Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Crash w trakcie gry na windowsie 10 pro. Lineage 2.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Godot_S

Godot_S
  • 2 postów

Napisano 03 września 2020 - 09:20

Cześć ludzie!

 

Mam problem, kiedy próbuję odpalić grę na windowskie na MBP 16 cali, wyskakuje mi taki oto błąd. 

 

Gra Lineage 2. 

 

MacBook Pro (16-inch, 2019) / 2,3 GHz Ośmiordzeniowy procesor Intel Core i9 / 32 GB 2667 MHz DDR4 / AMD Radeon Pro 5500M 4  GB

Intel UHD Graphics 630 1536  MB / Catalina 10.15.6 

 

Windows 10 PRO. 

 

DataAddress:0x00000058] Address [0x603238CC] SegCs [0x0023] amdxn32.dll [0x60300000] Offset [0x000238CC]

 

tu cały 

 

Error: Protocol: C_EX_XIGN_CODE <= S_CHARACTER_SELECTED <= C_CHARACTER_SELECT <= C_EX_USER_BAN_INFO <= S_CHARACTER_SELECTION_INFO <= S_LOGIN_RESULT <= C_LOGIN <= S_VERSION_CHECK <= C_VERSION History: DrawPrimitive <+ RenDev=df960000 CurrentState=df9665b8 <- DrawLoop <- FD3DRenderInterface::DrawPrimitive <- FCanvasUtil::Flush <+ Material=Default.Icon.BlackTexture <- UCanvas::DrawTile <- UCanvas::DrawMaterial <- UCanvas::DrawTexture <- NCGDevice::DrawTexture <- NCTextureCtrl::OnPaint <- NCVirtualWndMain::DrawChildWindow <- NCVirtualWndMain::DrawChildWindow <- NCVirtualWndMain::DrawChildWindow <- WM_PAINT <- NCVirtualWndMain::DispatchWndMsg <- NConsoleWnd::ConsolePostRender <- UGameEngine::PostDraw <- ConsolePostRender <- Draw <- UGameEngine::Draw <+ GRenDev = df960000 <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- CMainLoop::UpdateTheWorld <- MainLoop Exception: Code [EXCEPTION_WRITE_VIOLATION DataAddress:0x00000058] Address [0x603238CC] SegCs [0x0023] amdxn32.dll [0x60300000] Offset [0x000238CC]

 

Jest ktoś kto wie o co chodzi? 

 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych