Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iTunes "wystąpił błąd spróbuj ponownie" w zakładce "dla Ciebie"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Policjant

Policjant
  • 89 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 maja 2020 - 22:32

Jak w temacie. Wiecie dlaczego tak mam od pewnego czasu? Reinstalowałem program. Najpierw zainstalowałem iTunes'a ze sklepu win 10, potem jednak ze strony Apple.

Załączone pliki

  • Załączony plik  Itunes.png   239,98 KB   0 Ilość pobrań

Użytkownik Policjant edytował ten post 05 maja 2020 - 22:33

Iphone Xs x 2, Ipad 5 generation, Ipad 7 generation. PC, Macbook Pro 2019 16





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych