Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ipad Pro 11 - Wady wyświetlacza, a gwarancja.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Piterko

Piterko
  • 1 postów

Napisano 13 października 2019 - 00:25

Chcę sobie sprawdzić ipada pro 11. Jest to dość drogie urządzenie więc mam kilka pytań. Jak jest z gwarancją apple w przypadku wad wyświetlacza. Chodzi mi o tak zwany jasny punkt - coś jakby był ekran przyciśnięty. Nie wiem czy w 11 się to zdarza, ale w 10.5 było trochę tego. Kolejna sprawa to martwe piksele? Jakie są kryteria naprawy, wymiany w przypadku ipadów? 



#2 cronopioverde

cronopioverde
  • 3 186 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 13 października 2019 - 18:06

Regulamin twierdzi, że wszelkie sprawy nie związane bezpośrednio z działaniem soft- i hardware’u Apple należy omawiać w dziale „Think Different”, a pytanie o gwarancję czy kryteria naprawy lub wymiany z pewnością taką sprawą jest. Przenoszę.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na tekst bez liter diakrytyzowanych to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych