Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Router - physical down


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dr Drew

Dr Drew
  • 60 postów

Napisano 01 marca 2008 - 15:02

witam Applemaniakow, mam nowy problem :shock: moj wireless router czasami, bez zadnej logicznej przyczyny rozlacza sie a na ekranie komputera widze tylko informacje "physical down". ponowne uruchomienie konczy sie zwykle koniecznoscia odlaczenia routera z pradu na pare sekund :shock: prosze o jakies sugestie, jestem zupelnie zielone jesli chodzi o wireless networking :shock: dziekuje

#2 chrzanekk

chrzanekk
  • 167 postów
  • SkądPuławy

Napisano 01 marca 2008 - 22:58

firmware upgrade :) zazwyczaj pomaga. druga opcja to hmm... reset i ponowna konfiguracja. trzecia i chyba ostateczna to serwis. wogole podaj co to za router :). Ja mam D-Link DI-524 i tez mam dziwne loty z nim i nikomu nie zycze tego a jak chce router kupic to nigdy D-LINK bo to szajs z tajwanu.

#3 Dr Drew

Dr Drew
  • 60 postów

Napisano 02 marca 2008 - 11:32

to przeklete urzadzenie to Phillips Wireless Routers SNA5630.dostawca internetu jes TALK TALK w Anglii.

jakies sugestie ?
probowalem resetowac router itd. ale problem ciagle powraca :(
help :)

#4 deraz

deraz
  • 82 postów
  • Skąd0110001101101011

Napisano 02 marca 2008 - 14:49

Talk Talk mowi samo za siebie Jeden z najbardziej tandetnych ISP A router swoja droga

#5 Dr Drew

Dr Drew
  • 60 postów

Napisano 02 marca 2008 - 18:58

dziekuje koledze deraz za konstruktywne rady i ocene sytuacji :) jakies rady ?

#6 chrzanekk

chrzanekk
  • 167 postów
  • SkądPuławy

Napisano 03 marca 2008 - 18:10

nieznam Talk Talk'a i sie nie wypowiem. Ale router to mogles wybrac lepszy. Naprawde. Na rynku jest wiele routerow firm ktore sie zajmuja sprzetem komputerowym (LinkSys, Netgear, d-link). Ja osobiscie unikam urzadzen firm ktore usilnie proboja zaistniec na kazdym mozliwym rynku, oczywiscie nie zawsze sie to udaje (np. HDD samsunga w laptopie albo naped sony etc.) ale jesli mam wplyw na kupowane urzadzenie to staram sie najpierw zasiegnac rady co lepsze a co gorsze i poczytac w necie. Jesli router dostales od dostawcy neta to mu go oddaj i popros o nowy. Jesli go kupiles i masz takie problemy to juz pisalem ze serwis powinien zalatwic sprawe. Innej opcji nie widze, zakladajac ze zaktualizowales firmware w routerze.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych