Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MBP15"MID2009-->TP-LINK TL-WA901ND cykliczne zrywanie połączenia.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 BlueBook

BlueBook
  • 401 postów

Napisano 29 czerwca 2020 - 15:54

Posiadam w pracy router jak w tytule, zdarza się cyklicznie, że mój MBP zrywa połączenie, trzeba wył/wł sieć. Dzieje się tak tylko z MBP, reszta komputerów(Windows10) nigdy nie traci połączenia z routerem. Po za tym MBP w domu działa bez zarzutu.

W międzyczasie bluetooth mam wyłączony, nie używam myszek radiowych itp.

Czy to jakiś bug w systemie(El Capitan), czy jakieś ustawienia routera(nie mam dostępu do panelu konfiguracji), które nie kolegują się z moim MBP.

Powyższe objawy są na El Capitan jak również Windows 10.


MacPro3,1-2 x Q.Core 2.8GHz/RAM-32GB/SSD480GB/R9-380-2GB/El Capitan---MBP-MID2009-2.66GHz/RAM-8GB/SSD240GB-El Capitan/128GB-Windows10/9400M+9600M GT

iPhone 11 128GB





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych