Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Serwis wykrył problem z RAM. Objawów brak


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 igoro

igoro
  • 7 postów
  • SkądMichałowice, Warszawa, Poland, Poland

Napisano 14 października 2020 - 22:03

Witajcie. W ramach akcji serwisowej wymiany klawiatur (Macbook pro 2019) oddałem maca ponieważ spacja i kilka innych przycisków kiepsko pracowało. W trakcie oględzin okazało się, że mój Macbook ma problem z RAMem. Został przetestowany Mac Resourse Inspectorem (zdjęcie).

Jest to o tyle dziwna dla mnie informacja, że komputer bardzo wydajnie pracuje używając kilku programów graficznych na raz. Nigdy nie miał żadnych objawów wskazujących na problem z pamięcią RAM. Jedyne co usłyszałem to to, że wada niezależna od nikogo, samo tak się stało. Efektem tego jest, że klawiaturę wymienią jeżeli najpierw rozwiążę problem z ramem, czyli wymienię płytę główną za ponad 4000 pln.

Czy możliwy jest problem z pamięcią, który nie jest widoczny w trakcie użytkowania? 

Załączone pliki



#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko
  • 2 441 postów

Napisano 14 października 2020 - 22:18

Jak to jest komp z 2019, to chyba powinieneś mieć jeszcze przynajmniej rękojmię. To chyba łaski nie robią z naprawą także i tego.

#3 igoro

igoro
  • 7 postów
  • SkądMichałowice, Warszawa, Poland, Poland

Napisano 14 października 2020 - 22:24

Jak to jest komp z 2019, to chyba powinieneś mieć jeszcze przynajmniej rękojmię. To chyba łaski nie robią z naprawą także i tego.

Z tego co czytałem to rękojmia jest u sprzedającego, a kupowałem przez Allegro więc tu nie zamierzam walczyć nie wiadomo ile :-(

Bardziej zastanawia mnie fakt samej usterki.


Użytkownik igoro edytował ten post 14 października 2020 - 22:26


#4 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 777 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 15 października 2020 - 05:59

Diagnostyka może wykryć różne błędy choć komputer wydaje się działać poprawnie. Jeśli nie odnotowałeś żadnych problemów to możesz poprosić o wymianę samej klawiatury i pozostawienie tej płyty głównej na Twoją odpowiedzialność. Serwis nie powinien z tym robić żadnego problemu. Gdyby były jakieś problemy to zapraszam do nas, wymienimy samą klawiaturę. Poza tym jeśli komputer jest z polskiej dystrybucji i masz dowód zakupu to rękojmię można jeszcze załatwić również bezpośrednio w serwisie. No chyba, że sprzedawca z Allegro sprowadził komputer z innego kraju.


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 


#5 igoro

igoro
  • 7 postów
  • SkądMichałowice, Warszawa, Poland, Poland

Napisano 15 października 2020 - 13:44

Diagnostyka może wykryć różne błędy choć komputer wydaje się działać poprawnie. Jeśli nie odnotowałeś żadnych problemów to możesz poprosić o wymianę samej klawiatury i pozostawienie tej płyty głównej na Twoją odpowiedzialność. Serwis nie powinien z tym robić żadnego problemu. Gdyby były jakieś problemy to zapraszam do nas, wymienimy samą klawiaturę. Poza tym jeśli komputer jest z polskiej dystrybucji i masz dowód zakupu to rękojmię można jeszcze załatwić również bezpośrednio w serwisie. No chyba, że sprzedawca z Allegro sprowadził komputer z innego kraju.

Dzięki piękne. Macbook jeszcze dziś został, ponieważ tak zadecydowano po kontakcie ze "starszym technikiem"na infolinii Apple. Jesteśmy umówieni na telefon jutro.



#6 igoro

igoro
  • 7 postów
  • SkądMichałowice, Warszawa, Poland, Poland

Napisano 16 października 2020 - 21:02

Z Apple nic nie wskórałem. Odebrałem go nie tkniętego, ale ładnie ze strony iSpot, że nie obciążyli mnie kosztami za diagnozę. Dziś rozmawiałem  z firmą od której go kupiłem i dowiedziałem się, że jest on z polskiej dystrybucji przez firmę AB. Zostałem poinformowany, że jak najbardziej pomoże mi nie tylko doprowadzić do wymiany klawiatury w ramach akcji serwisowej, ale także do likwidacji usterki, która wyświetlała się w czasie oględzin Maca, a która stanęła na przeszkodzie aby wymienić klawiaturę.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych