Cześć,
Wczoraj sformatowałem SSD, wgrałem z pendrive bootowalnego najnowszy obraz OSX Catalina zaciągnięty z AppStore (wersja 10.15.4) i uwierzcie mi jakie jest moje zdziwienie, gdy działająca jak do tej pory kamera nie chce się włączyć na żadnej z dwóch wbudowanych w system aplikacji:
FaceTime pokazuje następujący komunikat:
BRAK KAMERY
ABY UŻYWAĆ FACETIME, PODŁĄCZ KAMERĘ.
W drugiej aplikacji, w której postanowiłem sprawdzić jej stan, również to samo:
Photo Booth:
BRAK PODŁĄCZONEJ KAMERY.
I teraz zupełnie nie wiem co z tym zrobić. Patrzyłem w PREFERENCJE SYSTEMOWE -> OCHRONA I PRYWATNOŚĆ -> APARAT, ale mam tutaj pusto z informacją, że jakby jakaś aplikacja zgłaszała dostęp do tego urządzenia, to by się wyświetliła. Lista pusty
Oraz znalazłem na Oficjalnym supporcie Apple następującą instrukcję, wiążącą jakoby ten błąd z ustawieniami lokalizacji i strefy czasowej:
https://support.appl.../pl-pl/HT203585
Ale to też nie rozwiązało problemu...
Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym Bugiem? Przeszukałem Internety i ponoć owszem nowy OSX Catalina ma ograniczenia co do wersji sprzętu ale podają daty graniczne dla modeli 2012. Ja co prawda mam już letniego ale nadal z 2015 roku MacBook Pro...
Ktoś, coś ?
Pacjent:
MacBook Pro A1502 (12,1) z początku 2015 roku;
2,7GHz i5 8GB RAM 120GB SSD 1500 mb Iris
Edited by circos, 27 March 2020 - 13:18.