Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

AirPods Pro - dyskusja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
409 odpowiedzi w tym temacie

#76 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 07 listopada 2019 - 21:55

A ja z kolei zastanawiam się czy nie zwrócić... ten design in ear jest dla mnie męczący. I ciągle mam wrażenie, że tracą szczelność... Moje uszy nie nadają się chyba na tego typu słuchawki :P

iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#77 effe

effe
  • 6 545 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 listopada 2019 - 22:12

Jak dla mnie są to idealne słuchawki tego typu. W końcu nie wypadają mi z ucha. 


iPhone 12 mini 


#78 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 07 listopada 2019 - 22:13

Jak dla mnie są to idealne słuchawki tego typu. W końcu nie wypadają mi z ucha.

Wiesz ze zbyt często się z Tobą się nie zgadzam :P ale normalnie przyznaje Ci racje tu :)

I dodam jeszcze ze one maja najlepszy zasięg BT ze wszystkich słuchawek jakie miałem.

Użytkownik EMU edytował ten post 07 listopada 2019 - 22:15

  • effe lubi to

MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#79 effe

effe
  • 6 545 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 listopada 2019 - 22:17

Wszystkie Appkowskie słuchawki do dzisiaj były jak dla mnie bezużyteczne. Jestem zwolennikiem dokanałowych, które grają głośno i mają sporo basu. Te spełniają moje wymagania. :) 


  • MasterM lubi to

iPhone 12 mini 


#80 kummer

kummer
  • 1 999 postów
  • SkądBydgoszcz,Osielsko

Napisano 07 listopada 2019 - 22:45

Czy ktoś już może znalazł sposób jak odebrać lub zakończyć rozmowę telefoniczną w AirPods pro jadąc na rowerze w czapce i rękawiczkach? Lub jadąc na nartach w kasku. 



#81 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 07 listopada 2019 - 22:58

Czy ktoś już może znalazł sposób jak odebrać lub zakończyć rozmowę telefoniczną w AirPods pro jadąc na rowerze w czapce i rękawiczkach? Lub jadąc na nartach w kasku. 

Tobie tylko Siri pozostaje. W Pro nie ma akcelerometrów, więc jak nie masz jak ścisnąć, poza Siri, nie odbierzesz. No ale juz bez przesady. Nawet jak jeździsz codziennie, można przecierpieć to "Hey Siri, answer call" :) 


Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#82 kummer

kummer
  • 1 999 postów
  • SkądBydgoszcz,Osielsko

Napisano 08 listopada 2019 - 02:11

Tobie tylko Siri pozostaje. W Pro nie ma akcelerometrów, więc jak nie masz jak ścisnąć, poza Siri, nie odbierzesz. No ale juz bez przesady. Nawet jak jeździsz codziennie, można przecierpieć to "Hey Siri, answer call" :)

 

Właśnie problem w tym że Hey Siri, answer call nie działa. Używam Siri od kilku lat. Siri wszystko może zrobić oprócz odebrania i odrzucenia/zakończenia rozmowy telefonicznej. Absurd i nonsens. Tym bardziej że na HomePod jest to możliwe.  



#83 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 08 listopada 2019 - 09:11

Właśnie problem w tym że Hey Siri, answer call nie działa. Używam Siri od kilku lat. Siri wszystko może zrobić oprócz odebrania i odrzucenia/zakończenia rozmowy telefonicznej. Absurd i nonsens. Tym bardziej że na HomePod jest to możliwe.  

 

No to mnie teraz rozwaliłeś :D Nie idzie, masz racje. Złapałem się na tym, że ciągle używam Siri do dzwonienia, ale nigdy jej nie użyłem do odebrania.


Użytkownik m-graficzny edytował ten post 08 listopada 2019 - 09:12

  • MasterM lubi to

Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#84 kummer

kummer
  • 1 999 postów
  • SkądBydgoszcz,Osielsko

Napisano 08 listopada 2019 - 12:12

No to mnie teraz rozwaliłeś :D Nie idzie, masz racje. Złapałem się na tym, że ciągle używam Siri do dzwonienia, ale nigdy jej nie użyłem do odebrania.

Dotychczas do odbierania było pukanie a teraz tylko szczypanie. W Kalifornii nie ma problemu ale u nas na północy zimą , w rękawiczkach, w czapce lub kasku, dupa. 



#85 GreaTskY

GreaTskY
  • 3 303 postów
  • Skądtowni?

Napisano 12 listopada 2019 - 20:57

Kupiłem dziś AirPods Pro, spodziewałem się gorszej jakości, ta jednak nie jest, aż taka zła, przy Shure SE535 jednak startu nie mają, ale za to wygodą łączenia i pudełkiem z ładowaniem wygrywają.


Komputer:  MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sequoia 15 - Beta 2

Telefon:  iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 18 - Beta 3


#86 konrad white

konrad white
  • 226 postów

Napisano 21 listopada 2019 - 14:00

Zauważyłem, że co jakiś czas, kiedy korzystam z AP w jednej ze słuchawk pojawiają się szumy, które po włożeniu do etui i wyciagnięciu znikają. Szumy obecne sa podczas rozmowy, ale także w trybie ciszy. Czy ktoś z Was zauważył podobny objaw?



#87 crash5

crash5
  • 404 postów
  • SkądGdynia

Napisano 21 listopada 2019 - 21:01

Na początku miałem problem z czerwonym alertem na podglądzie otwierania etui , czyli był wykrzyknik przy jednej ze słuchawek ale problem minął. Miał ktoś tak? Czy wam też bateria dość szybko schodzi? I zadam jeszcze jedno pytanie bo jeszcze nie miałem okazji wypróbować - jak ktoś dzwoni to jak odbieram? Na apple watch normalnie ikonka lub w telefonie czy jakoś klikam w słuchawkę lewą czy prawą airpods?

Użytkownik crash5 edytował ten post 21 listopada 2019 - 21:02

iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#88 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 21 listopada 2019 - 22:08

Na apple watch normalnie ikonka lub w telefonie czy jakoś klikam w słuchawkę lewą czy prawą airpods?

 

Wszystko z powyższych, aby odebrać.


Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#89 GreaTskY

GreaTskY
  • 3 303 postów
  • Skądtowni?

Napisano 21 listopada 2019 - 23:04

Czy ktoś z Was dostał aktualizację firmware do 2B588 z 2B584?

Sprawdzić można tak: Ustawienia - Ogólne - To Urządzenie - przewijasz na dół - AirPods Pro - musisz mieć słuchawki podłączone do telefonu.


Użytkownik GreaTskY edytował ten post 21 listopada 2019 - 23:06

Komputer:  MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sequoia 15 - Beta 2

Telefon:  iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 18 - Beta 3


#90 Paprochwbody

Paprochwbody
  • 462 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 listopada 2019 - 01:04

Czy ktoś z Was dostał aktualizację firmware do 2B588 z 2B584?

Sprawdzić można tak: Ustawienia - Ogólne - To Urządzenie - przewijasz na dół - AirPods Pro - musisz mieć słuchawki podłączone do telefonu.

Ja dostałem, być może mam taką od zakupu, nie aktualizowałem „świadomie”.



#91 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 22 listopada 2019 - 09:19

Czy ktoś z Was dostał aktualizację firmware do 2B588 z 2B584?

 

Tak, mam.


Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#92 GreaTskY

GreaTskY
  • 3 303 postów
  • Skądtowni?

Napisano 22 listopada 2019 - 12:40

Tak, mam.

Dziś i u mnie wskoczyło, wczoraj był jeszcze stary.


Komputer:  MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sequoia 15 - Beta 2

Telefon:  iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 18 - Beta 3


#93 crash5

crash5
  • 404 postów
  • SkądGdynia

Napisano 22 listopada 2019 - 21:11

Dobry Wieczór. Pytałem wcześniej , ale postanowiłem powtórzyć pytanie. Mianowicie gdy otwieram pudełko przy włączonym iPhone i wtedy gdy pokazuje procent baterii słuchawek i etui zdarza się u mnie , że mruga na czerwono wykrzyknik przy jednej ze słuchawek. Dzieje się tak gdy wyciągnę jedną ze słuchawek. Nie zdarza się to zawsze. Słuchawki są sprawne , jest dźwięk i ładują się też. Na infolinii Apple powiedziano mi że to chwilowy błąd połączenia. Zastanawiam się czy oddać na gwarancję czy nie. Czy ktoś się spotkał z takim czerwonym alertem? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Użytkownik crash5 edytował ten post 22 listopada 2019 - 21:15

iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#94 Migotka

Migotka
  • 30 postów

Napisano 23 listopada 2019 - 00:03

Jak dla mnie są to idealne słuchawki tego typu. W końcu nie wypadają mi z ucha. 

 Mi niestety wypadają wszystkie douszne, jestem skazana na muszle :/



#95 soczekpl

soczekpl
  • 3 273 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 23 listopada 2019 - 09:49

Dobry Wieczór. Pytałem wcześniej , ale postanowiłem powtórzyć pytanie. Mianowicie gdy otwieram pudełko przy włączonym iPhone i wtedy gdy pokazuje procent baterii słuchawek i etui zdarza się u mnie , że mruga na czerwono wykrzyknik przy jednej ze słuchawek. Dzieje się tak gdy wyciągnę jedną ze słuchawek. Nie zdarza się to zawsze. Słuchawki są sprawne , jest dźwięk i ładują się też. Na infolinii Apple powiedziano mi że to chwilowy błąd połączenia. Zastanawiam się czy oddać na gwarancję czy nie. Czy ktoś się spotkał z takim czerwonym alertem? Z góry dziękuję za odpowiedź.

 

Ja wymieniłem i w kolejnym egzemplarzu miałem to samo. To chyba masowy problem. Zobacz tutaj


  • crash5 lubi to

Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#96 crash5

crash5
  • 404 postów
  • SkądGdynia

Napisano 23 listopada 2019 - 11:10

Faktycznie soczekpl. Bardzo dziękuję za info.

iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#97 mariuszrk

mariuszrk
  • 151 postów

Napisano 23 listopada 2019 - 11:18

Dobry Wieczór. Pytałem wcześniej , ale postanowiłem powtórzyć pytanie. Mianowicie gdy otwieram pudełko przy włączonym iPhone i wtedy gdy pokazuje procent baterii słuchawek i etui zdarza się u mnie , że mruga na czerwono wykrzyknik przy jednej ze słuchawek. Dzieje się tak gdy wyciągnę jedną ze słuchawek. Nie zdarza się to zawsze. Słuchawki są sprawne , jest dźwięk i ładują się też. Na infolinii Apple powiedziano mi że to chwilowy błąd połączenia. Zastanawiam się czy oddać na gwarancję czy nie. Czy ktoś się spotkał z takim czerwonym alertem? Z góry dziękuję za odpowiedź.


Mam to samo. Słuchawki działają prawidłowo, to kwestia softu.
  • crash5 lubi to

#98 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 23 listopada 2019 - 12:27

U mnie tez się to zdarza, ale nie ma żadnego znaczenia przy słuchaniu czy ładowaniu. Nie zwracam na to uwagi :)
  • crash5 lubi to

MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#99 luffa

luffa
  • 118 postów

Napisano 26 listopada 2019 - 12:50

Ktoś używa już tych słuchawek trochę dłużej i zauważył różnice po 'wygrzaniu'? Czy jeśli zamówię online w jakimś oficjalnym sklepie RTV to można zwrócić bez problemu w ciągu 2 tygodni gdyby np. słuchawki się nie spodobały? (nigdy nie oddawałem takiego sprzętu)  



#100 mariuszrk

mariuszrk
  • 151 postów

Napisano 26 listopada 2019 - 16:59

Ktoś używa już tych słuchawek trochę dłużej i zauważył różnice po 'wygrzaniu'? Czy jeśli zamówię online w jakimś oficjalnym sklepie RTV to można zwrócić bez problemu w ciągu 2 tygodni gdyby np. słuchawki się nie spodobały? (nigdy nie oddawałem takiego sprzętu)  

 

Mówienie o „wygrzaniu” w kontekście takiego typu słuchawek to chyba lekkie nadużycie... 


Użytkownik mariuszrk edytował ten post 26 listopada 2019 - 16:59

  • keniutek lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych