Witam, mam pewien problem z iPhone 7. Telefon zaciął się na logo apple więc wprowadziłam go w tryb awaryjny, aby zaktualizować przez Itunes. Niestety przy rozpakowywaniu oprogramowania telefon rozłącza się z Itunes i już go nie wykrywa. Próbowałam również tryb DFU i przywrócenie ustawień fabrycznych, ale zacina się na "Sprawdzam odtworzenie iPhone'a w Apple". Ktoś wie czy da się to jakoś naprawić czy nie pozostaje nic innego niż serwis?

iPhone przerywa połączenie z Itunes przy rozpakowywaniu oprogramowania.
#1
Napisano 24 października 2020 - 13:51
#2
Napisano 24 października 2020 - 14:03
1. Jaki system operacyjny jest na komputerze?
2. Czy kabel jest oryginalny?
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Napisano 24 października 2020 - 14:42
1. Jaki system operacyjny jest na komputerze?
2. Czy kabel jest oryginalny?
1. Windows 10
2. Nie, a czy są duże szanse, że to rozwiąże problem?
#4
Napisano 24 października 2020 - 15:00
iPhone 15 Pro
#5
Napisano 24 października 2020 - 18:37
Powinno rozwiązać . Przy przywracaniu systemu oryginalny kabel to podstawa.
Niestety oryginalny kabel nic nie dał.
#6
Napisano 24 października 2020 - 19:11
A czy było próbowane z innym portem USB w komputerze? (serio, to czasem pomaga)
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#7
Napisano 24 października 2020 - 19:23
A czy było próbowane z innym portem USB w komputerze? (serio, to czasem pomaga)
Tak, próbowałam już z różnymi portami. Jedyna różnica jaka jest z oryginalnym kablem to taka, że przy uaktualnieniu udaje się rozpakować oprogramowanie, ale później zacina się na jabłku i pasku ładowania.
#8
Napisano 24 października 2020 - 20:19
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#9
Napisano 24 października 2020 - 21:34
Czy na pewno użyłaś trybu DFU? To jest „najmocniejszy” tryb odtwarzania iPhone’a i cechuje się tym, że na ekranie telefonu nie pojawia się się nic, a iTunes krzyczy, że jest w trybie awaryjnym. Jak widzisz cokolwiek na ekranie iPhone’a, to nie jest on w trybie DFU.
Tak, na pewno użyłam DFU więc chyba nie pozostaje nic innego jak serwis.
#10
Napisano 24 października 2020 - 22:06
iPhone 15 Pro
#11
Napisano 25 października 2020 - 02:17
Zainstaluj jeszcze 3utools.To dobre narzędzie do takich problematycznych sytuacji. Można w nim pobrać odpowiedni soft i być może w ten sposób pójdzie.
Niestety nie zadziałało, zatrzymuje się na 20% przy 'checking logs', w trybie DFU to samo.
#12
Napisano 25 października 2020 - 07:50
- DanielF lubi to
iPhone 15 Pro
#13
Napisano 25 października 2020 - 09:16
Już kilka razy przerabiałem że stoi na 20%. Za każdym winny był kabel albo zapora windowsa. Spróbuj wyłączyć wszystkie zapory i antywirusy. No i kabel w inne usb. Na 100% oryginalny?
To w takim razie spróbuję jeszcze raz z wyłączonymi zaporami, a co do kabla to na pewno jest oryginalny, wczoraj kupowany w sklepie.
#14
Napisano 25 października 2020 - 10:32
iPhone 15 Pro
#15
Napisano 25 października 2020 - 10:47
A gdzie kupiony i za ile? Bo to z tymi kablami to jest różnie u nas.
https://www.mediaexpert.pl/smartfony-i-zegarki/akcesoria-do-telefonow/kable-i-przewody/przewod-ze-zlacza-lightning-na-usb-1-m?gclid=Cj0KCQjwxNT8BRD9ARIsAJ8S5xZ4hCWoHfxNRFx6jK2tuTrww4souTB5zKQ1FBS5bwYYCYS1nHIwOv0aAoWTEALw_wcB
#16
Napisano 25 października 2020 - 11:03
iPhone 15 Pro
#17
Napisano 25 października 2020 - 11:09
No to oryginalny. To jeszcze kwestia tych złączy usb różnych i zapory.
Wyłączenie zapory nic nie dało, zatrzymuje się na 'sending FDR trust data' i już dalej nie idzie więc chyba raczej już nic więcej zrobić nie mogę.
#18
Napisano 25 października 2020 - 11:11
iPhone 15 Pro
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych