za każdym razem, czy tylko w tym przypadku. W każdym razie ponowne

wybranie tych samych dżwięków i styli wibracji rozwiązało problem. 


  • RomaszT lubi to

 iMac + MacBook Air + Time Capsule |  iPhone 12 Pro |  iPhone 11 Pro Max |  WATCH + Band(PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" +  Pencil


#4 RomaszT

RomaszT
  • 91 postów

Napisano 23 listopada 2020 - 06:50

No to mnie zaskoczyłeś tym rozwiązaniem, jeszcze duuużo muszę się o tych sprzętach nauczyć ;)

 

Cieszę się, że udało Ci się to załatwić!






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych