zniekształcone rozmowy iphone 11 pro max
#26
Napisano 26 listopada 2019 - 21:47
Co myślicie?
#27
Napisano 27 listopada 2019 - 15:32
ja dziś zgłosiłem kolejną wymianę.
Rozmawiałem również kolejny raz z apple, dalej utrzymują, że to wina mojego operatora i tym razem proszą bym zgłosił problem do operatora a następnie z numerem zgłoszenia zadzwonił na wsparcie apple a oni już sami będą rozmawiać z tmobile co dalej...
#28
Napisano 29 listopada 2019 - 10:16
ja także mam problemy z jakością połączeń tylko na 11 pro i 11 pro max. Proszę oto odpowiedź z t-mobile..... "Dzień dobry,
Panie Tomaszu, mamy zgłoszenie masowe FN0000000404794 dotyczące problemów z jakością połączeń realizowanych przez iPhony 11 pro i pro Max . Dopisałem Państwa zgłoszenie do zgłoszenia masowego tak aby zaraz po rozwiązaniu dostali Państwo wiadomość z potwierdzeniem realizacji." Nawet oddając na serwis cortland, Imad będą robić Restore systemu i to nic nie da muszą to naprawić w nowym iOS...
Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm
#29
Napisano 29 listopada 2019 - 11:23
trochę mi szkoda
Szkoda,natomiast ile razy mogłem zgłaszać wymianę.
#30
Napisano 02 grudnia 2019 - 09:53
Od wymiany minęły 4 dni i problem z rozmowami powrócił :-(
To mój nasty iPhone w życi nigdy nie było z nimi problemów .
Co dziwne żona ma zwykła 11 i nie ma problemów.
Czy ktoś to potwierdzi ?
..a to SMS od T Mobile:
Dzień dobry. Dziękujemy za zgłoszenie. Problem jest nam znany i obecnie pracujemy nad jego rozwiązaniem. Po zakończeniu prac wyślemy do Ciebie SMS-a z potwierdzeniem. Bardzo przepraszamy za utrudnienia.
Użytkownik skibagrzes edytował ten post 02 grudnia 2019 - 09:57
#31
Napisano 02 grudnia 2019 - 12:20
Posiadam 11 pro Max i nawet po zmianie karty na Play problem występuje choć nie zawsze.
#32
Napisano 02 grudnia 2019 - 12:23
Nie wiem - jedyne co to bardzo się wkurzyłem tym wszystkim.
#33
Napisano 02 grudnia 2019 - 12:51
Witam
Ja również mam problem z 11 pro, rozmawiający ze mną skarżą się że mnie źle słychać.
Sytuacja nie wygląda ciekawie za każdym razem a jest to czasami kilka razy dziennie muszę restartować połączenie.
Najgorsze z tego wszystkiego jest podejście firmy apple do tematu, firma doskonale zdaje sobie sprawę na czym polega problem jednak bezustannie próbuje wymusić na mnie wykonywanie coraz to nowych czynności
Na początku oczywiście standard zerowanie połączeń, przywracanie systemu itp itd po wizytę w serwisie oraz szczyt bezczelności zakup lub pożyczenie kart od innych operatorów.
W ostatnich dniach więcej czasu poświęciłem na rozwiązywanie spraw z telefonem niż dla rodziny.
Wszystkie działania ze strony apple moim zdaniem mają skutecznie zniechęcić mnie do dalszych czynności niż rozwiązać problem czyli np wymienić telefon
Pozdrawiam
#34
Napisano 02 grudnia 2019 - 13:01
Serwis stwierdzi, że wszystko ok a ja zostanę bez telefonu a potem wróci i nadal problem będzie. Apple odwrócił się i każe sprzęt reklamować u sprzedawcy.
Użytkownik Michassdz edytował ten post 02 grudnia 2019 - 13:01
#35
Napisano 02 grudnia 2019 - 13:17
#36
Napisano 02 grudnia 2019 - 13:26
to jest marka premium według Apple
Nie według Apple tylko wg części użytkowników. Sami to sobie wmawiamy, a później rozczarowanie.
#37
Napisano 02 grudnia 2019 - 14:13
Apple odwrócił się i każe sprzęt reklamować u sprzedawcy.
...”
I słuszny kierunek, nie wiem czy rozważnie dla siebie, wskazało Apple. Wada, którą opisujecie, jest moim zdaniem, istotną wadą zakupionej rzeczy, uniemożliwiającą korzystanie z niej w celu, w którym została zakupiona.
Złożyłabym pisemną reklamację u Sprzedawcy na podstawie art. 560§ 1. Kc. z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży.*
Nie wiem, na tym etapie, jak zachowa się Sprzedawca, ale jest to dobry początek do dochodzenia swoich praw ( proszę zwrócić uwagę na drugie zdanie § 1 i § 2 art. 560 Kc).
*
Źródło: Kodeks cywilny
„...
Art. 560 Kc.
§ 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
§ 2. Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
§ 3. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
§ 4. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
...”
#38
Napisano 02 grudnia 2019 - 14:23
Ale jak pisałem z nowym tez mam problemy TMobile twierdzi ze to jakiś większy problem i pracują nad tym
#39
Napisano 02 grudnia 2019 - 17:00
Witam.
#40
Napisano 02 grudnia 2019 - 18:10
#41
Napisano 04 grudnia 2019 - 09:14
euro zawsze robiło problemy z wymianą czegokolwiek jeżeli sprzęt został rozpakowany, nigdy nic tam nie kupuje.
Co do problemu, to ponoć tkwi w niekompatybilności iphonów11 z naszą infrastrukturą sieciową jaka jest w Polsce, głównie dotyka to tmobile. Ponoć problem od dwóch tygodni jest traktowany priorytetowo u Apple które w tej sprawie działa wspólnie z tmobile, tyle się dowiedziałem. Sam dziś czekam na już 6 iphona 11, śmiech przez łzy. Pewnie z czasem wyjdzie jakaś łatka.
#42
Napisano 07 grudnia 2019 - 14:38
widzę, że nie jestem sam Obecnie 3 egzemplarz - po 2 dniach użytkowania problem powrócił. Mam już trochę dosyć serwisów i czekania na wymiany. Od kiedy kupiłem 11 pro sprzedając XS, częściej używam zastępczego Samsunga... :|
czy problem występuje tylko z kartami T-mobile?
#43
Napisano 07 grudnia 2019 - 16:13
Witam
Ja rownież mam problem, rownież sieć T mobile, zainstalowałem e sim z Orange i tak raz Orange raz T mobile. Rownież poproszę o info czy w innych sieciach jest to samo.
Ręce opadają
pozdrawiam
#44
Napisano 07 grudnia 2019 - 16:31
Witam
Ja rownież mam problem, rownież sieć T mobile, zainstalowałem e sim z Orange i tak raz Orange raz T mobile. Rownież poproszę o info czy w innych sieciach jest to samo.
Ręce opadająpozdrawiam
a na orne problem występuje czy nie?
a na orne problem występuje czy nie?
na orange oczywiście
#45
Napisano 07 grudnia 2019 - 18:01
Tylko jak jest dual jest lepiej, myśle ze dlatego ze sieci się przelogowywują co jakiś czas
#46
Napisano 07 grudnia 2019 - 21:03
Również gdy była sama Orange
Tylko jak jest dual jest lepiej, myśle ze dlatego ze sieci się przelogowywują co jakiś czas
no to jest to jakieś czasowe rozwiązanie...
Nadal nie rozumiem, jak to się może dziać. Z tego, co czytałem na różnych forach, to temat dotyczy nie tylko Europy, ale też np US.
ostatnio Apple wystawia na dużą próbę cierpliwości - oprócz omawianego wyżej wyszły problemy z MMS w Iphonie SE mojej córki, który przestał jakiś czas temu wysyłać i odbierać MMS. Po prostu nie działa. Też sieć T-mobile.
Inna sieć w tym telefonie działa, jej sim w Iphonie 8 MMS wysyła. No i każdy umywa ręce - T-mobile twierdzi, że u nich jest ok, Apple twierdzi, że u nich też jest ok. A MMS w Iphonie SE w T-mobile nie działają.
#47
Napisano 08 grudnia 2019 - 00:41
To będzie już 3 telefon.
Co do karty esim w Orange czy jest ona tylko w abonamencie czy w ofercie na kartę również ?
#48
Napisano 08 grudnia 2019 - 05:51
Ja w poniedziałek zgłaszam kolejna wymianę :-(.
To będzie już 3 telefon.
Co do karty esim w Orange czy jest ona tylko w abonamencie czy w ofercie na kartę również ?
Na kartę również.
iPhone 11
#49
Napisano 08 grudnia 2019 - 09:02
Ja w poniedziałek zgłaszam kolejna wymianę :-(.
To będzie już 3 telefon.
Obłęd: powtarzać w kółko tą samą czynność oczekując innych rezultatów. - Albert Einstein
#50
Napisano 08 grudnia 2019 - 12:03
Czy po stronie operatorów kominkowych?
Czy po stronie urządzenia czyli telefonu?
..bo jeśli to wina operatora to mogę poczekać ,
ale jeśli to wina urządzenia to oczekuje sprawnego egzemplarza.
Może takie wymiany wywrą nacisk na jednych lub drugich.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych