Cześć, Dzisiaj od rana nie mogę połączyć się z Internetem za pomocą sieci komórkowej w nju/Orange.
Żadne pakiety się nie skończyły, pokazuje mi dobry zasięg LTE, dzwonić mogę normalnie, po prostu nie działa sieć internetowa.
Wiążę to z tym, że wczoraj wieczorem miałem aktualizację systemu iOS13, ale wszystkie hasła, APN itd. są bez zmian. Restart telefonu nie pomógł
Spróbowałem wyłączyć LTE, ale w 3G również wyskakuje mi komunikat, że nie jestem połączony z siecią komórkową danych. Czy ktoś ma podobny problem? A może jest szansa, że to jakiś błąd po stronie operatora?
****
Okazało się, że po aktualizacji systemu trzeba zmienić "internet" na "internetipv6" wszędzie tam, gdzie wpisuje się nazwy użytkownika, hasła do internetu itd.
Więc można zamknąć i ew. zostawić, jeżeli ktoś będzie miał podobny problem w przyszłości.
Edited by wyswiad, 13 January 2020 - 11:28.