Hej!
Mam pytanie - czy ktoś z Was reklamował produkty Apple'a z polskiego Apple Online Store?
Chciałbym się spytać jak przebiegała u Was reklamacja w drugim okresie rękojmi
(po 12 miesiącach od daty zakupu) w AOS - czy jest to problematyczne?
Wiem, jak to wygląda w polskich warunkach (i sklepach...), reklamacja z tytułu rękojmi po 12 miesiącach potrafi być drogą przez mękę. Chciałbym wiedzieć, czy jeżeli padnie mi coś w elektronice wewnątrz sprzętu (mówię o awarii sprzętu, ale nie z naszej winy)
- w iPhonie/AW/MBP etc. to czy taka rękojmia (podkreślam, po 12 msc od daty zakupu, kiedy to wg prawa my musimy udowodnić, że wada była w momencie zakupu) jest bezproblemowo realizowana?
Nie jestem pewien w jakim wątku zadać to pytanie, więc jeżeli w błędnym to prośba o przeniesienie, ale uznałem, że pasuje do rozmów ogólnych :)
pozdr,
Ł.
Użytkownik iTrzeci edytował ten post 09 listopada 2020 - 11:34