Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iOS 13 i "Zoptymalizowane ładowanie" baterii


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 buhh69

buhh69
  • 63 postów

Napisano 14 października 2019 - 14:15

Witam,

 

czy działa Wam "Zoptymalizowane ładowanie" dostępne w Ustawienia > Bateria > Kondycja baterii ??

Podłączam codziennie na noc telefon i ucieszyłem się, gdy Apple poinformowało o wprowadzeniu takiej funkcji:

https://support.appl.../pl-pl/HT210512

Ale od czasu aktualizacji do iOS 13, przeglądam statystki baterii w Ustawieniach i niestety, ale w/g mnie ta funkcja nie działa. Telefon codziennie podłączam do ładowania w okolicach godziny 22-23 i odłączam pomiędzy 6:40 a 7:00. I kropka w kropkę codziennie tak jest. Myślę, że przecież od tego czasu system już powinien "nauczyć się" tego harmonogramu. Tymczasem w ustawieniach na wykresie baterii widzę, że przez te prawie 7 godzin stan baterii jest 100%. Nie pojawił się także żaden komunikat podobny to tego, który można zobaczyć na stronce Apple.

A jak to wygląda u Was?

 


Macbook 12 & iPhone X & Apple Watch series 5 Nike+ & AirPods & Apple TV 4


#2 kuba10010

kuba10010
  • 11 postów
  • Skądwlkp

Napisano 14 października 2019 - 15:32

U mnie jest to samo. Ip8


8,xr,11


#3 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 14 października 2019 - 18:43

U mnie na XS to samo.

#4 Blue

Blue
  • 577 postów
  • SkądPoznań, Warszawa, Murcia ES

Napisano 14 października 2019 - 18:58

U mnie (X) system nauczył się w momencie instalacji - pierwsza noc i było prawidłowo - do 80% a potem doładował na 2h przed obudzeniem. Druga noc też działało. Więc nawet nie zaglądałem później. Dziś patrzę i rzeczywiście - przestało działać. Zrobię reset telefonu, zobaczymy rano.



#5 kummer

kummer
  • 1 999 postów
  • SkądBydgoszcz,Osielsko

Napisano 14 października 2019 - 19:19

Wcześniej na którejś z bet 13 działało a teraz faktycznie nie ma żadnych komunikatów. 



#6 Marcin76r

Marcin76r
  • 96 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 listopada 2019 - 09:32

U mnie również nie działa. Nie wyświetla się komunikat, ładuje do 100% od razu i całą noc utrzymuje 100%. Powiem lepiej, miesiąc po zakupie telefonu kondycja baterii już wynosi 99%.
Może jest jakaś opcja resetu tej funkcji bez konieczności przywracania ustawień fabrycznych?

Użytkownik Marcin76r edytował ten post 09 listopada 2019 - 09:36


#7 sportpoz1

sportpoz1
  • 161 postów
  • SkądPoznań

Napisano 11 grudnia 2019 - 02:57

Dopiszę się do wątku - u mnie również nie działa. iPhone 11 Pro Max

#8 sn4ke

sn4ke
  • 317 postów

Napisano 11 grudnia 2019 - 07:16

U mnie również nie działa - IP8


iPhone 8, MBA


#9 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 11 grudnia 2019 - 09:25

Nie wiem czy ten system jakkolwiek wpływa na baterię ale odkąd go włączyłem pojemność baterii dość drastycznie spadła. Oczywiście może typ być kwestia zużycia baterii i tego że teraz spada szybciej ale jakoś mi to nie pasuje. Poza tym nie widzę jakichkolwiek zalet tego systemu. Wyłączyłem i nie zamierzam włączać ponownie. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych