Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Problem z przypisaniem numeru telefonu do iMessage i FaceTime


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 MtK

MtK
  • 111 posts

Posted 08 November 2019 - 10:31

Witam, od migracji z X na 11 Pro mam problem z przypisaniem numeru telefonu do usług iMessage i FaceTime. Sama usługa działa bez problemu jednak telefon wysyła wiadomości i wykonuje połączenia FT podpisując je mailami przypisanymi do usług a nie numerem telefonu. U operatora mam zdjęte wszystkie blokady SMS premium etc. Wymieniłem kartę SIM, Probowałem przywracać telefon do ustawień fabrycznych jak i restartować ustawienia sieciowe. Numer cały czas jest w ustawieniach tych aplikacji jednak wszelkie próby aktywowania go kończą się niepowodzeniem. Czasem pojawia się komunikat o tym że wystąpił błąd a czasem „mieli" przez kilka godzin po czym wraca bez żadnej informacji wraca początku czyli jest normalnie podświetlony ale nie ma przy nim tzw. „ptaszka" ;) 
Ktoś ma jakieś pomysły co z nim zrobić?



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6892 posts
  • Płeć:

Posted 08 November 2019 - 12:01

Czy masz prawidłowy numer w Ustawienia -> Telefon? Czasem pomaga wpisanie go w formacie międzynarodowym (+48XXXXXXXXX). Jaki operator?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 MtK

MtK
  • 111 posts

Posted 08 November 2019 - 12:31

Operator T-Mobile. Numer wpisany.



#4 kummer

kummer
  • 1999 posts
  • SkądBydgoszcz,Osielsko

Posted 09 November 2019 - 02:12

Z reguły w takich przypadkach pomagało wyłączenie i włączenie w ustawieniach iMessage i FaceTime. 



#5 Driff

Driff
  • 423 posts

Posted 09 November 2019 - 06:50

Miałem jakiś czas temu dokładnie taki sam problem na 8 plus i niestety nie rozwiązałem go w żaden konkretny sposób. Po kilku dniach i wielu próbach numer aktywował się. Może to i głupie ale wydaje mi się, że u mnie pomogło wyłączenie imessage i facetime -> włączenie obu pod wieczór, podpięcie do ładowarki i zostawienie telefonu w spokoju do rana. W ogóle od jakiegoś czasu jest ciężko z aktywacją, moja dziewczyna ostatnio na xs max też miała problemy z aktywacją.

Ps. środki na wysłanie płatnego SMS posiadasz?
<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro

#6 MtK

MtK
  • 111 posts

Posted 09 November 2019 - 10:58

Środki mam bo telefon na abonament. Opcji włącz/wyłącz próbowałem wielokrotnie choć nie na dłuższą chwilę także i tego się podejmę. Natomiast wydaje mi się że sprawa leży albo po stronie serwera Apple w Irlandii albo po stronie T-Mobile bo we wtorek kupiłem rodzicielce też 11 Pro i ma dokładnie ten sam problem. Generalnie sprawa jest na drugiej linii wsparcia Apple i w T-Mobile, wsparcie Apple dostało numer sprawy w T-Mobile mają się razem dogadywać.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users