Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wadliwy iphone11 prosto z pudełka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 25 maja 2020 - 17:41

Witam spotkał się ktoś z czymś takim czy tylko ja mam takiego pecha. Po czterech latach z iphonem 6s plus przyszedł czas na nowy model niestety okazał się wadliwy.
Wiem że nie jest to jakaś wielka tragedia bo widać to pod odpowiednim kątem padania światła a i tak założę etui ale niesmak pozostał. W drugim miejscu jest też podobna kropka ale bardzo mała, wygląda to tak jakby biała farba była zdrapana pod szkłem, pewnie przy montażu.

Załączone pliki



#2 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 25 maja 2020 - 18:34

Serio? ...

#3 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 25 maja 2020 - 18:51

Serio? ...


Serio w sensie że zawracam głowę pierdołami czy nie wierzysz że nowy iphone może być z taką wadą?

#4 arcoss

arcoss
  • 97 postów

Napisano 25 maja 2020 - 19:04

Serio w sensie że zawracam głowę pierdołami czy nie wierzysz że nowy iphone może być z taką wadą?

Nie zawracasz głowy pierdołami. Po prostu płacisz i możesz wymagać. Jeśli 99% nabywców kupiło ten sprzęt i nie miało tej wizualnej wady to i Ty masz do tego prawo. "Bylejakość, tumiwisizm i niedaradyzm" są nawet w Apple, ale trzeba z tym walczyć.


 Mac Mini 2020 i7/16GB/256GB * DELL U3415W *  MacBook Air M1 16GB/512GB *  iPhone 12 Pro *  iPad Pro 11' (2020) *  iWatch 6 SteelSeries *  AirPods Pro *  Apple TV 4K *  2x HomePod Mini


#5 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 25 maja 2020 - 19:16

Mogę wymagać ale w ograniczony sposób, oddam na gwarancję wymienią na odnowiony lub nowy ale bez pudełka z dokumentem wymiany. Automatycznie tracę na odsprzedaży takiego sprzętu, nie otrzymam nowego zapakowanego telefonu za jaki zapłaciłem niestety tak działa to w apple przy zakupie w sklepie stacjonarnym

#6 arcoss

arcoss
  • 97 postów

Napisano 25 maja 2020 - 19:20

(...) przy zakupie w sklepie stacjonarnym

Cóż, aż się prosi napisać "widziały gały co brały". Nic nie stało na przeszkodzie, aby dokonać oględzin w sklepie. (a tak przy okazji... nie mogę sobie przypomnieć, kiedy kupiłem coś z elektroniki w sklepie stacjonarnym. I jak na razie dobrze na tym wychodzę).


 Mac Mini 2020 i7/16GB/256GB * DELL U3415W *  MacBook Air M1 16GB/512GB *  iPhone 12 Pro *  iPad Pro 11' (2020) *  iWatch 6 SteelSeries *  AirPods Pro *  Apple TV 4K *  2x HomePod Mini


#7 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 25 maja 2020 - 19:21

Nie zawsze jest czas i miejsce, aby oglądać wszystko pod światło.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#8 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 25 maja 2020 - 19:49

Telefon został kupiony u operatora ja odkupiłem od tej osoby oryginalnie zapakowany w dobrej cenie wersja 128gb 1000zł taniej niż w sklepie odebrałem osobiście ale nie otwierałem odrazu, otworzyłem kilka dni później nie spieszyło mi się. Trudno się mówi
A wy co byście zrobili w takiej sytuacji?

#9 luksik

luksik
  • 101 postów

Napisano 25 maja 2020 - 20:30

Jeśli masz gwarancje to reklamuj. Czy dostaniesz odnowiony czy nowy... Jaka to różnica? Odnowiony jest tak samo dobry jak nowy. Nie jesteś w stanie tego dostrzec.



#10 soczekpl

soczekpl
  • 3 288 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 25 maja 2020 - 20:44

To jest wada kosmetyczna i to moim zdaniem nie podlega pod gwarancję. Jedyne co to można próbować wymienić przez osobę, która kupiła ten telefon, ale pewnie minęło 14 dni. Btw. Apple, z tego co wiem, od dłuższego czasu nie wymienia na odnowione.

 

Najlepiej to włożyć do etui i zapomnieć.


Użytkownik soczekpl edytował ten post 25 maja 2020 - 20:44

Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#11 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 25 maja 2020 - 20:45

6s plus też reklamowałem, górny róg ekranu był delikatnie ciemniejszy. Oddałem pod koniec gwarancji dostałem nowy w starym pudełku + gwarancja kolejny rok moze z tym też tak zrobię.
Nagrałem rozpakowanie telefonu na którym widać ten drobny uszczerbek więc nie będzie ryzyka że to niby z mojej winy czy coś

#12 Hugo1960

Hugo1960
  • 8 postów

Napisano 25 maja 2020 - 21:12

Jak masz dowód zakupu to zrób reklamacje. Jak nie masz to nic nie zrobisz bezpłatnie.



#13 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 25 maja 2020 - 21:42

Serwisy apple przecież nie wymagają dowodów zakupu, od dnia aktywacji urządzenia 1 rok i tyle.
No chyba że miałeś na myśli gwarancję operatora.
Mam dowód zakupu (oryginał faktury) oraz umowę kupna sprzedaży.

#14 winmaciek

winmaciek
  • 6 906 postów
  • Płeć:

Napisano 25 maja 2020 - 22:45

Serwisy Apple zazwyczaj nie wymagają dowodu zakupu. W warunkach gwarancji jest natomiast zapis, że jeśli z jakiegoś powodu zechcą (np. są wątpliwości czy data zakupu i aktywacji się pokrywają), to mogą zarządać dowodu zakupu.


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#15 Gość_marioo11_*

Gość_marioo11_*

Napisano 26 maja 2020 - 19:24

Ja bym zostawił - mam skrzywienie na punkcie nowego, niezmacanego egzemplarza, a taki właśnie masz :) Wyjątek zrobiłem raz, kiedy kupiłem nowego SE - zaraz po wyjęciu z pudełka w obiektywie aparatu znalazłem mały, ale jednak paproszek. Obawiałem się czy nie wpłynie na jakość fotek, zaniosłem do cortlanda, wymienili na nowy ale taki z ręki do ręki. Przeszkadzało mi to, uplynniłem raz dwa na olx (komuś to nie przeszkadzało) i kupiłem nowego SE, tym razem bez paprochów :D no ale tak jak mówię, mam skrzywienie. Taka ‚skaza’ jest dla mnie akceptowalna, jeśli wolisz bez skazy to zanieś i dostaniesz nowego. ;)



#16 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 26 maja 2020 - 21:10

Ja bym zostawił - mam skrzywienie na punkcie nowego, niezmacanego egzemplarza, a taki właśnie masz :) Wyjątek zrobiłem raz, kiedy kupiłem nowego SE - zaraz po wyjęciu z pudełka w obiektywie aparatu znalazłem mały, ale jednak paproszek. Obawiałem się czy nie wpłynie na jakość fotek, zaniosłem do cortlanda, wymienili na nowy ale taki z ręki do ręki. Przeszkadzało mi to, uplynniłem raz dwa na olx (komuś to nie przeszkadzało) i kupiłem nowego SE, tym razem bez paprochów :D no ale tak jak mówię, mam skrzywienie. Taka ‚skaza’ jest dla mnie akceptowalna, jeśli wolisz bez skazy to zanieś i dostaniesz nowego. ;)


Dostałeś nowy bez pudelka z dokumentem wymiany ?

#17 Gość_marioo11_*

Gość_marioo11_*

Napisano 27 maja 2020 - 06:51

Dostałeś nowy bez pudelka z dokumentem wymiany ?

 

Tak, bez dowodu zakupu, sprawdzili ze legalny i po dwóch dniach dostałem nowy z papierkiem, że wymieniony






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych