Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPhone 12 Pro - błąd przy aktywacji iMessage w T-Mobile


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 soczekpl

soczekpl
  • 3288 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 03 November 2020 - 14:11

Rzadko proszę o pomoc, ale w tej sprawie nie mam już pomysłów. Znajomy kupił iPhone'a 12 Pro w AOS. Ma problem z aktywacją iMessage na numerze telefonu. Przy aktywacji jest "an error occurred during activation. Try again".

 

Oczywiście próbował już wiele razy, wyłączał i włączał. Działa mu tylko iMessage wysyłane z konta iCloud (w sensie w nadawcy pokazuje się e-mail).

 

Radziłem zrestartować telefon, wyzerować ustawienia sieciowe itp. Nic nie daje. T-Mobile twierdzi, że w billingu nie ma SMS-a wysłanego do UK.

 

Co jeszcze można zrobić? Do wczoraj działało mu na 11 Pro. Co zabawne, przełożył kartę na chwilę z 12 Pro do 11 Pro i to samo...


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#2 wopo

wopo
  • 181 posts

Posted 03 November 2020 - 15:31

SMS jest płatny w T-Mobile. To jest SMS na zagraniczny numer i nie schodzi z puli bezpłatnych SMSów. Trzeba mieć środki na koncie i brak blokady na zagraniczne numery.


iPhone 15Pro 128GB Tytan Błękitny


#3 soczekpl

soczekpl
  • 3288 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 03 November 2020 - 16:17

SMS jest płatny w T-Mobile. To jest SMS na zagraniczny numer i nie schodzi z puli bezpłatnych SMSów. Trzeba mieć środki na koncie i brak blokady na zagraniczne numery.

 

Środki są na pewno, bo to najwyższy abonament. Gdzie szukać blokady w panelu T-Mobile? Sam posiadam numer w Orange.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#4 wopo

wopo
  • 181 posts

Posted 03 November 2020 - 16:42

Usługi Premium T-Mobile :  https://www.t-mobile...pleContent=true

Wyszukiwarka nie boli.


iPhone 15Pro 128GB Tytan Błękitny


#5 soczekpl

soczekpl
  • 3288 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 03 November 2020 - 16:53

Usługi Premium T-Mobile :  https://www.t-mobile...pleContent=true

Wyszukiwarka nie boli.

 

To i sam znalazłem. No więc twierdzi, że ma wszystko dobrze (tutaj skrin, WAP dopiero włączył). Jeszcze jakieś pomysły? Wydaje się, że jest problem z aktywacją poprzez SMS-a do UK, tak na chłopski rozum.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#6 winmaciek

winmaciek
  • 6897 posts
  • Płeć:

Posted 03 November 2020 - 17:19

Czy jest wpisany poprawny numer telefonu w ustawieniach (Ustawienia -> Telefon -> Mój numer). Powinien być podany w formacie +48XXXXXXXXX.


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#7 soczekpl

soczekpl
  • 3288 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 03 November 2020 - 18:47

Czy jest wpisany poprawny numer telefonu w ustawieniach (Ustawienia -> Telefon -> Mój numer). Powinien być podany w formacie +48XXXXXXXXX.

 

Lipa, jest wpisany dobrze. Jeszcze zostaje próba z inną kartą SIM.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users