Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Rysy na zdjęciach Iphone 8


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 makimaki1

makimaki1
  • 3 postów

Napisano 27 października 2019 - 10:53

Witam, mam problem z apratem w Iphone 8, mianowicie po tygodniu użytkowania telefonu podczas robienia zdjęć są widoczne jakby pękniecie/rysy, aczkolwiek szkiełko aparatu nie jest pęknięte ani zarysowane, czy mogło się coś uszkodzić pod szkiełkiem? Czy to mogą powodować naprawdę mikro ryski? Jeśli tak to czy może to zrobić nieautoryzowany serwis bez otwierania urządzenia = utraty gwarancji?  Czy jeżeli zdecyduję się na wymiane szkiełka w serwisie Apple to czy zachowam gwarancję?  Pozdrawiam

 

Załączony plik  74188517_511053902808978_3343728573620944896_n.jpg   91,57 KB   0 Ilość pobrań



#2 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 27 października 2019 - 12:31

Jeżeli oddasz do autoryzowanego serwisu, to zachowasz gwarancję. Jeżeli masz gwarancję i nie masz uszkodzeń mechanicznych, to czemu by nie spróbować dać właśnie do autoryzowanego serwisu?


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#3 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 28 października 2019 - 07:18

Pęknięta jest soczewka aparatu. Jeśli telefon nie ma uszkodzeń mechanicznych to można wymienić ten aparat w ramach gwarancji.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#4 makimaki1

makimaki1
  • 3 postów

Napisano 28 października 2019 - 20:00

Pęknięta jest soczewka aparatu. Jeśli telefon nie ma uszkodzeń mechanicznych to można wymienić ten aparat w ramach gwarancji.

Dziękuję za odpowiedzi. Przy okazji, czy posiadacie usługę door-to-door? Pozdrawiam



#5 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 29 października 2019 - 07:41

Tak, można zamówić kuriera na naszej stronie.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych