AirPods Pro - dyskusja
#76
Napisano 07 listopada 2019 - 21:55
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
#77
Napisano 07 listopada 2019 - 22:12
Jak dla mnie są to idealne słuchawki tego typu. W końcu nie wypadają mi z ucha.
iPhone 12 mini
#78
Napisano 07 listopada 2019 - 22:13
Wiesz ze zbyt często się z Tobą się nie zgadzam ale normalnie przyznaje Ci racje tuJak dla mnie są to idealne słuchawki tego typu. W końcu nie wypadają mi z ucha.
I dodam jeszcze ze one maja najlepszy zasięg BT ze wszystkich słuchawek jakie miałem.
Użytkownik EMU edytował ten post 07 listopada 2019 - 22:15
- effe lubi to
MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO
#79
Napisano 07 listopada 2019 - 22:17
Wszystkie Appkowskie słuchawki do dzisiaj były jak dla mnie bezużyteczne. Jestem zwolennikiem dokanałowych, które grają głośno i mają sporo basu. Te spełniają moje wymagania.
- MasterM lubi to
iPhone 12 mini
#80
Napisano 07 listopada 2019 - 22:45
Czy ktoś już może znalazł sposób jak odebrać lub zakończyć rozmowę telefoniczną w AirPods pro jadąc na rowerze w czapce i rękawiczkach? Lub jadąc na nartach w kasku.
#81
Napisano 07 listopada 2019 - 22:58
Czy ktoś już może znalazł sposób jak odebrać lub zakończyć rozmowę telefoniczną w AirPods pro jadąc na rowerze w czapce i rękawiczkach? Lub jadąc na nartach w kasku.
Tobie tylko Siri pozostaje. W Pro nie ma akcelerometrów, więc jak nie masz jak ścisnąć, poza Siri, nie odbierzesz. No ale juz bez przesady. Nawet jak jeździsz codziennie, można przecierpieć to "Hey Siri, answer call"
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#82
Napisano 08 listopada 2019 - 02:11
Tobie tylko Siri pozostaje. W Pro nie ma akcelerometrów, więc jak nie masz jak ścisnąć, poza Siri, nie odbierzesz. No ale juz bez przesady. Nawet jak jeździsz codziennie, można przecierpieć to "Hey Siri, answer call"
Właśnie problem w tym że Hey Siri, answer call nie działa. Używam Siri od kilku lat. Siri wszystko może zrobić oprócz odebrania i odrzucenia/zakończenia rozmowy telefonicznej. Absurd i nonsens. Tym bardziej że na HomePod jest to możliwe.
#83
Napisano 08 listopada 2019 - 09:11
Właśnie problem w tym że Hey Siri, answer call nie działa. Używam Siri od kilku lat. Siri wszystko może zrobić oprócz odebrania i odrzucenia/zakończenia rozmowy telefonicznej. Absurd i nonsens. Tym bardziej że na HomePod jest to możliwe.
No to mnie teraz rozwaliłeś Nie idzie, masz racje. Złapałem się na tym, że ciągle używam Siri do dzwonienia, ale nigdy jej nie użyłem do odebrania.
Użytkownik m-graficzny edytował ten post 08 listopada 2019 - 09:12
- MasterM lubi to
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#84
Napisano 08 listopada 2019 - 12:12
No to mnie teraz rozwaliłeś Nie idzie, masz racje. Złapałem się na tym, że ciągle używam Siri do dzwonienia, ale nigdy jej nie użyłem do odebrania.
Dotychczas do odbierania było pukanie a teraz tylko szczypanie. W Kalifornii nie ma problemu ale u nas na północy zimą , w rękawiczkach, w czapce lub kasku, dupa.
#85
Napisano 12 listopada 2019 - 20:57
Kupiłem dziś AirPods Pro, spodziewałem się gorszej jakości, ta jednak nie jest, aż taka zła, przy Shure SE535 jednak startu nie mają, ale za to wygodą łączenia i pudełkiem z ładowaniem wygrywają.
Komputer: MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sequoia 15 - Beta 2
Telefon: iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 18 - Beta 3
#86
Napisano 21 listopada 2019 - 14:00
Zauważyłem, że co jakiś czas, kiedy korzystam z AP w jednej ze słuchawk pojawiają się szumy, które po włożeniu do etui i wyciagnięciu znikają. Szumy obecne sa podczas rozmowy, ale także w trybie ciszy. Czy ktoś z Was zauważył podobny objaw?
#87
Napisano 21 listopada 2019 - 21:01
Użytkownik crash5 edytował ten post 21 listopada 2019 - 21:02
iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black
#88
Napisano 21 listopada 2019 - 22:08
Na apple watch normalnie ikonka lub w telefonie czy jakoś klikam w słuchawkę lewą czy prawą airpods?
Wszystko z powyższych, aby odebrać.
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#89
Napisano 21 listopada 2019 - 23:04
Czy ktoś z Was dostał aktualizację firmware do 2B588 z 2B584?
Sprawdzić można tak: Ustawienia - Ogólne - To Urządzenie - przewijasz na dół - AirPods Pro - musisz mieć słuchawki podłączone do telefonu.
Użytkownik GreaTskY edytował ten post 21 listopada 2019 - 23:06
Komputer: MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sequoia 15 - Beta 2
Telefon: iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 18 - Beta 3
#90
Napisano 22 listopada 2019 - 01:04
Czy ktoś z Was dostał aktualizację firmware do 2B588 z 2B584?
Sprawdzić można tak: Ustawienia - Ogólne - To Urządzenie - przewijasz na dół - AirPods Pro - musisz mieć słuchawki podłączone do telefonu.
Ja dostałem, być może mam taką od zakupu, nie aktualizowałem „świadomie”.
#91
Napisano 22 listopada 2019 - 09:19
Czy ktoś z Was dostał aktualizację firmware do 2B588 z 2B584?
Tak, mam.
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#92
Napisano 22 listopada 2019 - 12:40
Tak, mam.
Dziś i u mnie wskoczyło, wczoraj był jeszcze stary.
Komputer: MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sequoia 15 - Beta 2
Telefon: iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 18 - Beta 3
#93
Napisano 22 listopada 2019 - 21:11
Użytkownik crash5 edytował ten post 22 listopada 2019 - 21:15
iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black
#94
Napisano 23 listopada 2019 - 00:03
Jak dla mnie są to idealne słuchawki tego typu. W końcu nie wypadają mi z ucha.
Mi niestety wypadają wszystkie douszne, jestem skazana na muszle :/
#95
Napisano 23 listopada 2019 - 09:49
Dobry Wieczór. Pytałem wcześniej , ale postanowiłem powtórzyć pytanie. Mianowicie gdy otwieram pudełko przy włączonym iPhone i wtedy gdy pokazuje procent baterii słuchawek i etui zdarza się u mnie , że mruga na czerwono wykrzyknik przy jednej ze słuchawek. Dzieje się tak gdy wyciągnę jedną ze słuchawek. Nie zdarza się to zawsze. Słuchawki są sprawne , jest dźwięk i ładują się też. Na infolinii Apple powiedziano mi że to chwilowy błąd połączenia. Zastanawiam się czy oddać na gwarancję czy nie. Czy ktoś się spotkał z takim czerwonym alertem? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Ja wymieniłem i w kolejnym egzemplarzu miałem to samo. To chyba masowy problem. Zobacz tutaj
- crash5 lubi to
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#96
Napisano 23 listopada 2019 - 11:10
iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black
#97
Napisano 23 listopada 2019 - 11:18
Dobry Wieczór. Pytałem wcześniej , ale postanowiłem powtórzyć pytanie. Mianowicie gdy otwieram pudełko przy włączonym iPhone i wtedy gdy pokazuje procent baterii słuchawek i etui zdarza się u mnie , że mruga na czerwono wykrzyknik przy jednej ze słuchawek. Dzieje się tak gdy wyciągnę jedną ze słuchawek. Nie zdarza się to zawsze. Słuchawki są sprawne , jest dźwięk i ładują się też. Na infolinii Apple powiedziano mi że to chwilowy błąd połączenia. Zastanawiam się czy oddać na gwarancję czy nie. Czy ktoś się spotkał z takim czerwonym alertem? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Mam to samo. Słuchawki działają prawidłowo, to kwestia softu.
- crash5 lubi to
#98
Napisano 23 listopada 2019 - 12:27
- crash5 lubi to
MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO
#99
Napisano 26 listopada 2019 - 12:50
Ktoś używa już tych słuchawek trochę dłużej i zauważył różnice po 'wygrzaniu'? Czy jeśli zamówię online w jakimś oficjalnym sklepie RTV to można zwrócić bez problemu w ciągu 2 tygodni gdyby np. słuchawki się nie spodobały? (nigdy nie oddawałem takiego sprzętu)
#100
Napisano 26 listopada 2019 - 16:59
Ktoś używa już tych słuchawek trochę dłużej i zauważył różnice po 'wygrzaniu'? Czy jeśli zamówię online w jakimś oficjalnym sklepie RTV to można zwrócić bez problemu w ciągu 2 tygodni gdyby np. słuchawki się nie spodobały? (nigdy nie oddawałem takiego sprzętu)
Mówienie o „wygrzaniu” w kontekście takiego typu słuchawek to chyba lekkie nadużycie...
Użytkownik mariuszrk edytował ten post 26 listopada 2019 - 16:59
- keniutek lubi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych