Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Czarna plama przy notch iPhone 12 Pro Max


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 jacktom

jacktom
  • 6 postów

Napisano 15 listopada 2020 - 22:48

Otrzymałem w piątek iPhone 12 Pro Max. Używam czarnego motywu i dopiero dziś zauważyłem na jasnym tle czarna plamę przy notchu. Kupiony telefon w Apple. Zamówiłem rozmowę z Apple bo teraz nie mam jak zanieść telefon do serwisu (pandemia) by ew od ręki mi wymienili. Nie chce odsyłać bo nie mam w tej chwili telefonu zastępczego ale jak będę musiał nie mam wyjścia. Może ktoś z Was ma podobna sytuacje z ekranem. Sprawdźcie swoje iPhone 12

https://photos.app.goo.gl/PhiB6gSEDXbE1TdY9

#2 shevchenko1987

shevchenko1987
  • 866 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 16 listopada 2020 - 10:26

Miałem coś podobnego kiedyś w Samsungu S6 Edge. Serwis potraktował to jako rozlanie wyświetlacza z mojej winy. Mimo, że nic mu nie zrobiłem. Ogólnie bardzo dbam o elektronikę. Może Apple podejdzie do tego bardziej profesjonalnie. 


Użytkownik shevchenko1987 edytował ten post 16 listopada 2020 - 10:27

 MacBook Pro 14" 2023 (M3 Pro / 18 GB / 512 GB) |  iPhone 15 Pro (128 GB) |  Watch Ultra 2 |  AirPods Max & AirPods Pro 2 & Beats Flex |  TV 4K (64 GB)


#3 soczekpl

soczekpl
  • 3 288 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 16 listopada 2020 - 11:08

Przecież to nowy telefon, zawsze można oddać/wymienić, skoro kupiony w AOS.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#4 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 16 listopada 2020 - 11:17

Miałem coś podobnego kiedyś w Samsungu S6 Edge. Serwis potraktował to jako rozlanie wyświetlacza z mojej winy. Mimo, że nic mu nie zrobiłem. Ogólnie bardzo dbam o elektronikę. Może Apple podejdzie do tego bardziej profesjonalnie. 

Myślę, że Apple przy braku uszkodzeń mechanicznych nie będzie robić problemu.


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#5 jacktom

jacktom
  • 6 postów

Napisano 16 listopada 2020 - 11:27

Właśnie po 1,5 h na infolinii Apple udało się to załatwić. Kurier ma odebrać telefon do magazynu i odesłać sprawny. Mam nadzieje już bez wady. Jedyna nadzieja to ze nie będę musiał czekać 2-3 tygodnie na nowy tak jak widzę na stronie terminy dostawy. A pisze o tym by zwrócić na to uwagę bo ja to po 2 dniach dopiero zauważyłem na jasnym tle. Tak czarny motyw to „maskuje”.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych