Hej,
2 tygodnie temu na stronie apple zamówiłam nowego macbooka air. Kontaktowałam się z serwisem Apple, ponieważ był to mój pierwszy zakup przez stronę internetową a nie w stacjonarnym sklepie. Pani z infolinii powiadomiła mnie o procesie płatności, ponieważ zastanawiałam się dlaczego pieniądze nie były od razu po dokonaniu płatności pobrane z konta. Dostałam informację o tym, że Apple pobiera pieniądze dopiero po wysłaniu danego produktu, czy też po przygotowaniu go. Dobra, w takim razie złożyłam zamówienie 24 kwietnia pieniądze nie były pobrane aż do 30 kwietnia, ponieważ Apple przygotowywał dany produkt. 30 kwietnia pieniądze zeszły z mojego konta. Dzisiaj mamy 5 maj a pieniądze zostały pobrane ponownie!? Dlaczego? O co chodzi, przecież zapłaciłam już za dany produkt.... Tragedia, zwłaszcza, że są to tak duże pieniądze. Status jednej transakcji widnieje jako zaksięgowana a drugiej jako zablokowana... po prostu świetnie. Ktoś miał może podobną sytuację?