Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z płatnością w Apple Store


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 daleksandrad

daleksandrad
  • 2 postów

Napisano 05 maja 2020 - 21:35

Hej,

2 tygodnie temu na stronie apple zamówiłam nowego macbooka air. Kontaktowałam się z serwisem Apple, ponieważ był to mój pierwszy zakup przez stronę internetową a nie w stacjonarnym sklepie. Pani z infolinii powiadomiła mnie o procesie płatności, ponieważ zastanawiałam się dlaczego pieniądze nie były od razu po dokonaniu płatności pobrane z konta. Dostałam informację o tym, że Apple pobiera pieniądze dopiero po wysłaniu danego produktu, czy też po przygotowaniu go. Dobra, w takim razie złożyłam zamówienie 24 kwietnia pieniądze nie były pobrane aż do 30 kwietnia, ponieważ Apple przygotowywał dany produkt. 30 kwietnia pieniądze zeszły z mojego konta. Dzisiaj mamy 5 maj a pieniądze zostały pobrane ponownie!? Dlaczego? O co chodzi, przecież zapłaciłam już za dany produkt.... Tragedia, zwłaszcza, że są to tak duże pieniądze. Status jednej transakcji widnieje jako zaksięgowana a drugiej jako zablokowana... po prostu świetnie. Ktoś miał może podobną sytuację?



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 478 postów
  • Płeć:

Napisano 05 maja 2020 - 23:50

Przeniosłem do lepszego działu.

Odnośnie meritum, bodajże w mBanku od dłuższego czasu jest błąd, który powoduje podwójne zablokowanie kwoty zakupu. Jaki bank jest wystawcą karty?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 daleksandrad

daleksandrad
  • 2 postów

Napisano 06 maja 2020 - 00:10

Niestety jest to inny bank, bnp. Lecz słyszałam, że w innych bankach pojawiał sie ten sam problem przy zakupie np. Butów.... wiadomo, oczywiście z innej strony. Wnioskuje zatem, że jest to przede wszystkim wina banku a nie Apple?


Użytkownik winmaciek edytował ten post 06 maja 2020 - 08:52


#4 iEjek

iEjek
  • 99 postów

Napisano 06 maja 2020 - 00:45

Wygląda, że  tego rodzaju problemy, występują w tym banku od lat...

 

Podwójne księgowanie transakcji kartami w BGŻ BNP Paribasdaleksandrad

2016-06-24

Niektóre transakcje dokonane kartami przez klientów Banku BGŻ BNP Paribas wczoraj były na kontach zaksięgowane podwójnie.

Bank zapewnia, że zdublowane transakcje zostały już anulowane i nie ma potrzeby składania reklamacji z tego tytułu...

https://www.bankier....as-7415991.html






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych