Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

CarPlay i Iphone 7


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 alicjaaa

alicjaaa
  • 5 postów

Napisano 10 listopada 2019 - 18:03

Cześć,

 

na co dzień używam Iphona 7. Od miesiąca jestem w posiadaniu nowego samochodu, w którym mam CarPlay, btw powinien działać również bezprzewodowo. Samochód nie widzi jednak telefonu nawet po kablu, próbuje łączyć po czym informuje, że nie może połaczyć - natomiast na iphonie wyświetla się ikonka jak na zdjęciu. U producenta auta uparcie twierdzą, że wina leży po strony telefonu - a dokładniej, telefon jest za stary - w co nie chce mi się wierzyć. Iphone ma najnowsze oprogramowanie, siri jest włączona, dostępność carplay nie jest w żaden sposób ograniczana. Co ciekawe każdy inny telefon Appla po podłączeniu działa (niestety miałam możliwość sprawdzenia tylko wyższych modeli). 

 

Macie może jakieś pomysły? Czy producent auta ma podstawy, żeby twierdzić, że telefon jest za stary?

 

Będę wdzięczna za każdą pomoc :)

 

Pozdrawiam

Załączone pliki



#2 DanielF

DanielF
  • 5 764 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 10 listopada 2019 - 19:37

Jaką masz wersję iOS na tym iphone? jak dla mnie to dziwna ta ikona bo wygląda jak z jakiejś podróby na androidzie a nie z iOS. 


Fallout ...war, war never changes...

#3 alicjaaa

alicjaaa
  • 5 postów

Napisano 10 listopada 2019 - 21:07

Gwarantuje, że iphone jest w pełni oryginalny, ale ikona też mnie mocno dziwi i nic na jej temat nie znalazłam. Wersja 13.1.3.



#4 DanielF

DanielF
  • 5 764 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 10 listopada 2019 - 21:13

Aktualna wersja iOs to 13.2.2 więc najpierw zainstaluj tą wersję.

Czy masz oryginalny kabel Apple? - -na podróbach i zamiennikach carplay nie chce działać

Czy masz kilka portów USB w aucie? - carplay w niektórych markach działa tylko na jednym z portów USB

Czy masz aktywne Siri i inne ustawienia w iPhone aby carplay mógł działać?


Fallout ...war, war never changes...

#5 dobrakawa

dobrakawa
  • 838 postów

Napisano 10 listopada 2019 - 21:13

A czy ten "w pełni oryginalny" telefon był kupowany w autoryzowanym sklepie jako nowy czy kupowany w komisie albo od kogoś jako "odnawiany" albo "powystawowy"?


Pro 2012, 14 Pro


#6 DanielF

DanielF
  • 5 764 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 10 listopada 2019 - 21:17

Tak ustawiłaś telefon?

https://www.youtube....h?v=Vwqno8CMjn4


Fallout ...war, war never changes...

#7 alicjaaa

alicjaaa
  • 5 postów

Napisano 10 listopada 2019 - 21:20

Aktualna wersja iOs to 13.2.2 więc najpierw zainstaluj tą wersję.

Czy masz oryginalny kabel Apple? - -na podróbach i zamiennikach carplay nie chce działać

Czy masz kilka portów USB w aucie? - carplay w niektórych markach działa tylko na jednym z portów USB

Czy masz aktywne Siri i inne ustawienia w iPhone aby carplay mógł działać?

 

Rzeczywiście, zaktualizuje.

Tak, kabel jest oryginalny.

Mam 2 USB - na żadnym nie idzie.

Wszystkie Siri i inne są zgodnie z wymaganiamy.

 

Co najważniejsze - 3 inne telefony: 7 plus, X, XS działają bez problemu.


A czy ten "w pełni oryginalny" telefon był kupowany w autoryzowanym sklepie jako nowy czy kupowany w komisie albo od kogoś jako "odnawiany" albo "powystawowy"?

U operatora :) 



#8 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 10 listopada 2019 - 21:23

Innego niz Plus?

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#9 alicjaaa

alicjaaa
  • 5 postów

Napisano 10 listopada 2019 - 21:28

Tak ustawiłaś telefon?

Tak, niby łączy po czym telefon się wyłącza i ikona jw.

 

Dodam jeszcze, że to RR Evogue.

 

Możecie potwierdzić, że telefon powinien działać a problem nie polega na jego "starości"? W serwisie wręcz są przekonani, że z ich strony wszystko jest ok.


Innego niz Plus?

T-mobile



#10 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 11 listopada 2019 - 09:14

Nie masz na tym telefonie jailbreaka? Wybacz ale Apple nie robi piktogramów które przypominają Samsungi i do tego nie są wyśrodkowane. Coś jest nie tak z tym telefonem. Chyba ze odkryłaś coś wyjątkowego ale wątpię.
Zakładając że telefon jest oryginalny itd. Nie trzeba nawet szukać jak nowy musi być telefon. Skoro 7+ działa to dlaczego zwykła 7 miałaby nie współpracować. Ten sam rocznik. Zreszta sam korzystałem z Carplay na 7 i wszystko działało. Z tego co również pamietam Apple w ogóle nie wspomina nic o modelach a jedynie wersji ios. W końcu Carplay to część iOS i to on musi być odpowiedni a nie sprzęt. Niech w serwisie RR doczytaja. Niezależnie czy Carplay był wgrywamy fabrycznie czy dokładany później nie widzę tu jednak winy serwisu skoro inne telefony działają. Co innego gdyby żaden nie współpracował. Zrób reset może nawet twardy no i oczywiście aktualizuj. Ostatecznie wyzeruj go ustaw jako nowy i zobacz czy działa.

Użytkownik kristof461 edytował ten post 11 listopada 2019 - 09:34

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#11 Agnes87

Agnes87
  • 13 postów
  • SkądMazowsze

Napisano 11 listopada 2019 - 11:21

To jest ikona Jaguar InControl Apps. 

 

Załączone pliki


iPhone 7 32 GB Silver | Apple Watch Series 3 GPS Silver (42 mm)


#12 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 11 listopada 2019 - 13:00

Teraz pytanie czym incontrol jest i czy w nim jest Carplay. To już pytanie do posiadaczy odpowiednich aut. Tak czy inaczej sprawa jest o tyle jasna ze o ile w ogóle istnieje problem to nie dotyczy iPhone.

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#13 winmaciek

winmaciek
  • 6 899 postów
  • Płeć:

Napisano 11 listopada 2019 - 13:56

To „incontrol” wygląda na zupełnie niezwiązane z CarPlay. Tak to wyglada na przykładzie Jaguara (też ma incontrol i zasadniczo to jest ten sam producent). 
http://youtu.be/IdHNQAG8Hm8

PS: Czy masz włączone Hey Siri (to może mieć znaczenie)? Czy masz możliwość sprawdzenia w innym aucie?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#14 RomaszT

RomaszT
  • 91 postów

Napisano 13 listopada 2019 - 06:39

Zgadza się, "Hey Siri" musi być włączone i skonfigurowane - tylko wtedy CarPlay może działać.

 

Wtedy też na ekranie zestawu pojawi się opcja wyboru CarPlay



#15 untaztood

untaztood
  • 566 postów

Napisano 14 listopada 2019 - 18:43

CarPlay działa poprawnie napewno od iPhone 5s, więc na 7 na 101% musi działać


 iPhone 15 Pro 256GB  Mac mini (Late 2014)  Apple Watch Ultra 2  AppleTV 4K


#16 alicjaaa

alicjaaa
  • 5 postów

Napisano 18 listopada 2019 - 09:39

Dzięki.

 

Siri włączone i skonfigurowane, żadne ograniczenia nie są włączone. Twardy reset nie pomógł. Inne telefony śmigają bez problemu. Pozostaje przywrócenie ustawień fabrycznych w telefonie, bo już nie wiem jak do tego podejść. 

 

Przynajmniej argument serwisu na temat "za starego telefonu" został obalony.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych