Chcę sobie sprawdzić ipada pro 11. Jest to dość drogie urządzenie więc mam kilka pytań. Jak jest z gwarancją apple w przypadku wad wyświetlacza. Chodzi mi o tak zwany jasny punkt - coś jakby był ekran przyciśnięty. Nie wiem czy w 11 się to zdarza, ale w 10.5 było trochę tego. Kolejna sprawa to martwe piksele? Jakie są kryteria naprawy, wymiany w przypadku ipadów?
Ipad Pro 11 - Wady wyświetlacza, a gwarancja.
#1
Napisano 13 października 2019 - 00:25
#2
Napisano 13 października 2019 - 18:06
Regulamin twierdzi, że wszelkie sprawy nie związane bezpośrednio z działaniem soft- i hardware’u Apple należy omawiać w dziale „Think Different”, a pytanie o gwarancję czy kryteria naprawy lub wymiany z pewnością taką sprawą jest. Przenoszę.
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych