Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iOS 13.* – aplikacje ze sklepu się nie aktualizują.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 15 listopada 2019 - 23:23

Cześć, problem od samego początku iOS 13.

Sklep pokazuje, że jest aktualizacja aplikacji, klikam aktualizuj i nic się nie dzieje. Pomaga tylko restart XS. Czym to jest spowodowane?



#2 tomk925

tomk925
  • 747 postów

Napisano 16 listopada 2019 - 07:59

Nic takiego nie stwierdziłem u siebie.

#3 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 16 listopada 2019 - 08:11

 

Cześć, problem od samego początku iOS 13.

Sklep pokazuje, że jest aktualizacja aplikacji, klikam aktualizuj i nic się nie dzieje. Pomaga tylko restart XS. Czym to jest spowodowane?

 

Jakimś błędem w działaniu aplikacji AppStore, na przykład. Coś, poza ponownym uruchomieniem telefonu, robiłeś? Reset ustawień, zmiana sieci? Szklanej kuli nie mamy…

Z nudów, wyguglam za Ciebie: https://www.lifewire...pps-fix-4057706

Coś pomogło?


Użytkownik pedros edytował ten post 16 listopada 2019 - 08:13


#4 mpyro

mpyro
  • 154 postów
  • SkądDen Haag

Napisano 16 listopada 2019 - 13:52

Mam w sumie podobny przypadek. Próbuje pobrać jakaś aplikacje ze sklepu ,jednak nie pobiera się. Dopiero restart telefonu sprawia, ze aplikacje zaczynaja się pobierać.

#5 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 16 listopada 2019 - 14:16

Z backupem zdjęć zauważyłem ze jest to samo....ciągły napis „wysyłam X rzeczy” i nieprzesuwający się pasek postępu
Co dziwne z backupem OneDrive jest tak samo. Tylko Zdjęcia Google działają prawidłowo

Jakimś błędem w działaniu aplikacji AppStore, na przykład. Coś, poza ponownym uruchomieniem telefonu, robiłeś? Reset ustawień, zmiana sieci? Szklanej kuli nie mamy…
Z nudów, wyguglam za Ciebie: https://www.lifewire...pps-fix-4057706
Coś pomogło?

Reset robiłem, nie pomaga, ale zmiana sieci? Jaka zmiana sieci? Mam tylko swoją kartę z Plusa nic poza tym.

Użytkownik JacentyEsz edytował ten post 16 listopada 2019 - 14:16





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych