Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Care + dla MacBooka Pro w PL?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 thomasonline

thomasonline
  • 46 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 21 sierpnia 2020 - 23:03

Czy ktoś wie, czy nadal możliwe jest kupno Apple Care + dla MacBooka Pro w PL przez zagraniczną stronę Apple, z polską kartą? Czy trzeba zamówić sobie kartę np niemiecką, plus jakoś 'zapewnić' sobie tamtejszy adres?

Informacje jakie znalazłem są sprzeczne, jeden zamawiał na kolegę, drugi ma kartę w zachodnim banku a trzeci twierdzi że zwyczajnie upartą rozmową z Apple wymusił taki zakup (google it - Apple Care + w Polsce). Jestem nawet gotów ostatniemu uwierzyć bo kilka razy załatwiłem usługi teoretycznie niedostępne dla polski li tylko pisząc uparcie maile po angielsku do wsparcia w UK. Wszystko to są newsy z ok. 2019, ergo średnio aktualne.

Nadszedł czas abym zdecydował się na ten zakup bo kończy mi się gwarancja - a nie chce się obudzić z brakiem możliwości kupna przez to, że zaspałem z tematem i nie zadbałem o PO box albo darmowe konto .de. Pozdrawiam.
<p> MacBook Pro 15" 2019 (i9 2,3Ghz), Wacom Cintiq 16" Pro,  iPhone Xs & iPhone 8

#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 479 postów
  • Płeć:

Napisano 22 sierpnia 2020 - 08:02

1. Przeniosłem w bardziej stosowne miejsce.

2. Nawet jeśli chciałbyś kupić AC+, to nie bardzo możesz – jest ono dostępne w Europie tylko przez 60 dni od daty zakupu. 

3. Wydłużyli ostatnio jedynie dla USA i Kanady do roku, aczkolwiek w takim wypadku i tak trzeba iść do sklepu w celu kontroli stanu sprzętu.

4. Możesz sobie kupić AppleCare Protection Plan - jest dostępny w Polsce i do roku od zakupu.


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 thomasonline

thomasonline
  • 46 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2020 - 19:22

Hej. Akurat mój MacBook Pro kupiony był w USA, w Apple Store, wiem, że Apple trzyma te informacje co miewa wpływ na dostępne usługi, dotyczy to np sytuacji sprzęt poszedł na rynek przez ich własny sklep (a nie przez jakiegoś lokalnego dziwnego resellera który potrafi nie wbić w system kiedy i gdzie sprzęt był sprzedany/kupiony - wtedy lepiej mieć kwity co komplikuje życie.)

Przekopałem dziś net, i owszem pilotażowy program wydłużenia AC+ wymagał wizyty w Apple Store, ale ma ponoć być też dostępny zdalnie jak dla iPhone'a. (...???)

'Zwykłe' Apple Care oczywiście mam dostępne - czy są w praktyce duże różnice? ('+' daje rodzaj dodatkowego ubezpieczenia opcje na tańsze naprawy przy upadku lub zalaniu, a AC to wydłużenie zwykłej gwarancji), czy często Apple miga się od wykonania tych napraw? Np przy Beats które rozpadły się na gwarancji wystawili mnie absolutnie do wiatru, mówiąc, że uwaga źle ich używałem...

Mój nowy iPhone kwalifikuje się do + , strona Apple .de przepuszcza aż do momentu wyboru płatności, dalej klikać jeszcze nie próbowałem.

W wypadku Macbooka coverage check wyświetla, że mam dostępne Apple Care ale odsyła przy próbie zakupu do kontaktu ze wsparciem.

Spróbuje się jeszcze dopytać jak to w końcu jest szczególnie z Mac'iem kupionym w USA będąc na terenie UE do tego gdy mieszka się w 'Wolsce'.
Od biedy mogę poprosić kuzyna aby mi w Stanach zapłacił - ale przecież sprzętu nie wyśle do NY.

PS Jak wyglada sytuacja z iPhone'm? Mam jeszcze 45 dni na ewentualne kombinacje - zamawiać niemiecką kartę i po box? Czy jest szansa na zakup polską kartą? Czy jeśli jakimś cudem zakup przejdzie to nie skończy się odmową wykonania i zwrotem środków? Zabawa nie jest zbyt tania i trochę mi szkoda blokować sobie ponad 1,5tyś. na ewentualne eksperymenty do tego przewalutowania Mastercard/Visa nie są darmowe.
Pozdr.

Użytkownik thomasonline edytował ten post 29 sierpnia 2020 - 19:35

<p> MacBook Pro 15" 2019 (i9 2,3Ghz), Wacom Cintiq 16" Pro,  iPhone Xs & iPhone 8

#4 luffa

luffa
  • 118 postów

Napisano 31 października 2020 - 16:05

Udało Ci się zakupić? Czy jest możliwość zakupu AppleCare+ dla MacBook Pro 16" w Polsce? lub ewentualnie zrobić jakieś obejście i zakup za granicą? 



#5 m0le

m0le
  • 2 postów

Napisano 15 listopada 2020 - 21:35

Ja poprosiłem znajomą, zaufaną osobę, która ma billing address w UK i wpisała dane swojej karty i kupiła. Musiałem tej osobie podać hasło do mojego Apple ID i kod przy autoryzacji, ale no to kwestia zaufania już



#6 ppiioottrr

ppiioottrr
  • 6 postów

Napisano 18 lipca 2022 - 16:49

Ja poprosiłem znajomą, zaufaną osobę, która ma billing address w UK i wpisała dane swojej karty i kupiła. Musiałem tej osobie podać hasło do mojego Apple ID i kod przy autoryzacji, ale no to kwestia zaufania już

hej. czy ktoś się orientuje czy to samo by przeszło przy przedłużaniu apple care + dla maca? miałem 3 letnie kupione w US. teraz się skończyło. w US miałbym 30 dni na wykupienie kolejnego roku. czy sama zmiana regionu na US albo inny z AC+ da mi możliwość przedłużenia usługi? ktoś się orientuje?



#7 winmaciek

winmaciek
  • 6 479 postów
  • Płeć:

Napisano 18 lipca 2022 - 20:04

Jak nie jesteś w US i nie masz tamtejszego adresu, to raczej nie. A jak chcesz mieć pełne informacje, to skontaktuj się z amerykańskim wsparciem Apple. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych