Od zmiany telefonu miewam problemy. Przesiadłem się na 12pro z systemem 14.2. chyba od samego początku miewam problemy od powiadomieniami o wiadomościach, głównie imessage. niby normalnie dochodzą, ale jak widmo; brak plakietki, brak dźwięku, brak jakiejkolwiek reakcji ze strony telefonu. wiadomość oczywiście jest, ale dowiaduje się o tym dopiero jak wejdę w konwersację. był gdzieś temat o problemie z wiadomościami od androidowców - nie mam żadnego potwierdzenia czy to też nie występuje bo nikt jeszcze nic mi takiego nie powiedział. Jakieś rady? resety urządzenia i powiadomień nic nie dały...migrację z Xs robiłem bezpośrednio z urządzenia, ale robiłem tak wiele razy i nie było żadnych problemów

Brak powiadomień o wiadomościach
#1
Napisano 17 listopada 2020 - 20:30
#2
Napisano 17 listopada 2020 - 21:12
Możesz spróbować restore i wgranie softu na czysto. Mi się nie chce w to bawić na chwile obecna. Jeśli to nie pomoże, trzeba poczekać na kolejna poprawkę.
IP XS Max | MacBook Pro 2020 | Ipad Air2 | AW 4 SS
#3
Napisano 17 listopada 2020 - 21:18
mam wrażenie że na 14.1 też chyba był ten problem. aktualizowałem do 14.2 w niedziele z wgraniem na czysto przez 3uToolsa i raczej to się nie poprawiło
#4
Napisano 18 listopada 2020 - 13:24
Jestem nowy forum dlatego Cześć Wszystkim !
Mam to samo, błąd już zauważyłem na chwilę przed przesiadką z XS. Dodatkowo na WhatsApp po wejściu w aplikację, ale nie odczytaniu wiadomości nie podświetla na startowym liczby nie przeczytanych. Ciekawe ile przyjedzie czekać na aktualizację.. Macie, może podobne zachowanie z whatsappem ?
#5
Napisano 06 września 2021 - 17:27
Witam wszystkich,
Przez 10 lat rzucałem kamieniami na ugryzione jabłko ale...postanowiłem mu dać szansę i zakupiłem od razy z grubej rury 12 pro max, ipad 11 pro i ipad 1.29 pro no i już mina....
W żaden sposób nie moge ustawić ażeby przy zagaszonym ekranie pokazywały się wiadomości czy to sms czy mail.
Dzwoniłem do Polskiego supportu Apple ale to największy szajs jaki spotkałem w życiu, totalne nieuki i nigdy więcej. Po 40 minutach rozmowy, konsultacji z technikami, analizie ustawień, nic nie wymyśleli i mają odzwonić niby jutro, dramat i nie wiem kto tą bande idiotów zatrudnia.
Czy jestem zniesmaczony i żałuję zapakowania ok. 20.000 zł w te jabłuszka ? JASNE! bo bez jaj, to podstawowa funkcja która działa na urządzeniach sprzed 15 lat pewnie a tu najnowsze hiciory i total mina.
Może ktoś tu ma jakieś rozwiązanie, co zrobić ażebym słyszał nowe powiadomienia i widział bo support Apple nie wie ? :-)/
#6
Napisano 06 września 2021 - 17:36
1. Jakie są ustawienia powiadomień?
2. Jak jest skonfigurowane iMessage?
3. Co było próbowane konkretnie?
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#7
Napisano 06 września 2021 - 17:48
Próbowane było chyba wszystko. Support jabłka nawet połaczył się z moim ipadem i analizował wszystkie ustawienia i wszystko ok, nie znają problemu.
Prowadziłem duże Polskie i zagraniczne fora z Androida Maćku więc coś tam wiem :-) ale oczywiście w IOS jestem ciemny lecz nie na tyle :-).
IMessage nie ruszałem, ktoś na forum napisał, że tu może być problem więc wyłączyłem i testowałem ale sytuacja nadal ta sama i ani sms ani mail nie widzę powiadomień ani nie słyszę dzwięku nowej wiadomości.
Jak wybudzę czy to fona czy ipada, wtedy widzę masę wiadomości ale dopiero po wybudzeniu.
Powiem tak, teraz po wyłączeniu iMessage, sms słyszę i widzę ale mail co dla mnie najważniejsza sprawa, nawal nie widzę i nie słyszę.
Do obsługi maili , korzystam z systemowej aplikacji, może to ona winna jest ? . Testowałem też apke googla i też dupa a więc problem raczej nie leży w aplikacji a systemie lub jakiś ustawieniach których nie znam.
#8
Napisano 06 września 2021 - 19:21
Pytam się, by wiedzieć, gdzie jesteśmy. Z powyższego opisu wynika, że wiadomości dochodzą, a jedynym brakującym elementem jest brak podświetlenia ekranu w momencie przyjścia powiadomienia. Popraw mnie, jeśli coś przeinaczyłem.
1. Czy urządzenia były przywracane z jakiegoś backupu?
2. Czy był próbowany reset ustawień?
3. Powiadomienia poczty trzeba skonfigurować dla każdego konta email. Domyślnie są wyłączone. Czy zostało to na pewno zrobione?
4. Czy powiadomienia z innych aplikacji dochodzą tak, jak powinny?
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#9
Napisano 06 września 2021 - 20:52
Nie wiem czy jest podświetlenie ale już to sprawdzam. Z całą pewnością nie ma dźwięku przychodzących wiadomości.
A więc tak...nie ma podświetlenia i nie ma dźwięku mail, nie ma nawet po wybudzeniu żadnych wiadomości w centrum wiadomości, muszę ręcznie odpalać aplikacje mail i wtedy są wszystkie maile.
Co ciekawe, taka sama opcja jest na tych 3 nowych urządzeniach i wszystkie nowe na najnowszym systemie 14.7.1.
Rozkładam już ręce i zastanawiam się....jak można było takiego bubla kupić jeśli nawet support jabłka przez prawie godzinę nie znalazł odpowiedzi na banalnie prosty temat, to dramat na jakim poziomie jest ten Polski support no i co gorsza....cały system jeśli nie możemy nic z nim zrobić i nie działa najbardziej mi potrzebna funkcja bo to sprzęt firmowy...
1/ Nie, to moje pierwsze urządzenie na IOS.
2/ Oczywiście, 2 razy bez rezultatu.
3/ Wiem i tak zrobiłem :-).
4/ Nie wiem, bo jeszcze prawie nic nie poinstalowałem ale w sumie...nie mam żadnych powiadomień i zero dźwięku powiadomień a więc jest dość istotny problem.
Jak ta funkcja nie będzie działać, będę walczył ażeby oddać te 3 urządzenia z racji braku podstawowej funkcjonalności. Dla mnie to urządzenie bez wartości bo jestem głuchy i ślepy, tak jak pisałem, to firmowy sprzęt gdzie mam dziennie mase wiadomości i maili a bez tego....nic mi z tego ogryzka.
#10
Napisano 08 września 2021 - 20:42
Oczywiście nikt nie wie o problemie ? :-).
Tak więc dla ogółu żebyśmy mieli jasność sytuacji….
Temat nie dawał mi spokoju więc zadzwoniłem jeszcze raz do supporty Apple i powiem wam, że takich idiotów nie widziałem jeszcze a żyję już trochę.
Po kolejnej straconej godzinie, nazywany starszy technik stwierdził…nie ma takiej opcji i do tego jeszcze bezczelnie..”czy ktoś Panu obiecywał przy kupnie, że ta funkcja będzie działać ? „. Proszę szanownego grona, toż to największy cyrk jaki w życiu widziałem i jak ktoś mi jeszcze raz powie, kup sobie ogryzek, walę go w zęby od razu :-).
Urządzenia za kilkanaście tysięcy, nie obsługują najprostszej opcji, takiej której fonii sprzed 10 lat na androidzie mają wszystkie!!!
Bezczelność i totalny brak wiedzy supportu to już dopełnienie wszystkiego czyli teraz upewniłem się, dlaczego przez te lata broniłem się przed ogryzkiem…
A jaranie się każdą nową Beata 15, to sorry ale to juź piaskownica i bicie piany albo…rozpacz, mamy gówniane fony, zapakowaliśmy w nie masę kasy i co teraz ? ,,,oszukujmy się, że ogryzek coś sensownego da nam za free…..jasne i jeszcze piwo zamówią na wskazany adres :-).
Szanowni Państwo, życzę Wam ażeby ten gniocik OS15, 16 i 30, dał wam chociaż złudzenie lepszego rolnika bo pewnie nic po za złudzeniem, ogryzek nie potrafi dać użytkownikowi. Jestem jeszcze z stanie zrozumieć Amerykańców, to ciemny naród i kupi co mu ogryzek wciśnie no ale my Polacy ?…
Oferty zamian sprzętu proszę kierować do stosownej części działu „Giełda” /winmaciek
A te IPody pro 11 i 12.9, oddam dzieciom do zabawy i youtubka.
Pozdrawiam serdecznie i życzę więcej przemyśleń bo foników jest masa seksowniejszych…
#11
Napisano 08 września 2021 - 21:23
1. Nie wiem, czy to akurat brak wiedzy ze strony wsparcia.
2. Jeśli tak jednak jest w istocie, to można spróbować skontaktować się z zagranicznym czatem (trzeba zmienić kraj np. na Irlandię). Tam jest szansa, że pracownicy będą bardziej ogarnięci.
3. Na razie zostawmy Maila z boku, tam może być więcej zmiennych. Szczególnie, że jako switcher z Androida pewnie korzystasz z Gmaila, który na iOS ma takie trochę koślawe wsparcie (brak pracy w systemie Push).
4. Nie napisałeś, jak to jest z powiadomieniami z innych aplikacji. Zainstaluj coś w stylu Onetu (co co chwila wysyła różnego rodzaju powiadomienia) i powiedz, czy problem tam też się objawia.
5. Czy jak ktoś dzwoni to wszystko jest OK?
PS Przyszedł mi jeszcze jeden pomysł do głowy. Ustawienia -> Powiadomienia -> Podglądy (taka opcja na górze listy, nie w konkretnej aplikacji). Co tam jest zaznaczone? To może być kluczowa informacja.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych