Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Pytanie czy ufać temu komputerowi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Spekulant

Spekulant
  • 201 postów
  • SkądWarszawa, Kraków

Napisano 02 lutego 2020 - 14:46

Za każdym razem kiedy podłączam kablem iphona do macbooka mam pytanie czy ufać temu komputerowi. Używam krótkiego (15cm) nieoryginalnego kabla i podejrzewam że to jego wina, ale czy można to jakoś 'obejść'? Oczywiście mógłbym używać oryginalnego kabla, ale jest on strasznie długi i miałbym 'bałagan' na biurku...



#2 Mirek 59

Mirek 59
  • 410 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 02 lutego 2020 - 14:52

Na oryginalnym wszystko jest OK ?



#3 Spekulant

Spekulant
  • 201 postów
  • SkądWarszawa, Kraków

Napisano 02 lutego 2020 - 15:13

Na oryginalnym wszystko jest OK ?

 

Z ciekawości sprawdziłem i nie jest. Również pyta czy ufać temu komputerowi za każdym razem...



#4 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 03 lutego 2020 - 08:47

Catalina czy starszy?
  • Spekulant lubi to

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#5 Spekulant

Spekulant
  • 201 postów
  • SkądWarszawa, Kraków

Napisano 03 lutego 2020 - 20:20

Catalina czy starszy?

 

Catalina, ale na wcześniejszych wersjach było to samo.



#6 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 04 lutego 2020 - 09:43

W takim razie co może pomóc, to podpięcie urządzenia do MacBooka (może na razie na tym oryginalnym kablu), „zaufanie” komputerowi po raz kolejny, przejście w finderowym oknie synchronizacji na sam dół zakładki „Ogólne” do sekcji „Opcje” i kliknięcie w „Wyzeruj ostrzeżenia”. Potem synchronizacja. Z założenia po takim zabiegu powinien przy następnym podłączeniu jeszcze spytać o to samo, ale tylko ten jedyny raz; przy kolejnych już nie. Spróbuj. Powodzenia. 


  • Spekulant lubi to

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#7 Spekulant

Spekulant
  • 201 postów
  • SkądWarszawa, Kraków

Napisano 04 lutego 2020 - 19:45

W takim razie co może pomóc, to podpięcie urządzenia do MacBooka (może na razie na tym oryginalnym kablu), „zaufanie” komputerowi po raz kolejny, przejście w finderowym oknie synchronizacji na sam dół zakładki „Ogólne” do sekcji „Opcje” i kliknięcie w „Wyzeruj ostrzeżenia”. Potem synchronizacja. Z założenia po takim zabiegu powinien przy następnym podłączeniu jeszcze spytać o to samo, ale tylko ten jedyny raz; przy kolejnych już nie. Spróbuj. Powodzenia. 

 

Przycisk 'wyzeruj ostrzeżenia' jakby nie działał. Klikam i nie dzieje się nic...



#8 Spekulant

Spekulant
  • 201 postów
  • SkądWarszawa, Kraków

Napisano 07 lutego 2020 - 08:12

Nie uwierzycie, ale pomogło wyłączenie hotspota osobistego w telefonie. Trochę to dla mnie niewygodne rozwiązanie ponieważ korzystam z niego często ale cóż poradzić...






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych