AirPods Pro zamówione wczoraj, mam nadzieję, że dojdą przed świętami Obecnie nie mogę sobie wyobrazić życia bez AirPodsów - bardzo długo wstrzymywałem się z zakupem, ale po dwóch latach od premiery w końcu się zdecydowałem i ani trochę nie żałuję. Mam nadzieję, że z AirPods Pro będzie podobnie, pomimo znacznie wyższej ceny
AirPods Pro - dyskusja
#101
Napisano 26 listopada 2019 - 17:50
#102
Napisano 26 listopada 2019 - 17:55
Kupiłem dzisiaj i swoje pro. Używałem od 2017 airpodsów gen 1 i byłem zadowolony z wygody a do dźwięku się przyzwyczaiłem. Powiem szczerze że Pro zaskoczyły mnie in plus. Przede wszystkim o wiele lepszy dźwięk co oczywiście na pewno dzięki dokanałowym końcówkom. W końcu i bas jest nieźle wyczuwalny. Ja do tej pory nie mogłem używać dokanałowe bo nie dość że miałem uczucie jakby mnie odcinały całkowicie to jakoś komfortu nie potrafiłem odczuć - na trening może i ok ale po dłuższym bieganiu denerowowały mnie. AirPods 1 były dla mnie zbawieniem, świetnie się trzymały uszu i nie drażniły. Trochę się bałem tych pro ze względu na ich budowę ale jednak ANC mnie przekonało. Narazie bez treningu bo akurat dzisiaj biegałem jeszcze w gen 1, ale niebawem protestuje bieganie w trybie transparency. Zaś same wrażenia: świetnie się trzymają w uszach na domyślnych wkładkach M, test też pokazuję dobre dopasowanie. ANC bajka, w końcu przestałem słyszeć w biurowcu cholerny szum klimatyzacji / wentylacji który akurat w moim pokoju był skumulowany przez jakąś rozdzielnię. Niesamowite wrażenie jak nagle odcina ci ten hałas. Co prawda słychać ludzkie głosy , przytłumione ale słychać - to chyba normalne w ANC? Sam dźwięk o klasę lepszy od gen 1 imho. Pobawiłe się trochę trybami ale głownie siedziałem w ciszy w samym trybie ANC i cieszyłem sie sam do siebie. A to chyba najważniejsze mieć radochę z zakupu nowego gadżeta A swoją drogą czy też macie trochę luźną górną pokrywkę etui - w sensie da się delikatnie przesuwać wzdłuż osi zawiasu? W pudełku od AirPods gen 1 nie mam nic takiego, było i jest nadal mega zwarte.
#103
Napisano 26 listopada 2019 - 22:43
Hej, ja również zastanawiam się nad kupnem AirPods Pro, jest jednak jedna rzecz, która mnie powstrzymuje a mianowicie moje doświadczenie ze słuchawkami dokanałowymi. Próbowałem słuchawki marki sennheiser, jays, oraz wielu słuchawek tego typu dodawanych do telefonów m.in samsung i inne. Nigdy nie pasowały, zawsze wypadały, nie pomagało założenie najmniejszych nakładek. Obawiam się że tym razem może być podobnie. Jest osoba, która ma/miała ten sam problem i zdecydowała się kupić AirPods Pro? Jak wygląda dopasowanie tych słuchawek?
#104
Napisano 26 listopada 2019 - 23:53
Hej, ja również zastanawiam się nad kupnem AirPods Pro, jest jednak jedna rzecz, która mnie powstrzymuje a mianowicie moje doświadczenie ze słuchawkami dokanałowymi. Próbowałem słuchawki marki sennheiser, jays, oraz wielu słuchawek tego typu dodawanych do telefonów m.in samsung i inne. Nigdy nie pasowały, zawsze wypadały, nie pomagało założenie najmniejszych nakładek. Obawiam się że tym razem może być podobnie. Jest osoba, która ma/miała ten sam problem i zdecydowała się kupić AirPods Pro? Jak wygląda dopasowanie tych słuchawek?
Ja mam ten problem i z AirPodami Pro działo się to samo. Jeśli tamte Ci wypadały, to w przypadku AirPodów Pro nie będzie niestety inaczej.
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
#105
Napisano 26 listopada 2019 - 23:57
Tego właśnie się obawiałem. Zastanawiałem się czy jakiś elektro-market albo idream udostępnia je na wystawie do przetestowania, ew. skorzystać z 14 dniowego prawa do zwrotu. Czas na decyzje nagli bo zbliża się Black Friday i może udałoby się zdobyć je kilka zł taniej.
#106
Napisano 27 listopada 2019 - 10:00
Tego właśnie się obawiałem. Zastanawiałem się czy jakiś elektro-market albo idream udostępnia je na wystawie do przetestowania, ew. skorzystać z 14 dniowego prawa do zwrotu. Czas na decyzje nagli bo zbliża się Black Friday i może udałoby się zdobyć je kilka zł taniej.
Ale jak kupisz w AOS to masz 14 dniowe prawo zwrotu. Ja po drugim dniu używania jestem zadowolony. Zrobiłem mały trening dzisiaj i wszystko ok. W metrze było wręcz wspaniale z ANC. Warto imho. Skoro przez 2 lata nie rozstawałam się z airpodsami to wiem że z tymi nie będę się rozstawał kolejne 2 lata więc wydatek można sobie argumentować i amortyzować
#107
Napisano 27 listopada 2019 - 21:53
Właśnie zobaczyłem że w AOS wysyłka AirPods Pro do 4 tygodni... "Wysyłka ekspresowa", termin doręczenia 3 stycznia
#108
Napisano 27 listopada 2019 - 22:28
iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 / Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.
#109
Napisano 29 listopada 2019 - 11:33
Ktoś może ma jakieś doświadczenie ze zwrotami w naszych polskich elektro sklepach internetowych? X-kom, Oleole, Electro itd. W którym z nich nie robią problemu ze zwrotem ? Właśnie chciałem zamówić z electro ale opinie dot. zwrotów mają bardzo słabe.
#110
Napisano 29 listopada 2019 - 12:52
Większość sklepów nie realizuje zwrotów takich produktów jak słuchawki dokanałowe ze względu na kwestie higieniczne.
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
#111
Napisano 29 listopada 2019 - 13:00
Nawet jak prawnie masz 14 dni na zwrot przy zakupach @ ? Mogą co najwyżej oddać trochę mniejszą kwotę z uwagi na "użycie", ale nie mogą Ci odmówić zwrotu...
#112
Napisano 29 listopada 2019 - 13:04
To jest tylko teoria i jak najbardziej powinno być tak jak mówisz, nawet teoretycznie zwrot powinien dotyczyć pełnej kwoty. Problem w tym, że sklepy próbują omijać prawo, podając głupie argumenty typu mini ryska, albo właśnie otwarte opakowanie czy coś w tym stylu. Liczą pewnie też na to że nikomu nie będzie chciało się latać po sądach za kwotę 1000zł, bo wiadomo czas, koszty spraw sądowych, dojazdów itp. i ludziom odechciewa się walki ze sklepami i tutaj niestety owe sklepy widzą swoją szansę na takie "myki".
#113
Napisano 29 listopada 2019 - 13:28
To jest tylko teoria i jak najbardziej powinno być tak jak mówisz, nawet teoretycznie zwrot powinien dotyczyć pełnej kwoty. Problem w tym, że sklepy próbują omijać prawo, podając głupie argumenty typu mini ryska, albo właśnie otwarte opakowanie czy coś w tym stylu. Liczą pewnie też na to że nikomu nie będzie chciało się latać po sądach za kwotę 1000zł, bo wiadomo czas, koszty spraw sądowych, dojazdów itp. i ludziom odechciewa się walki ze sklepami i tutaj niestety owe sklepy widzą swoją szansę na takie "myki".
Po pierwsze robi się offtopic a nie o to w tym temacie chodzi. Po drugie ryski itp to zupełnie inna para kaloszy. Polecam zerknąć na art. 38 punkt 5 ustawy o prawach konsumenta. Jest tam wzmianka o higienie. Nie ma konkretów jakie produkty ale zazwyczaj mówi się o bieliźnie/lekach. Jak ktoś otworzy szczoteczkę to też uważasz że może ją zwrócić? W związku z tym słuchawki dokanałowe również zahaczają o tematy higieny. Oczywiście można się spierać ale prawda jest taka że sklep ma pełne prawo do odrzucenia zwrotu.
Użytkownik kristof461 edytował ten post 29 listopada 2019 - 13:28
- Sebosz lubi to
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#114
Napisano 30 listopada 2019 - 15:59
Zamówiłem, przyszły i jeszcze tego samego dnia zwróciłem. Problem, z którym męczyłem się kiedyś mając słuchawki dokanałowe w tym przypadku również występuje. Prawa słuchawka siedzi w miarę ok, lewa wyślizguję się z ucha, niestety. Co do dźwięku, to dokładnie sprawdziłem je w porównaniu z AirPods 2 i nie widzę jakiejś ogromnej różnicy i przewagi wersji Pro. Basy są tylko delikatnie mocniejsze, ale to oczywiste ze względu na konstrukcje dokanałową (lepsza izolacja), ale raczej bym powiedział, że dźwięk jest bardzo podobny. ANC bardzo fajnie, szkoda że nie będę miał okazji przetestować tego np. w samolocie. Koniec końców konstrukcja AirPods 2 bardziej mi odpowiada i zostaję przy nich, porównałem dźwięk obu i nie czuję rozczarowania z tego powodu. Także przesiadkę na wersję Pro polecam tylko dla ANC, inaczej nie ma większego sensu. Zresztą recenzja "nieantyfana" na youtubie dokładnie o tym mówi.
#115
Napisano 30 listopada 2019 - 16:55
Zamówiłem, przyszły i jeszcze tego samego dnia zwróciłem. Problem, z którym męczyłem się kiedyś mając słuchawki dokanałowe w tym przypadku również występuje. Prawa słuchawka siedzi w miarę ok, lewa wyślizguję się z ucha, niestety.
No to dokładnie o tym Ci pisałem parę postów wyżej, więc zmarnowałeś tylko czas zamawiając i zwracając te słuchawki. Ja koniec końców kupiłem Beats Solo Pro, które też mają tryb transparentności i ANC z czipem H1 i jestem zadowolony, bo siłą rzeczy nie wypadają (ani nie spadają) :-)
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
#116
Napisano 30 listopada 2019 - 17:01
Wiem, ale musiałem to sprawdzić i mieć tą pewność
#117
Napisano 02 grudnia 2019 - 12:41
Moje dotarły Do tego czasu używałem Sennheiser HD 4.40BT i byłem bardzo ciekawy, jak Airpods Pro zagrają. Po krótkim odsłuchu wydaje mi się, że Senki brzmią troszeczkę lepiej, ale to jest różnica, którym można wychwycić tylko bezpośrednio porównując słuchawki, zakładając pary naprzemiennie przy tych samych kawałkach. A skoro tylko taką różnicę widzę (baterii nie porównuję, bo to zupełnie inne słuchawki ) to zostają ze mną
#118
Napisano 02 grudnia 2019 - 12:57
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#119
Napisano 04 grudnia 2019 - 23:57
Bose® QuietControl 30 - polecam - nie beda wypadac na 100%Mi niestety wypadają wszystkie douszne, jestem skazana na muszle :/
#120
Napisano 05 grudnia 2019 - 14:13
A ja postanowiłem dać szansę Jabra Elitę Active 65t. Mam inne Jabra bezprzewodowe od kilku lat i sprawują się znakomicie.
Zdecydowanie polecam. Moje przeżyły już wiele i ciągle sprawują się świetnie. Grają też lepiej niż zwykłe AirPods'y.
#121
Napisano 05 grudnia 2019 - 14:15
Zwykłych AirPodsów nie biorę pod uwagę. Wstrzymałem się z zakupem, bo wyczytałem, że zostały zaprezentowane (jeszcze w PL niedostępne) Elite 75t i z recenzji internetowych wynika, że są lepsze.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#122
Napisano 05 grudnia 2019 - 14:24
Są już na polskiej stronie Jabry Ciekawe jak u nich z wodoodpornością i odpornością na uderzenia, upadki. Moje codziennie lądują pod bieżącą woda, upadły dziesiątki razy i jak do tej pory (odpukać), wszystko cacy
edit: Dla samych magnesów w etui warto (jedyna rzecz, która mnie wkurza w "moich")
Użytkownik keniutek edytował ten post 05 grudnia 2019 - 14:27
#123
Napisano 05 grudnia 2019 - 14:50
Faktycznie, są
Mam od kilku lat Jabra Revo i jestem z nich szalenie zadowolony. Pytanie tylko czy nie będą wypadały w trakcie biegu.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#124
Napisano 11 grudnia 2019 - 19:05
iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black
#125
Napisano 12 grudnia 2019 - 14:27
Witam! Czy ktoś spotkał się z problemem , że pauza nie działa ( jedno kliknięcie słuchawką) po rozłączeniu i ponownym połączeniu bluetooth słuchawek pauza znów działa. Z góry dziękuję za odpowiedź.
W moim przypadku nic takiego się nie dzieje, iPhone X, iOS 13.3
Komputer: MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sequoia 15 - Beta 2
Telefon: iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 18 - Beta 3
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych