witam Applemaniakow,
mam nowy problem :shock:
moj wireless router czasami, bez zadnej logicznej przyczyny rozlacza sie a na ekranie komputera widze tylko informacje "physical down". ponowne uruchomienie konczy sie zwykle koniecznoscia odlaczenia routera z pradu na pare sekund :shock:
prosze o jakies sugestie, jestem zupelnie zielone jesli chodzi o wireless networking :shock:
dziekuje

Router - physical down
Rozpoczęty przez
Dr Drew
, 01 mar 2008 15:02
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01 marca 2008 - 15:02
#2
Napisano 01 marca 2008 - 22:58
firmware upgrade
zazwyczaj pomaga.
druga opcja to hmm... reset i ponowna konfiguracja.
trzecia i chyba ostateczna to serwis.
wogole podaj co to za router
. Ja mam D-Link DI-524 i tez mam dziwne loty z nim i nikomu nie zycze tego a jak chce router kupic to nigdy D-LINK bo to szajs z tajwanu.


#3
Napisano 02 marca 2008 - 11:32
to przeklete urzadzenie to Phillips Wireless Routers SNA5630.dostawca internetu jes TALK TALK w Anglii.
jakies sugestie ?
probowalem resetowac router itd. ale problem ciagle powraca
help
jakies sugestie ?
probowalem resetowac router itd. ale problem ciagle powraca

help

#4
Napisano 02 marca 2008 - 14:49
Talk Talk mowi samo za siebie
Jeden z najbardziej tandetnych ISP
A router swoja droga
#5
Napisano 02 marca 2008 - 18:58
dziekuje koledze deraz za konstruktywne rady i ocene sytuacji
jakies rady ?

#6
Napisano 03 marca 2008 - 18:10
nieznam Talk Talk'a i sie nie wypowiem.
Ale router to mogles wybrac lepszy. Naprawde. Na rynku jest wiele routerow firm ktore sie zajmuja sprzetem komputerowym (LinkSys, Netgear, d-link). Ja osobiscie unikam urzadzen firm ktore usilnie proboja zaistniec na kazdym mozliwym rynku, oczywiscie nie zawsze sie to udaje (np. HDD samsunga w laptopie albo naped sony etc.) ale jesli mam wplyw na kupowane urzadzenie to staram sie najpierw zasiegnac rady co lepsze a co gorsze i poczytac w necie.
Jesli router dostales od dostawcy neta to mu go oddaj i popros o nowy. Jesli go kupiles i masz takie problemy to juz pisalem ze serwis powinien zalatwic sprawe. Innej opcji nie widze, zakladajac ze zaktualizowales firmware w routerze.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych