Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

AppleCare+ od Apple vs AppleCare Protection Plan od iSpot dla iPada


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 wedeel

wedeel
  • 79 posts

Posted 12 November 2020 - 19:33

Cześć!

 

Planuję zakup AppleCare do mojego iPada Pro 2020, ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie: czym różni się to zakupione oficjalnie u Apple (np. w niemieckim Apple) od tego dostępnego w iSpot? Widzę, że jest zasadnicza różnica w cenie, tj. 159 EUR w Niemczech/czy generalnie oficjalnie u Apple, a 349zł (czyli około 80 EUR) w iSpot - ale z czego ta różnica wynika? Czy ktoś się w tym już orientował?

 

Wysyłając pytanie to iSpot uzyskałem jedynie odpowiedź, że mam 12 miesięcy na zakup planu od daty zakupu urządzenia, oraz że „AppleCare Plus dostępne jest jedynie w Stanach Zjednoczonych, Chinach, Wielkiej Brytanii i Kanadzie.”

 

Będę wdzięczny za podpowiedzi!

 



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6901 posts
  • Płeć:

Posted 12 November 2020 - 19:49

1. Czas na zakup: AC+ to (generalnie) 60 dni od daty zakupu urządzenia, ACPP to 12 miesięcy. 
2. AC+ zawiera komponent ubezpieczenia od rozbicia z winy użytkownika (np. w przypadku iPada zapłacisz z AC+ tylko 100 euro zamiast np. 500 za wymianę urządzenia). Rozbić urządzenie można jedynie określoną liczbę razy. ACPP to jedynie przedłużenie gwarancji Apple i wsparcia technicznego. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 wedeel

wedeel
  • 79 posts

Posted 13 November 2020 - 15:05

Wspaniale, dziękuję pięknie!
 

:)

 

1. Czas na zakup: AC+ to (generalnie) 60 dni od daty zakupu urządzenia, ACPP to 12 miesięcy. 
2. AC+ zawiera komponent ubezpieczenia od rozbicia z winy użytkownika (np. w przypadku iPada zapłacisz z AC+ tylko 100 euro zamiast np. 500 za wymianę urządzenia). Rozbić urządzenie można jedynie określoną liczbę razy. ACPP to jedynie przedłużenie gwarancji Apple i wsparcia technicznego. 






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users