Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak możliwości zainstalowania ponownie systemu po próbie downgrade'u


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 bernhard

bernhard
  • 11 postów

Napisano 20 listopada 2019 - 13:59

Witam,

postanowiłem zrobić downgrade z Cataliny do Mojave. Wylogowałem się ze wszystkiego. Włączyłem komputer w recovery i prawdopodobnie coś uszkodziłem podczas wymazywania dysku. Gdy wchodzę w "Instaluj ponownie macOS" i zezwalam na instalację macOS Sierra pojawia mi się komunikat: "Informacje instalatora na serwerze odzyskiwania są uszkodzone."

Gdy próbuję wymazać dysk w "Narzędziu dyskowym" pojawia się komunikat "Proces wymazania nie powiódł się. Kliknij w Gotowe, aby kontynuować". Poniżej screen z dyskami/poddyskami, które mi się utworzyły. Dysk APPLE SSD ma zapełnioną całą pamięć - 121,12 GB. A, no i dodam, że gdy włączam macbooka mam ciemny ekran, a po chwili włącza mi się migająca ikona folderu ze znakiem zapytania.

Co czynić w zaistniałej sytuacji? Proszę o wytłumaczenie po chłopskiemu. 

aaUWMYT.jpg


Użytkownik bernhard edytował ten post 20 listopada 2019 - 13:59


#2 Iro

Iro
  • 6 955 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 21 listopada 2019 - 09:21

 

Witam,

postanowiłem zrobić downgrade z Cataliny do Mojave. Wylogowałem się ze wszystkiego. Włączyłem komputer w recovery i prawdopodobnie coś uszkodziłem podczas wymazywania dysku. Gdy wchodzę w "Instaluj ponownie macOS" i zezwalam na instalację macOS Sierra pojawia mi się komunikat: "Informacje instalatora na serwerze odzyskiwania są uszkodzone."

 

 

 

 

Apple kłamie w komunikatach. W Appstore dalej leży przeterminowany produkt, który utracił certyfikat ważności. Ale wystarczy cofnąć datę w maku i instalka nagle się może odpalić i nie zgłasza błędów. (CUD?)

 

 

 

 

Gdy próbuję wymazać dysk w "Narzędziu dyskowym" pojawia się komunikat "Proces wymazania nie powiódł się. Kliknij w Gotowe, aby kontynuować". Poniżej screen z dyskami/poddyskami, które mi się utworzyły. Dysk APPLE SSD ma zapełnioną całą pamięć - 121,12 GB. A, no i dodam, że gdy włączam macbooka mam ciemny ekran, a po chwili włącza mi się migająca ikona folderu ze znakiem zapytania.

Co czynić w zaistniałej sytuacji? Proszę o wytłumaczenie po chłopskiemu. 

aaUWMYT.jpg

 

 

próbujesz wymazać zawartość APFS, którego narzędzia dyskowe Sierry nie rozpoznają i nie potrafią tym zarządzać. Musisz sformatować cały kontener (APFS Media)


Muzyka i Komputery
https://iro.myapple.pl





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych