Syn ma 15 lat, swoje konto i kartę w banku obsługującym Apple Pay. Ma swoje konto Apple ID przypisane do chmury rodzinnej. Próba podpięcia karty płatniczej kończy się komunikatem, że na tym koncie nie można korzystać z Apple Pay. Słyszałem, że z Apple Pay można korzystać od 13 roku życia. Da się coś z tym zrobić czy też muszę czekać aż syn będzie pełnoletni ?

od jakiego wieku można korzystać z Apple Pay na iphone ?
#1
Napisano 11 grudnia 2019 - 09:44
#2
Napisano 11 grudnia 2019 - 09:48
Syn ma 15 lat, swoje konto i kartę w banku obsługującym Apple Pay. Ma swoje konto Apple ID przypisane do chmury rodzinnej. Próba podpięcia karty płatniczej kończy się komunikatem, że na tym koncie nie można korzystać z Apple Pay. Słyszałem, że z Apple Pay można korzystać od 13 roku życia. Da się coś z tym zrobić czy też muszę czekać aż syn będzie pełnoletni ?
Od 16. Zadzwoń na infolinie Apple
Użytkownik krzysztofsds edytował ten post 11 grudnia 2019 - 09:49
#3
Napisano 11 grudnia 2019 - 09:57
Od 16. Zadzwoń na infolinie Apple
Ale na infolinii Apple chyba nie zmienią mi wieku syna na 16 lat jeśli w rzeczywistości ma 15 lat ? No a przynajmniej musiałbym chyba na tej infolinii udowodnić że naprawdę ma 16 lat a ja tylko pomyliłem się wpisując mu datę urodzenia ?
#4
Napisano 11 grudnia 2019 - 11:48
Ale na infolinii Apple chyba nie zmienią mi wieku syna na 16 lat jeśli w rzeczywistości ma 15 lat ? No a przynajmniej musiałbym chyba na tej infolinii udowodnić że naprawdę ma 16 lat a ja tylko pomyliłem się wpisując mu datę urodzenia ?
Oni nie gryzą, spróbuj
#5
Napisano 11 grudnia 2019 - 13:35
Oni nie gryzą, spróbuj
Żeby każda firma miała taki support to byłbym szczęśliwy. Sprawa załatwiona w 2 minuty.
- MasterM i krzysztofsds lubią to
#6
Napisano 31 sierpnia 2021 - 09:54
Żeby każda firma miała taki support to byłbym szczęśliwy. Sprawa załatwiona w 2 minuty.
Cześć, mam podobny problem, chciałbym dodać kartę do Apple Pay syna który nie ma ukończonych 16 lat, ale posiada kartę wydaną przez bank. Nie da się tego zrobić z poziomu aplikacji. Kontaktowałem się z supportem opisując powyższy przypadek z forum, jednak powiedziano mi, że absolutnie nie ma możliwości obejścia tego problemu.
Tym samym mam pytanie czy w Twoim przypadku support skorzystał z jakiejś magicznej funkcjonalności/furtki, czy też doszło do korekty daty urodzenia dziecka w taki sposób, aby się zgadzało – w systemie figurował jako szesnastolatek?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych