Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ciemniejsza smuga na wyświetlaczu iPhone’a 7. Ciągle na gwarancji.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Natalia Drobek

Natalia Drobek
  • 2 postów

Napisano 18 października 2019 - 00:49

Witam.

 

Jakiś czas temu zauważyłam na wyświetlaczu mojego iPhone 7 ciemniejszą smugę. Rozpoczyna się w lewym górnym rogu ciemniejszą plamką i ciągnie wzdłuż aż do samego dołu wyświetlacza. Smuga jest prawie niewidoczna na białym tle, jednak gdy wyświetlany obraz jest ciemniejszy, smuga widoczna jest cały czas. Telefon posiadam od pół roku, jest nowy, kupiony w sklepie Media Markt.

 

Byłam już po poradę w iSpot (radzili oddać telefon do reklamacji) i w Media, tam, gdzie telefon był zakupiony; tam natomiast powiedzieli mi, żebym zdjęła szkło ochronne i sprawdziła, czy smuga to nie zwykłe zabrudzenie lub błędnie naklejone szkło. Jak kazali, tak zrobiłam. Po długim czyszczeniu „gołego” ekranu problem nie zniknął – smuga jak była, tak jest. Czy może to jakiś błąd fabryczny? Wypalony ekran lub coś w tym rodzaju?

 

Za wszelką pomoc i informacje bardzo dziękuję.

 

PS: jeśli zajdzie taka konieczność, bez problemu mogę przesłać zdjęcia (np. mailem) mojego wyświetlacza, gdzie można dokładnie obejrzeć smugę.



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 18 października 2019 - 01:43

Jeśli już, to proszę dać zdjęcie tutaj. Dzięki temu wszyscy użytkownicy forum będą mogli je obejrzeć. Ponadto przenoszę do działu serwis, uważam, że tam będzie to bardziej pasować.

A co do meritum, skoro telefon jest na gwarancji i istnienie wady potwierdził pracownik APR, to co szkodzi oddać go do naprawy?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 Natalia Drobek

Natalia Drobek
  • 2 postów

Napisano 18 października 2019 - 02:24

Jeśli już, to proszę dać zdjęcie tutaj. Dzięki temu wszyscy użytkownicy forum będą mogli je obejrzeć. Ponadto przenoszę do działu serwis, uważam, że tam będzie to bardziej pasować.
A co do meritum, skoro telefon jest na gwarancji i istnienie wady potwierdził pracownik APR, to co szkodzi oddać go do naprawy?

Załączam zdjęcieZałączony plik  2AA8A19F-4E94-49CF-926D-2ECB7FB392C2.jpeg   102,81 KB   1 Ilość pobrań

Użytkownik Natalia Drobek edytował ten post 18 października 2019 - 02:25


#4 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 18 października 2019 - 06:25

Wygląda jak jakaś wada ekranu. Skoro masz gwarancję to trzeba z niej skorzystać. Jeśli nie masz do nas daleko to zapraszam, wymienimy ekran w godzinę. A jeśli dalej to można też taki telefon do nas wysłać na nasz koszt.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych