Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Nie udało się uaktywnić sieci komórkowej - iPhone XR, aktualizacja iOS 13, njumobile


  • This topic is locked This topic is locked
1 reply to this topic

#1 wyswiad

wyswiad
  • 12 posts

Posted 13 January 2020 - 11:28

Cześć, Dzisiaj od rana nie mogę połączyć się z Internetem za pomocą sieci komórkowej w nju/Orange.
Żadne pakiety się nie skończyły, pokazuje mi dobry zasięg LTE, dzwonić mogę normalnie, po prostu nie działa sieć internetowa. 


Wiążę to z tym, że wczoraj wieczorem miałem aktualizację systemu iOS13, ale wszystkie hasła, APN itd. są bez zmian. Restart telefonu nie pomógł :)
Spróbowałem wyłączyć LTE, ale w 3G również wyskakuje mi komunikat, że nie jestem połączony z siecią komórkową danych.
Czy ktoś ma podobny problem? A może jest szansa, że to jakiś błąd po stronie operatora?

 

****


Okazało się, że po aktualizacji systemu trzeba zmienić "internet" na "internetipv6" wszędzie tam, gdzie wpisuje się nazwy użytkownika, hasła do internetu itd. 
Więc można zamknąć i ew. zostawić, jeżeli ktoś będzie miał podobny problem w przyszłości. :)


Edited by wyswiad, 13 January 2020 - 11:28.


#2 MC_

MC_
  • 6937 posts

Posted 13 January 2020 - 11:31

U mnie zmieniło się automatycznie.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users