Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak aktywować kartę esim w Apple Watch


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 jachu76

jachu76
  • 144 postów

Napisano 18 czerwca 2020 - 19:24

Witam, jeśli ktoś już aktywował opcję w Watch ( sieć orange ) aby można było dzwonić i odbierać połączenia bez Iphone mógł by podpowiedzieć w jaki sposób to zrobić ?

 


Macbook 13.3, i5 , Iphone XS


#2 MC_

MC_
  • 6 265 postów

Napisano 18 czerwca 2020 - 19:54

Podczas pierwszej konfiguracji AW wszystko można zrobić. Instrukcje pojawiają się na ekranie.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#3 jachu76

jachu76
  • 144 postów

Napisano 18 czerwca 2020 - 20:02

A czy w sieci orange muszę aktywować kartę Extra esim ?  tak powiedziano mi w orange jak dzwoniłem 


Macbook 13.3, i5 , Iphone XS


#4 DanielF

DanielF
  • 5 362 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 18 czerwca 2020 - 20:08

https://www.youtube....h?v=35v2ayvhOwE


Fallout ...war, war never changes...

#5 jachu76

jachu76
  • 144 postów

Napisano 18 czerwca 2020 - 20:22

Próbowałem tym sposobem i gdy klikam w "konfiguruj sieć komórkową" przełącza mnie do logowania w sieci orange , po zalogowaniu mam komunikat ( Wewnętrzny błąd komponentu External device ....Spróbuj ponownie )

Dzwoniłem do obsługi i powiedziano mi że mam aktywować kartę extra esim bezpośrednio przez przeglądarkę , po aktywacji w iphone pojawiła się druga sieć z innym numerem , jak teraz aktywować ją na zegarku ..?  czy prawidłowo że pojawił się drugi numer ?
Chodzi mi o to aby można było dzwonić z Watch bez iphone , oczywiście na tym samym numerze telefonu

Mam jeszcze jedno pytanie czy Iphone 7 to obsłuży ?


Użytkownik jachu76 edytował ten post 18 czerwca 2020 - 20:42

Macbook 13.3, i5 , Iphone XS


#6 soczekpl

soczekpl
  • 2 757 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 19 czerwca 2020 - 07:20

Ja to robiłem przez aplikację Watcha na iPhone.


Macbook Pro 13" 2019 / iPhone 12 Pro 128GB / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / Apple Watch Series 5 Cellular 44mm / AirPods Pro


#7 jachu76

jachu76
  • 144 postów

Napisano 19 czerwca 2020 - 12:21

Wina leży po stronie orange , błąd występuje po zalogowaniu się 


Macbook 13.3, i5 , Iphone XS


#8 MC_

MC_
  • 6 265 postów

Napisano 19 czerwca 2020 - 12:30

No to trzeba kontaktować się z Orange. Może masz jakąś niewłaściwą taryfę?


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych