Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak ikony FaceTime w kontaktach


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Skypablo

Skypablo
  • 3 postów

Napisano 30 marca 2020 - 12:01

Witam,

Nie mogę uporać się z problemem: braku aktywnej ikonki kamery Face Time w kontakcie znajomej, przy innych osobach nie ma problemu, automatycznie wyszukuje.

 

Telefon został na nowo aktywowany (przejście z Sama na iPhone), oczywiście poprawna aktywacja i włączenie: iMessage oraz Face Time (chyba nie ma znaczenia, że przechodzi się z Androida na iOS?)

 

Sieć: Plus GSM.

 

 

Nie pomaga: reset ustawień sieciowych, reset  ponowne włączenie i wyłączenie usługi iMessage oraz Face Time, dodanie adresu e-mail do numeru telefonu (przypisany do Apple ID), wyłączenie i włączenie synchronizacji kontaktów z iCloud.

 

O dziwo po 24h pojawiła się ikonka, owszem ale z What's Up, a nie FaceTime :/

 

Ktoś ma jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu?

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  FT.png   68,32 KB   1 Ilość pobrań


#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 507 postów
  • Płeć:

Napisano 30 marca 2020 - 12:20

1. Jaka to wersja systemu? Widzę kropki w miejscu zasięgu (na załączonym zrzucie ekranu), więc wnioskuję, że iOS 10 lub starszy. 
2. Czy ta osoba ma włączone iMessage i FaceTime u siebie?

3. Czy da się ręcznie, wpisawszy jej numer telefonu lub e-mail „z palca” w aplikacji FaceTime, zadzwonić do niej?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 30 marca 2020 - 13:32

Zacznij od sprawdzenia czy oba telefony mają najnowsze dostępne dla nich oprogramowanie, po aktualizacji zazwyczaj rusza.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#4 Skypablo

Skypablo
  • 3 postów

Napisano 09 kwietnia 2020 - 05:07

1. Jaka to wersja systemu? Widzę kropki w miejscu zasięgu (na załączonym zrzucie ekranu), więc wnioskuję, że iOS 10 lub starszy. 
2. Czy ta osoba ma włączone iMessage i FaceTime u siebie?

3. Czy da się ręcznie, wpisawszy jej numer telefonu lub e-mail „z palca” w aplikacji FaceTime, zadzwonić do niej?

 Odpowiadam:

 

Ad.1: iOS 13.4

Ad.2: Tak ma aktywowane iMessage (tu nie ma problemu) i FaceTime u siebie

Ad.3: Tak



#5 winmaciek

winmaciek
  • 6 507 postów
  • Płeć:

Napisano 09 kwietnia 2020 - 08:35

1. Spróbuj dopisać kod kraju przy numerze. 
2. Spróbuj usunąć i dodać kontakt jeszcze raz. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#6 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 09 kwietnia 2020 - 13:13

Uaktualnij do 13.4.1 po zdjęciu ktoś z was ma system starszy po w 13 nie występują kropki jako zasięg, a w 13.4 były problemy z FaceTime z urządzeniami na starszym ios

 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#7 ErzsebetApple

ErzsebetApple
  • 1 postów

Napisano 04 lipca 2022 - 13:34

Dzień dobry,

Ten sam problem pojawił się w nowo zakupionym Iphone 13. Czy ktoś coś poradzi. Znajomy może do mnie zadzwonić na facetime z poziomu kontaktów, bo widzi przy moim kontaktcie ikone FT natomiast ja mając go wprowadzonego do kontaktów nie widze przy jego kontakcie ikony FT (posiada nowy telefon). Mogę do niego zadzwonić z poziomu aplikacji natomiast nie moge tego zrobić z poziomu Kontaktów.



#8 winmaciek

winmaciek
  • 6 507 postów
  • Płeć:

Napisano 04 lipca 2022 - 16:21

1. Czy do tej osoby można wysyłać iMessage? Czy w Wiadomościach jej imię podświetla się na niebiesko, gdy tworzymy nową wiadomość?

2. Czy dodatkowe opcje pojawiają się w kontaktach po przytrzymaniu słuchawki (pod zdjęciem kontaktu)?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#9 Geble

Geble

  • 1 178 postów
  • Płeć:
  • SkądMysłowice

Napisano 04 lipca 2022 - 17:31

U mnie to już od kilku lat nie działa. Jak wybieram żonę to mam Wideo zamiast FT i dzwoni przed WhatsApp.

BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ ||  ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare  ||  ELECTROLUX ESF74661RX  || Rubin 714p  ||  Paseratti 1.9 TDI


#10 winmaciek

winmaciek
  • 6 507 postów
  • Płeć:

Napisano 04 lipca 2022 - 17:32

Zależy u kogo. U mnie jest OK.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych