Cześć, jakiś czas temu usunąłem z XS aplikację Mail. Dziś postanowiłem do niej wrócić. O ile zainstalować się zainstalowała to zalogować się nie mogę, bo wyskakuje taki komunikat:
Jak to "naprawić"?
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Najlepsza odpowiedź winmaciek , 15 stycznia 2020 - 20:35
Ja bym spróbował stuknąć w ustawienia Apple ID (swoje zdjęcie na górze listy ustawień) -> iCloud i sprawdzić, czy pozycja „Mail” jest zaznaczona.
Przejdź do postuNapisano 15 stycznia 2020 - 17:32
Cześć, jakiś czas temu usunąłem z XS aplikację Mail. Dziś postanowiłem do niej wrócić. O ile zainstalować się zainstalowała to zalogować się nie mogę, bo wyskakuje taki komunikat:
Jak to "naprawić"?
Apple iPhone XS 256GB, Apple iPhone 7 128GB x 2, Apple iPhone SE 128GB, iPad 9,7 128GB i cała sterta Androidów
Napisano 15 stycznia 2020 - 20:35 Najlepsza odpowiedź
Ja bym spróbował stuknąć w ustawienia Apple ID (swoje zdjęcie na górze listy ustawień) -> iCloud i sprawdzić, czy pozycja „Mail” jest zaznaczona.
MacBook Pro 13" M1, iPhone XS, iPad 10.5"
Napisano 15 stycznia 2020 - 21:11
Apple iPhone XS 256GB, Apple iPhone 7 128GB x 2, Apple iPhone SE 128GB, iPad 9,7 128GB i cała sterta Androidów
Napisano 15 stycznia 2020 - 22:25
A po włączeniu działa?
MacBook Pro 13" M1, iPhone XS, iPad 10.5"
Napisano 16 stycznia 2020 - 09:03
Tak, pomogło. Dziękuję
Apple iPhone XS 256GB, Apple iPhone 7 128GB x 2, Apple iPhone SE 128GB, iPad 9,7 128GB i cała sterta Androidów
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych