Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone przerywa połączenie z Itunes przy rozpakowywaniu oprogramowania.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 gguksi

gguksi
  • 9 postów

Napisano 24 października 2020 - 13:51

Witam, mam pewien problem z iPhone 7. Telefon zaciął się na logo apple więc wprowadziłam go w tryb awaryjny, aby zaktualizować przez Itunes. Niestety przy rozpakowywaniu oprogramowania telefon rozłącza się z Itunes i już go nie wykrywa. Próbowałam również tryb DFU i przywrócenie ustawień fabrycznych, ale zacina się na "Sprawdzam odtworzenie iPhone'a w Apple". Ktoś wie czy da się to jakoś naprawić czy nie pozostaje nic innego niż serwis?



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 909 postów
  • Płeć:

Napisano 24 października 2020 - 14:03

1. Jaki system operacyjny jest na komputerze?

2. Czy kabel jest oryginalny?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 gguksi

gguksi
  • 9 postów

Napisano 24 października 2020 - 14:42

1. Jaki system operacyjny jest na komputerze?

2. Czy kabel jest oryginalny?

1. Windows 10

2. Nie, a czy są duże szanse, że to rozwiąże problem?



#4 Regiss

Regiss
  • 2 975 postów
  • SkądRadom

Napisano 24 października 2020 - 15:00

Powinno rozwiązać . Przy przywracaniu systemu oryginalny kabel to podstawa.

iPhone 15 Pro


#5 gguksi

gguksi
  • 9 postów

Napisano 24 października 2020 - 18:37

Powinno rozwiązać . Przy przywracaniu systemu oryginalny kabel to podstawa.

Niestety oryginalny kabel nic nie dał.



#6 winmaciek

winmaciek
  • 6 909 postów
  • Płeć:

Napisano 24 października 2020 - 19:11

A czy było próbowane z innym portem USB w komputerze? (serio, to czasem pomaga)


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#7 gguksi

gguksi
  • 9 postów

Napisano 24 października 2020 - 19:23

A czy było próbowane z innym portem USB w komputerze? (serio, to czasem pomaga)

Tak, próbowałam już z różnymi portami. Jedyna różnica jaka jest z oryginalnym kablem to taka, że przy uaktualnieniu udaje się rozpakować oprogramowanie, ale później zacina się na jabłku i pasku ładowania.



#8 winmaciek

winmaciek
  • 6 909 postów
  • Płeć:

Napisano 24 października 2020 - 20:19

Czy na pewno użyłaś trybu DFU? To jest „najmocniejszy” tryb odtwarzania iPhone’a i cechuje się tym, że na ekranie telefonu nie pojawia się się nic, a iTunes krzyczy, że jest w trybie awaryjnym. Jak widzisz cokolwiek na ekranie iPhone’a, to nie jest on w trybie DFU.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#9 gguksi

gguksi
  • 9 postów

Napisano 24 października 2020 - 21:34

Czy na pewno użyłaś trybu DFU? To jest „najmocniejszy” tryb odtwarzania iPhone’a i cechuje się tym, że na ekranie telefonu nie pojawia się się nic, a iTunes krzyczy, że jest w trybie awaryjnym. Jak widzisz cokolwiek na ekranie iPhone’a, to nie jest on w trybie DFU.

Tak, na pewno użyłam DFU więc chyba nie pozostaje nic innego jak serwis.



#10 Regiss

Regiss
  • 2 975 postów
  • SkądRadom

Napisano 24 października 2020 - 22:06

Zainstaluj jeszcze 3utools.To dobre narzędzie do takich problematycznych sytuacji. Można w nim pobrać odpowiedni soft i być może w ten sposób pójdzie.

iPhone 15 Pro


#11 gguksi

gguksi
  • 9 postów

Napisano 25 października 2020 - 02:17

Zainstaluj jeszcze 3utools.To dobre narzędzie do takich problematycznych sytuacji. Można w nim pobrać odpowiedni soft i być może w ten sposób pójdzie.

Niestety nie zadziałało, zatrzymuje się na 20% przy 'checking logs', w trybie DFU to samo.



#12 Regiss

Regiss
  • 2 975 postów
  • SkądRadom

Napisano 25 października 2020 - 07:50

Już kilka razy przerabiałem że stoi na 20%. Za każdym winny był kabel albo zapora windowsa. Spróbuj wyłączyć wszystkie zapory i antywirusy. No i kabel w inne usb. Na 100% oryginalny?
  • DanielF lubi to

iPhone 15 Pro


#13 gguksi

gguksi
  • 9 postów

Napisano 25 października 2020 - 09:16

Już kilka razy przerabiałem że stoi na 20%. Za każdym winny był kabel albo zapora windowsa. Spróbuj wyłączyć wszystkie zapory i antywirusy. No i kabel w inne usb. Na 100% oryginalny?

To w takim razie spróbuję jeszcze raz z wyłączonymi zaporami, a co do kabla to na pewno jest oryginalny, wczoraj kupowany w sklepie.



#14 Regiss

Regiss
  • 2 975 postów
  • SkądRadom

Napisano 25 października 2020 - 10:32

A gdzie kupiony i za ile? Bo to z tymi kablami to jest różnie u nas.

iPhone 15 Pro


#15 gguksi

gguksi
  • 9 postów

Napisano 25 października 2020 - 10:47

A gdzie kupiony i za ile? Bo to z tymi kablami to jest różnie u nas.

https://www.mediaexpert.pl/smartfony-i-zegarki/akcesoria-do-telefonow/kable-i-przewody/przewod-ze-zlacza-lightning-na-usb-1-m?gclid=Cj0KCQjwxNT8BRD9ARIsAJ8S5xZ4hCWoHfxNRFx6jK2tuTrww4souTB5zKQ1FBS5bwYYCYS1nHIwOv0aAoWTEALw_wcB



#16 Regiss

Regiss
  • 2 975 postów
  • SkądRadom

Napisano 25 października 2020 - 11:03

No to oryginalny. To jeszcze kwestia tych złączy usb różnych i zapory.

iPhone 15 Pro


#17 gguksi

gguksi
  • 9 postów

Napisano 25 października 2020 - 11:09

No to oryginalny. To jeszcze kwestia tych złączy usb różnych i zapory.

Wyłączenie zapory nic nie dało, zatrzymuje się na 'sending FDR trust data' i już dalej nie idzie więc chyba raczej już nic więcej zrobić nie mogę.



#18 Regiss

Regiss
  • 2 975 postów
  • SkądRadom

Napisano 25 października 2020 - 11:11

Ja jeszcze bym spróbował na innym komputerze dla pewności. Jak nie da rady to serwis chyba tylko.

iPhone 15 Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych