Dzień dobry, mam iPhone X od niecałego roku, ponad miesiąc temu zaczęły się problemy z wyłączaniem się bez powodu i ponownym włączaniem. Na początku zdarzało się to raz/dwa razy dziennie, ale z czasem się nasiliło. Oddałem więc telefon na reklamacje, ale serwis stwierdził, że go sprawdził pod każdym kątem i czegoś takiego nie zauważył, zaproponowano ewentualnie wymienienie baterii na mój koszt i zrzucono to na ewentualne zużycie baterii (93% pojemności). Przez niecałe dwa tygodnie od powrotu z serwisu telefon działał dobrze, ale od dwóch dni zaczęło się dziać jeszcze gorzej, ponieważ tak jak napisałem w tytule, wyłącza się i włącza 20/30 razy dziennie i nie tylko podczas użytkowania, ale także, gdy leży nieużywany. Do tego doszło resetowanie się telefonu (ekran gaśnie, jest kółko ładowania i się włącza), zacinanie się, które skutkuje wyłączeniem się telefonu oraz czasami ekran zaczyna migać i "szaleć". Te same rzeczy się robią zarówno, gdy jest podłączony do ładowania i gdy jest odłączony. Proszę o pomoc, ponieważ spodziewam się, że w serwisie znowu mi powiedzą, że nic się z nim nie dzieje. Pozdrawiam

iPhone X wyłącza się i włącza 20/30 razy dziennie bez powodu.
#1
Napisano 18 października 2019 - 15:52
#2
Napisano 18 października 2019 - 20:28
Do jakiego serwisu oddawałeś telefon? Jeśli to był iSpot, to spróbuj z innym serwisem.
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
#3
Napisano 18 października 2019 - 22:08
...
zaproponowano ewentualnie wymienienie baterii na mój koszt i zrzucono to na ewentualne zużycie baterii (93% pojemności).
....
Telefon ma ochronę gwarancyjną a Tobie zaproponowano odpłatną wymianę baterii? Jaka jest informacja o naprawie w kwicie serwisowym?
#4
Napisano 21 października 2019 - 08:44
Wejdź w Ustawienia - Prywatność - Analizy - Dane analiz. Jeśli na tej liście masz wpisy, które rozpoczynają się od słowa panic to znaczy, że telefon jest uszkodzony i konieczna jest jego wymiana.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#5
Napisano 22 października 2019 - 19:18
Ja miałem podobny problem w iPhone SE. Niestety po oddaniu do serwisu (MacLife) stwierdzili, że niestety płyta główna padła. Miałem takie same objawy. Telefon się wyłączał i włączał, uruchamiał się ponownie.
Iphone 12 Pro, Iphone 12, Ipad 5 generation, Ipad 7 generation, AW4, AWSE, PC, Macbook Pro 2019 16, ATV 4k
#6
Napisano 22 października 2019 - 19:40
#7
Napisano 23 października 2019 - 15:55
Powiem tak mój X 2 wymiany 2 naprawy za 5 razem odesłany do Holandii po interwencji na infolinii Apple (to nie była grzeczna rozmowa) w ciągu tygodnia otrzymałem NOWEGO 100% bez wad. Jakość urządzeń Apple to obecnie dno dna. A serwis w Polsce dno osiągnął już dawno.
Miałem wiele telefonów i zgodzę się, że jakość telefonów Apple jest słaba. Mój przypadek jest niewiarygodny. Oddawałem do serwisu: 5, 5s, 6, 6s, 7 i „ósemkę”, SERIO. Xs max, póki co działa

Użytkownik Giallorosso edytował ten post 23 października 2019 - 16:01
- MasterM lubi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych