Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wymiana baterii iPhone 7 iSpot


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 bubu00

bubu00
  • 25 postów

Napisano 07 maja 2020 - 08:30

Cześć,

 

chciałem wymienić dziewczynie baterię w iP7 w promo iSpotu.

Załączam odpowiedź, którą od nich dostałem.

Czy z tym zespoleniem głośnika z ekranem, to nie jest czasem jakaś ściema?

Załączone pliki


Użytkownik bubu00 edytował ten post 07 maja 2020 - 08:32


#2 untaztood

untaztood
  • 566 postów

Napisano 07 maja 2020 - 09:46

A były jakieś problemy z górnym głośnikiem?


 iPhone 15 Pro 256GB  Mac mini (Late 2014)  Apple Watch Ultra 2  AppleTV 4K


#3 bubu00

bubu00
  • 25 postów

Napisano 07 maja 2020 - 10:49

A były jakieś problemy z górnym głośnikiem?

Nie było. 

Ale nawet jeżeli wyszło podczas sprawdzania,to mam na myśli to, że da się chyba wymienić sam moduł, bez ekranu?



#4 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 07 maja 2020 - 11:10

To czy się da nie ma znaczenia. Chodzi o to jakie są procedury Apple.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#5 untaztood

untaztood
  • 566 postów

Napisano 07 maja 2020 - 12:47

Dać się da, trochę mnie dziwi postawa iSpot i to w jaki sposób wyszła im usterka górnego głośnika.

W iMad, jak oddawałem na wymianę baterii, to diagnostykę wykonano przy mnie.


 iPhone 15 Pro 256GB  Mac mini (Late 2014)  Apple Watch Ultra 2  AppleTV 4K


#6 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 5 066 postów
  • Płeć:

Napisano 07 maja 2020 - 13:10

Serwis iSpot generalnie nie ma najlepszej prasy.
  • MasterM lubi to

#7 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 08 maja 2020 - 06:56

Usterka głośnika wychodzi w ten sposób, że przed rozebraniem każdego urządzenia robimy testy, m.in. test audio. Jak im wyszedł błąd głośnika rozmów, to go wyczyścili, zrobili test jeszcze raz i jeśli znów wyszedł z błędem, to znaczy, że dalej naprawa nie może zostać przeprowadzona. Chodzi o to, że po naprawie czy wymianie baterii urządzenie powinno te wszystkie testy zaliczyć przed opuszczeniem serwisu, zwyczajnie musi być wydane klientowi sprawne. Głośnik może wydawać się sprawny ale może działa ciszej niż powinien albo zniekształca dźwięk w jakimś zakresie częstotliwości, dla klienta może być to niezauważalne ale testy są bardzo dokładne i to wychwytują. Zgodnie z procedurami Apple nie ma też możliwości wymiany samego głośnika, tylko cały ekran, chodzi o zachowanie szczelności, bo głośnik jest fabrycznie uszczelniony z ekranem.

Można powiedzieć, że ten serwis nie robi niczego źle, trzymają się procedur producenta itd. My generalnie idziemy na drobne odstępstwa od tych zasad i w podobnej sytuacji informujemy, że według testów głośnik jest w jakiś sposób uszkodzony, a jeśli klient nie chce wymieniać ekranu, to wymieniamy tylko baterię, oddajemy telefon tak jak jest tylko na potwierdzeniu z naprawy o tym wspominamy, że została stwierdzona inna usterka i naprawa jest na życzenie i odpowiedzialność klienta.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#8 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 08 maja 2020 - 08:23

Usterka głośnika wychodzi w ten sposób, że przed rozebraniem każdego urządzenia robimy testy, m.in. test audio. Jak im wyszedł błąd głośnika rozmów, to go wyczyścili, zrobili test jeszcze raz i jeśli znów wyszedł z błędem, to znaczy, że dalej naprawa nie może zostać przeprowadzona. Chodzi o to, że po naprawie czy wymianie baterii urządzenie powinno te wszystkie testy zaliczyć przed opuszczeniem serwisu, zwyczajnie musi być wydane klientowi sprawne. Głośnik może wydawać się sprawny ale może działa ciszej niż powinien albo zniekształca dźwięk w jakimś zakresie częstotliwości, dla klienta może być to niezauważalne ale testy są bardzo dokładne i to wychwytują. Zgodnie z procedurami Apple nie ma też możliwości wymiany samego głośnika, tylko cały ekran, chodzi o zachowanie szczelności, bo głośnik jest fabrycznie uszczelniony z ekranem.

Można powiedzieć, że ten serwis nie robi niczego źle, trzymają się procedur producenta itd. My generalnie idziemy na drobne odstępstwa od tych zasad i w podobnej sytuacji informujemy, że według testów głośnik jest w jakiś sposób uszkodzony, a jeśli klient nie chce wymieniać ekranu, to wymieniamy tylko baterię, oddajemy telefon tak jak jest tylko na potwierdzeniu z naprawy o tym wspominamy, że została stwierdzona inna usterka i naprawa jest na życzenie i odpowiedzialność klienta.

Dlatego korzystam z Waszych usług, i polecam innym. Jestem bardzo zadowolony.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych