Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Facetime przełącza się automatycznie na LTE


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jacoos

Jacoos
  • 10 postów

Napisano 16 października 2019 - 21:51

Czołem,

 

od czasu aktualizacji do iOS 13 w chwili nawiązania połączenia przez Facetime mój iphone X oraz 6S automatycznie przełączają się z WiFi na LTE. Najnowsza (13.1.3) aktualizacja nie rozwiązała problemu. Sprawdzone w trzech miejscach, na trzech różnych routerach - zawsze to samo. Internet we wszystkich miejscach jest wystarczająco szybki (od 20 Mbit do 600 Mbit), pingi na poziomie kilkunastu ms, zwykle mam maksymalny zasięg WiFi. Ten sam problem występuje u mojej żony na iphonie XS. Zmiana ustawienia Asystenta WiFi nie rozwiązuje problemu. Pomaga dopiero ręczne "odcięcie" w ustawieniach Facetime'a od dostępu do sieci komórkowej, ale oczywiście skutkuje to tym, że poza zasięgiem WiFi nie jestem w stanie odbierać żadnych połączeń Facetime (ani video ani audio). Czy ktoś z Was miał ten problem i udało się go zwalczyć?

 

Pozdr.



#2 iLuk45z

iLuk45z
  • 595 postów
  • SkądŁDZ/Swansea

Napisano 16 października 2019 - 22:10

Spróbuj zresetować ustawienia sieciowe w telefonie potem zaloguj się na nowo do sieci WiFi w domu i zobacz co się stanie. U mnie działa 4G/WiFi od iOS 13b1 do iOS 13.2b3


iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple  iPads --> iPad Mini 4 WiFi Space Grey -> iPad Air 32GB Silver WiFi+LTE -> iPad 7th Gen 32GB WiFi+LTE -> iPad 9th 64GB WiFi Sapce Grey


#3 Jacoos

Jacoos
  • 10 postów

Napisano 20 października 2019 - 15:09

Zresetowałem, nie pomogło. Dalej przełącza się na LTE. Ale wg licznika zużycia nie pobiera danych przez LTE tylko WiFi więc wygląda to na jakiś błąd sygnalizacji trybu pracy. Ktoś jeszcze zauważył taki objaw u siebie?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych