Za każdym razem kiedy podłączam kablem iphona do macbooka mam pytanie czy ufać temu komputerowi. Używam krótkiego (15cm) nieoryginalnego kabla i podejrzewam że to jego wina, ale czy można to jakoś 'obejść'? Oczywiście mógłbym używać oryginalnego kabla, ale jest on strasznie długi i miałbym 'bałagan' na biurku...

Pytanie czy ufać temu komputerowi
#1
Napisano 02 lutego 2020 - 14:46
#2
Napisano 02 lutego 2020 - 14:52
Na oryginalnym wszystko jest OK ?
#3
Napisano 02 lutego 2020 - 15:13
Na oryginalnym wszystko jest OK ?
Z ciekawości sprawdziłem i nie jest. Również pyta czy ufać temu komputerowi za każdym razem...
#4
Napisano 03 lutego 2020 - 08:47
- Spekulant lubi to
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
#5
Napisano 03 lutego 2020 - 20:20
Catalina czy starszy?
Catalina, ale na wcześniejszych wersjach było to samo.
#6
Napisano 04 lutego 2020 - 09:43
W takim razie co może pomóc, to podpięcie urządzenia do MacBooka (może na razie na tym oryginalnym kablu), „zaufanie” komputerowi po raz kolejny, przejście w finderowym oknie synchronizacji na sam dół zakładki „Ogólne” do sekcji „Opcje” i kliknięcie w „Wyzeruj ostrzeżenia”. Potem synchronizacja. Z założenia po takim zabiegu powinien przy następnym podłączeniu jeszcze spytać o to samo, ale tylko ten jedyny raz; przy kolejnych już nie. Spróbuj. Powodzenia.
- Spekulant lubi to
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
#7
Napisano 04 lutego 2020 - 19:45
W takim razie co może pomóc, to podpięcie urządzenia do MacBooka (może na razie na tym oryginalnym kablu), „zaufanie” komputerowi po raz kolejny, przejście w finderowym oknie synchronizacji na sam dół zakładki „Ogólne” do sekcji „Opcje” i kliknięcie w „Wyzeruj ostrzeżenia”. Potem synchronizacja. Z założenia po takim zabiegu powinien przy następnym podłączeniu jeszcze spytać o to samo, ale tylko ten jedyny raz; przy kolejnych już nie. Spróbuj. Powodzenia.
Przycisk 'wyzeruj ostrzeżenia' jakby nie działał. Klikam i nie dzieje się nic...
#8
Napisano 07 lutego 2020 - 08:12
Nie uwierzycie, ale pomogło wyłączenie hotspota osobistego w telefonie. Trochę to dla mnie niewygodne rozwiązanie ponieważ korzystam z niego często ale cóż poradzić...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych