Nie mam wprowadzonej daty zakupu w serwisie Apple https://checkcoverage.apple.com, sprzedawca tego nie zrobił.
Co się powinno zrobić w takim przypadku?
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 31 października 2020 - 16:06
Nie mam wprowadzonej daty zakupu w serwisie Apple https://checkcoverage.apple.com, sprzedawca tego nie zrobił.
Co się powinno zrobić w takim przypadku?
Napisano 31 października 2020 - 16:19
A gdzie dokonałeś zakupu? Bo coś mi się kojarzy, że można albo przez stronę internetową to skorygować (tam się chyba jeszcze skan dowodu zakupu przesyła), albo przez infolinię. Tylko sprzedawca musi być autoryzowany.
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
Napisano 31 października 2020 - 16:28
Użytkownik Regiss edytował ten post 31 października 2020 - 16:30
iPhone 15 Pro
Napisano 31 października 2020 - 18:06
Chodzi o MacBook Pro 16"
Zakupiony na allegro, na fakturę, sprzedawca funkcjonował jako 'firma'.
Napisano 31 października 2020 - 18:13
iPhone 15 Pro
Napisano 31 października 2020 - 18:23
Zwykła faktura 23% na Ciebie? Czy jakaś VAT marża czy inne ustrojstwo. Masz na tej stronie co podałeś na dole, że jak się jakieś informacje nie zgadzają to jest opcja podesłania na maila skanu dowodu zakupu. Tak musisz zrobić.
normalna 23%.
na tej stronie w ogóle nie wyświetlają żadne informacje, oprócz tego żeby podać datę zakupu. to podam, pewnie wtedy zapytają o jakieś dokumenty.
wolałem się upewnić. dzięki za pomoc.
Napisano 31 października 2020 - 18:34
iPhone 15 Pro
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych