Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iTunes "wystąpił błąd spróbuj ponownie" w zakładce "dla Ciebie"


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Policjant

Policjant
  • 101 posts
  • SkądWarszawa

Posted 05 May 2020 - 22:32

Jak w temacie. Wiecie dlaczego tak mam od pewnego czasu? Reinstalowałem program. Najpierw zainstalowałem iTunes'a ze sklepu win 10, potem jednak ze strony Apple.

Attached Files


Edited by Policjant, 05 May 2020 - 22:33.

Iphone 12 Pro, Iphone 12, Ipad 5 generation, Ipad 7 generation, ​AW4, AWSE, PC, Macbook Pro 2019 16, ATV 4k





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users