Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

zniekształcone rozmowy iphone 11 pro max


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
235 odpowiedzi w tym temacie

#1 elpery

elpery
  • 12 postów

Napisano 18 listopada 2019 - 22:09

Mam pytanie, kupiłem ip 11 pro max -od samego początku użytkownia moi rozmówcy zwracali uwagę na bardzo niewyraźną słyszalność mnie ( głos przerywany, metaliczny, harmonijkowaty ). Wcześniej korzystałem z ip8+ bez kłopotów. Oczywiście wszystkie zalecenia producenta spełniłem.Zerowanie ustawień, wgrywanie z iTunes, korzystam z sieci Tmobile, wymieniłem również kartę sim dla zasady. W ten oto sposób dzisiaj kurier TNT odebrał po raz drugi telefon do wymiany. Czy ktoś z Was słyszał o czymś takim?Apple wymienia telefon bez problemu do 14stu dni od zakupu, jednak ja potrzebuje sprawnego urządzenia jak wszystkie poprzednie, a nie odsyłania i oczekiwania na kolejny z usterką. Czy ktoś z Was może mi pomóc i powiedzieć czym tak zła słyszalność mnie może być spowodowana??? Nie korzystam z LTE tylko 3G, nie ma znaczenia gdzie przebywam rozmowy w większości są bardzo złej jakości. Dziękuję

#2 skibagrzes

skibagrzes
  • 11 postów

Napisano 20 listopada 2019 - 21:40

Witam mam taki sam problem z iPhone 11 Pro.
Telefon pracuje w sieci T Mobile , ale testowałem też na Plus i Orange i jest tak samo. Jedno co zasugerowało T Mobile to wyłączenie z poziomu operatora VoLTE i VoWifi poprawiło to sytuacje o jakieś 10% :-(
Dziś po 40 min rozmowy z Apple dostałem informacje , że wymienia telefon choć minęło 20 dni od daty zakupu.
Generalnie jestem załamany tel za niemałe pieniądze mój nasty z kolei iPhone a tu takie kłopoty.
Czy ktoś ma zwad taki problem piszcie.
Pozdrawiam

#3 pawliko

pawliko
  • 21 postów

Napisano 20 listopada 2019 - 21:57

No panowie, to jest to głębszy problem widzę. Sam raportowałem taki problem tutaj na forum ale skasowali mi temat, potem pisałem o tym w temacie o iPhonie 11.
Obecnie dziś dostałem piąte urządzenie i już dwa razy dostałem informacje, że mój rozmówca mnie słabo słyszy. PIĄTY iPhone11!!! I to nie wersja pro a zwykła. Jakaś kpina.
Operator Tmobile odbija piłeczkę i twierdzi, że to wina telefonu, jak dzwonię do Apple to twierdzą, ze wina leży po stronie operatora...
Sam już nie wiem, na czas odsyłania telefonów korzystam z ip5s i problemu nie, nie miałem go wcześniej na iP8, nie mam na xr, tylko na 11, wszytko wskazuje, że te nowe iphony maja jakaś wadę :/
O jeszcze jak szukałem czegoś na ten temat to znalazłem taki artykuł https://www.gsmmania...lem-z-serwisem/
Brzmi znajomo?
  • mstanko lubi to

#4 iSEe

iSEe
  • 249 postów
  • Płeć:

Napisano 20 listopada 2019 - 22:28

Kiedyś w iPhone SE był podobny problem. Źle byłem słyszany Wyłączenie opcji "Redukcja hałasu otoczenia" pomogło. Może warto spróbować.

iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE


#5 pawliko

pawliko
  • 21 postów

Napisano 20 listopada 2019 - 22:32

Pierwsze co robię jak odbieram nowy tel to aktywuje go z pominięcie backupow, potem wyłączam voicdlte oraz właśnie redukcje hałasu otoczenia.
Co ciekawe, zawsze problem ustępuje na jakiś czas po przejściu a tryb samolotowy, tak jakby telefon odświeżał sobie sygnał GSM i przez jakiś czas jest ok, rekord to chyba 3 dni.

#6 Miciek

Miciek
  • 72 postów

Napisano 21 listopada 2019 - 00:26

Pierwsze co robię jak odbieram nowy tel to aktywuje go z pominięcie backupow, potem wyłączam voicdlte oraz właśnie redukcje hałasu otoczenia.
Co ciekawe, zawsze problem ustępuje na jakiś czas po przejściu a tryb samolotowy, tak jakby telefon odświeżał sobie sygnał GSM i przez jakiś czas jest ok, rekord to chyba 3 dni.

wejdz w ustw->face id-> wylacz Funkcje rozpoznajace uwage i daj znac.



#7 elpery

elpery
  • 12 postów

Napisano 21 listopada 2019 - 00:50

Hej ,dzisiaj po raz trzeci odebrałem kolejnego “nowego” ip 11pro max - no i.... kilka rozmów było ok,a kilka niestety takich gdzie ja słyszałem idealnie rozmówce. Z kolei ja byłem “zniekształcony” jak wcześniej pisałem - wszystkie zalecenia spełniam,dodatkowo wyłączyłem funkcję rozpoznającę uwagę w ustawieniach face id... nie korzystam z rozmów wi fi, z LTE, po wyłączeniu i włączeniu telefonu było ok iii... znowu to samo. Wkładałem kartę Plus’a i to samo - zatem o co chodzi??? Znowu zgłaszać wymianę? Tmobile na wsparciu odsyła do producenta,producent twierdzi,że to wina operatora... o co chodzi? od zawsze kupuje iphony od nich i to taka pierwsza sytuacja. Nie wiem... piszcie proszę może coś zadziała w końcu.
dodam jeszcze,że na czas kiedy nie korzystam z ip 11pro max wrzucam karte do ip 8+ albo do huwawei ( karte sim wymienilem tydzień temu ) nie ma takiego problemu - słyszalność mnie bez problemu - nie ma znaczenia gdzie jestem ,czy sie przemieszczam - nie daje wiary,że ma na to wpływ,że odtwarzam go iCloud’a.
Pozdrawiam

Użytkownik elpery edytował ten post 21 listopada 2019 - 00:53


#8 dobrakawa

dobrakawa
  • 828 postów

Napisano 21 listopada 2019 - 01:39

Gdzie wy te telefony kupujecie? Proponuję kupować gdzie indziej.


Pro 2012, 14 Pro


#9 pawliko

pawliko
  • 21 postów

Napisano 21 listopada 2019 - 07:37

Pierwszego kupiłem w media markt, drugi był wymieniony serwisowo, trzeci kupiony już w Apple a czwarty i piąty wymieniony w ramach 14dni na zwrot.

Czyli u mnie nie ma możliwości, ze jakiś sklep czy operator dostał wadliwa serie.

#10 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 21 listopada 2019 - 08:27

Co ma Ci operator powiedzieć? Przecież oni tak lecą w ch*ja, że głowa boli. Na 11 Pro max w Play u mnie kryształ* za każdym razem. iP kupiony na premierę w Apple Store.

 

* jeżeli ja i rozmówca mamy dobry zasięg Play, nie roaming krajowy - wszystkie inne sytuacje to wina Play, ale o tym już nie będę nie rozpisywał, bo o operatorach można by książkę napisać.


Użytkownik m-graficzny edytował ten post 21 listopada 2019 - 08:29

Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#11 pawliko

pawliko
  • 21 postów

Napisano 21 listopada 2019 - 08:48

Ale jak to może być wina operatora jak na innych urządzeniach wszystko jest ok? Chętnie poczytam nawet książkę na te temat bo 2 miesiące się użeram z problemem. Dla mnie to jest ewidentny feler albo procesora gms w telefonach albo softu ios13, w każdym razie wina Apple.

 

 

Małą dygresja. Przy iP8 miałem inny uciążliwy feler który ciągnął się również i też wymiany nie pomagały, mianowicie randomowo gdy ktoś do mnie dzwonił nie podświetlał się ekran przez co nie byłem wstanie odebrać połączenia, przechodziłem przeróżne procedury, zwalanie winy na folie ochronne czy pokrowce ( dobre bo zawsze mam oryginalne do apple  :lol: ), w każdym razie chyba przy trzeciej wymianie serwisowej fart chciał, że w dniu odebrania telefonu z serwisu wyszła łatka ios która usuwała ten problem



#12 JerzyMarian

JerzyMarian
  • 183 postów

Napisano 22 listopada 2019 - 12:24

To nie jest wina telefonu tylko OPERATORA.

Miałem podobny problem z iPhone 7 plus. Też został wymieniony. Przez pewien czas było dobrze, a później to samo. Wreszcie trafiłem na kompetentnego konsultanta technicznego, który powiedział, po zbadaniu, iż to wina PRZECIĄŻENIA danej stacji przekaźnikowej, czy jak jej tam. To by tłumaczyło, że raz jest okay a za drugim razem do dupy. 

Telefonów przybywa a infrastuktura nie jest rozwijana i stąd taki efekt. Do tego dochodzi wojna cenowa miedzy operatorami..Ma być tanio to i jest, tylko, że coś za coś.


<p>Komputer: Windows 10, Tablet: iPad Air 64GB Wi-Wi, Telefon: iPhone XS Max


#13 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 865 postów
  • Płeć:

Napisano 22 listopada 2019 - 12:43

To nie jest wina telefonu tylko OPERATORA.

Miałem podobny problem z iPhone 7 plus. Też został wymieniony. Przez pewien czas było dobrze, a później to samo. Wreszcie trafiłem na kompetentnego konsultanta technicznego, który powiedział, po zbadaniu, iż to wina PRZECIĄŻENIA danej stacji przekaźnikowej, czy jak jej tam. To by tłumaczyło, że raz jest okay a za drugim razem do dupy. 

Telefonów przybywa a infrastuktura nie jest rozwijana i stąd taki efekt. Do tego dochodzi wojna cenowa miedzy operatorami..Ma być tanio to i jest, tylko, że coś za coś.

Twój przypadek nie tłumaczy w żaden sposób, dlaczego na innych telefonach nie ma tego problemu. Być może przyczyna jest bardziej złożona i wymagałaby połączonego wysiłku inżynierów operatora i producenta, ale nie jestem tutaj szczególnym optymistą.



#14 elpery

elpery
  • 12 postów

Napisano 22 listopada 2019 - 13:44

Operator jak operator,natomiast czy dotyczy to każdej sieci skoro użytkownicy mają telefony u różnych operatorów?
Ja na przemian używałem karty Tmobile i Plusa i to w różnych lokalizacjach,problem się pojawia. Od dwóch dni mam kolejny tekefon po wymianie i to się powtarza.
Nie wiem czy finalnie nie zarządać zwrotu pieniędzy i odczrkać jakiś czas.

#15 pawliko

pawliko
  • 21 postów

Napisano 22 listopada 2019 - 14:09

Ja od momentu instalacji iOS 13.2.3 nie miałem problemu, będę obserwował.
Przeciążenie sieci może by w jakiś sposób tłumaczyło problem jakby występował tez na innych urządzeniach i tylko w konkretnej lokalizacji gdzie dany nadajnik nie wyrabia, a ja problem notowałem w różnych miastach i tylko na iP11.
Myślałem już o oddaniu i kupnie wersji pro ale wybiliscie mi to z głowy. Może pomyśle o XS.
Człowiek używa iOS od pierwszych iPhonow ma cały ekosystem i teraz przejście na androida mnie odrzuca ale może trzeba będzie...

#16 bf7a1f7821

bf7a1f7821

    Trancex

  • 597 postów

Napisano 22 listopada 2019 - 16:39

To nie jest wina telefonu tylko OPERATORA.
Miałem podobny problem z iPhone 7 plus. Też został wymieniony. Przez pewien czas było dobrze, a później to samo. Wreszcie trafiłem na kompetentnego konsultanta technicznego, który powiedział, po zbadaniu, iż to wina PRZECIĄŻENIA danej stacji przekaźnikowej, czy jak jej tam. To by tłumaczyło, że raz jest okay a za drugim razem do dupy.
Telefonów przybywa a infrastuktura nie jest rozwijana i stąd taki efekt. Do tego dochodzi wojna cenowa miedzy operatorami..Ma być tanio to i jest, tylko, że coś za coś.



Po części się zgodzę. Ale jak miałem kiedyś w t-mobile problem występował również. Teraz mam w Orange i moi rozmówcy tez narzekają. Drugi telefon mam w t-mobile samsunga i dźwięk jest rzekomo o wiele czystszy oraz lepiej słyszalny. Ja już się poddałem w tej kwestii. Z początkiem nowego roku zmieniam telefon na 11 lub 11 pro. Chyba, ze znajdzie się kupiec na AW4, to wtedy przerzucę się na note10

IP XS Max | MacBook Pro 2020 | Ipad Air2 | AW 4 SS


#17 elpery

elpery
  • 12 postów

Napisano 22 listopada 2019 - 20:27

Rozmawiałem dzisiaj z moją kuzynką, kupiła ip 11 pro max w at&t ( mieszka w usa ) ma ten sam problem - zniekształcone,niewyraźne rozmowy. Zatem skoro usa to „macierz” apple to czy at&t równierz ma niedoskonałą infrastrukturę sieciową? wcześniej korzystała z ip7+ bez kłopotu.
U mnie jak to się dzieje to robię na chwilę tryb samolotowy ,po chwili go wyłączam i słyszalność się poprawia ....

Użytkownik elpery edytował ten post 22 listopada 2019 - 20:30


#18 Migotka

Migotka
  • 30 postów

Napisano 22 listopada 2019 - 21:03

Kiedyś w iPhone SE był podobny problem. Źle byłem słyszany Wyłączenie opcji "Redukcja hałasu otoczenia" pomogło. Może warto spróbować.

Też mi się właśnie z tym skojarzyło. Pomaga, kiedy jakość zasięgu jest za słaba na utrzymanie rozmowy w dobrej jakości. 



#19 Terminator007

Terminator007
  • 6 postów

Napisano 23 listopada 2019 - 11:30

Też mi się właśnie z tym skojarzyło. Pomaga, kiedy jakość zasięgu jest za słaba na utrzymanie rozmowy w dobrej jakości. 

Zainstaluj sobie Betę 13.3 i po temacie. Po co te szopki z wymianą telefonu. Software miał błędy. Kolega miał to samo, wrzuciłem mu Betę bo nie umiał i jest na razie ok.



#20 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 23 listopada 2019 - 13:50

@up: nie każdy musi mieć ochotę na instalowanie niestabilnych wersji testowych, zwłaszcza na urządzeniach używanych zawodowo, na przykład. I przestań, proszę, pisać 10 razy tę samą „poradę”.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#21 Terminator007

Terminator007
  • 6 postów

Napisano 23 listopada 2019 - 14:08

@up: nie każdy musi mieć ochotę na instalowanie niestabilnych wersji testowych, zwłaszcza na urządzeniach używanych zawodowo, na przykład. I przestań, proszę, pisać 10 razy tę samą „poradę”.

Ktoś zgłosił problem , nikt nie doradził w 100% to napisałem co może mu pomóc bo jak na razie skutecznie ktoś inny pozbył się tego problemu.A czy Pytający się zastosuje do tej porady czy też nie to jest tego Pytającego sprawa. A u ciebie brak kultury i jakieś chamstwo wyczuwam. 10 razy nie napisałem tylko przez pomyłkę wkleiło mi się 2 razy, taka konstrukcja tego forum ze co chwilę trzeba ponawiać logowanie albo odświeżać stronę. Zamiast cwaniakować to sam byś coś doradził ...



#22 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 23 listopada 2019 - 15:20

Ja nie zauważyłam, żeby na tym forum trzeba było co chwilę odświeżać stronę albo ponawiać logowanie, a siedzę na tym forum 2,5 roku...


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#23 Terminator007

Terminator007
  • 6 postów

Napisano 23 listopada 2019 - 16:44

Ja nie zauważyłam, żeby na tym forum trzeba było co chwilę odświeżać stronę albo ponawiać logowanie, a siedzę na tym forum 2,5 roku...

To może u mnie się to dzieje dlatego bo ja wstaję od czasu do czasu a ty siedzisz cały czas i to dosyć długo ... :-)



#24 pawliko

pawliko
  • 21 postów

Napisano 23 listopada 2019 - 20:10

Zainstaluj sobie Betę 13.3 i po temacie. Po co te szopki z wymianą telefonu. Software miał błędy. Kolega miał to samo, wrzuciłem mu Betę bo nie umiał i jest na razie ok.

Daj znać jak będzie po paru dniach, bo ja np po i instalacji 13.2.3 tez miałem spokój przez dwa dni, a dziś wieczorem znów ktoś mi powiedział, że słabo mnie słychać...

#25 Terminator007

Terminator007
  • 6 postów

Napisano 24 listopada 2019 - 11:35

Daj znać jak będzie po paru dniach, bo ja np po i instalacji 13.2.3 tez miałem spokój przez dwa dni, a dziś wieczorem znów ktoś mi powiedział, że słabo mnie słychać...

Na razie minęło 3 dni i jest ok. Zresztą ja mam również Betę 13.3 od początku i działa wszystko prawidlowo. Przy czym nie miałem nigdy tych problemów, które są tu opisywane. Od samego początku 11 Pro Max działa bez jakichkolwiek usterek.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 5

0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych