Witam, mam następujący problem: na swoim telefonie skonfigurowałem chmurę rodzinną wraz z rodzinną subskrypcją Apple Music, a następnie udostępniłem to moim rodzicom i siostrze. Na iPhone'ach siostry i mamy bez problemu pojawiło się Apple Music i możliwość słuchania muzyki. Natomiast na telefonie mojego ojca, na którym już było 8GB jego starej, zripowanej z płyt muzyki, nie chce się "zaktualizować" Apple Music. Tzn. po wejściu w aplikację muzyki i próbę kliknięcia w jakąkolwiek piosenkę nic się nie dzieje. Jeśli kliknąć w baner "wypróbuj teraz Apple Music" w karcie Dla Ciebie, to otwiera się okienko z komunikatem "zasubskrybowano już Apple Music" i po kliknięciu okej, nadal nic się nie zmienia. Z kolei w ustawieniach, w muzyka nadal jest baner "dołącz do Apple Music". Nie potrafię wymusić zaktualizowania się aplikacji i pojawienia możliwości Apple Music. Czy wie ktoś jak to naprawić?

Apple Music nie włącza się na iPhone
Rozpoczęty przez
Darth Envious
, 25 sty 2020 15:25
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych