Witam, od migracji z X na 11 Pro mam problem z przypisaniem numeru telefonu do usług iMessage i FaceTime. Sama usługa działa bez problemu jednak telefon wysyła wiadomości i wykonuje połączenia FT podpisując je mailami przypisanymi do usług a nie numerem telefonu. U operatora mam zdjęte wszystkie blokady SMS premium etc. Wymieniłem kartę SIM, Probowałem przywracać telefon do ustawień fabrycznych jak i restartować ustawienia sieciowe. Numer cały czas jest w ustawieniach tych aplikacji jednak wszelkie próby aktywowania go kończą się niepowodzeniem. Czasem pojawia się komunikat o tym że wystąpił błąd a czasem „mieli" przez kilka godzin po czym wraca bez żadnej informacji wraca początku czyli jest normalnie podświetlony ale nie ma przy nim tzw. „ptaszka"
Ktoś ma jakieś pomysły co z nim zrobić?

Problem z przypisaniem numeru telefonu do iMessage i FaceTime
#1
Posted 08 November 2019 - 10:31
#2
Posted 08 November 2019 - 12:01
Czy masz prawidłowy numer w Ustawienia -> Telefon? Czasem pomaga wpisanie go w formacie międzynarodowym (+48XXXXXXXXX). Jaki operator?
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Posted 08 November 2019 - 12:31
Operator T-Mobile. Numer wpisany.
#4
Posted 09 November 2019 - 02:12
Z reguły w takich przypadkach pomagało wyłączenie i włączenie w ustawieniach iMessage i FaceTime.
#5
Posted 09 November 2019 - 06:50
Ps. środki na wysłanie płatnego SMS posiadasz?
#6
Posted 09 November 2019 - 10:58
Środki mam bo telefon na abonament. Opcji włącz/wyłącz próbowałem wielokrotnie choć nie na dłuższą chwilę także i tego się podejmę. Natomiast wydaje mi się że sprawa leży albo po stronie serwera Apple w Irlandii albo po stronie T-Mobile bo we wtorek kupiłem rodzicielce też 11 Pro i ma dokładnie ten sam problem. Generalnie sprawa jest na drugiej linii wsparcia Apple i w T-Mobile, wsparcie Apple dostało numer sprawy w T-Mobile mają się razem dogadywać.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users